hoi morres, ik heb besloten om met een max 10 te gaan varen. Met deze power setup, hoeveel knopen heb ik dan nodig om weg te komen (75kilo). Heb jij de depower rope ingekort? Hoe zit dat met dat extra knoopje bij de vijfde lijn?
Het enige verschil is dus eigenlijk dat je je powerlijnen op de 2 lus knoopt, wat bij elke kite zorgt voor meer trekkracht volgens mij. Dat merk je bij mn fuel ook wel een beetje, je hebt wat meer constante trekkracht. En is het depowerkoord te lang ofzo dat je al je lijnen 6 cm in wilt korten? Misschien mis ik wat hoor...
Als je al je lijnen 6cm inkort zie ik het verschil niet, behalve dat je depowerkoord korter is geworden. Kun jij mij dit uitleggen of lees ik iets verkeerd?
Ik snap 'm ook niet. Je maakt al je lijnen 6 cm. korter. Het enige wat je dan nog doet is de toming aanpassen. De hoek waarmee de toming dan aan je kite zit die veranderd door er een knoop in te leggen...
Ik snap 'm ook niet. Je maakt al je lijnen 6 cm. korter. Het enige wat je dan nog doet is de toming aanpassen. De hoek waarmee de toming dan aan je kite zit die veranderd door er een knoop in te leggen...
Zo zie ik het ook. Volgens mij is het een mentale aanpassing.
volgens mij is ie iets anders gepowerd en is de 5de ietsje langer gemaakt zodat íe meer wind pakt? Dan is de vorm van de kite veranderd en dat merk je zeker