R@bert
|
en natuurlijk de actie shots !! boven Robin (R.B.) onderste 3 Marten
|
|
|
R@bert
|
nog een paar
van boven naar onder Marijn, Marten 2x, Pro-kiter en R.B.
|
|
|
R@bert
|
en...
Rolf (perfect style), Youri, Robin en Bart
|
|
|
|
|
Lex
|
Leuke foto's man! Nu krijg ik nog meer zin om in Juni te gaan!
|
|
|
TtHoM@s
|
zo marten geak nog steeds daar vette foto's k zou zo weer terug gaan
|
|
|
|
michiel v geel
|
scheerapparaat was zeker niet mee ro?
ben toch wel een beetje jaloers op je maar gelukkig is het over
|
|
|
R@bert
|
dude....das nog niks che guevara in de dop...
|
|
|
|
Jacq
|
Hey je bent er weer! Ziet er zeker goed uit. Lijkt niet zo druk of precies op het goede moment fotos gemaakt? Mis inderdaad je eigen actie fotos?
|
|
|
R@bert
|
tja....Was niemand die echt de tijd nam om pics te nemen. Die foto´s heb ik allemaal in een half uur geschoten ofzo. De rest ben ik zelf gaan varen, vooral de eerste 2 dagen....zijn een paar genomen van me, maar niet goed en wazig, boehoe :'(...en ik vind t ook leuk om t fotograferen... Volgende keer weer beter
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Gave pics Robert Wanneer je foto's van jezelf wil hebben moet je het maar ff laten weten. Ik sta altijd ter beschikking en ben niet duur... Gratis reisje en een paar biertjes en we kletsen nergens meer over Ik begrijp dat je de 555 hebt omgeruild voor een Pro-X? Op de foto zie ik je ook aan een North bar hangen Hebben we nieuwe spullen Gasten van Red S Zone zijn idd erg relaxt maar vond er wel veel koraal zitten op die spot. Ben zelf de laatste x naar de 3de spot (kiteboardingclub) gegaan. Had je de getijden een beetje meezitten? Welk hotel verbleef je en hoe is het bevallen?
|
|
|
|
|
R.B.
|
Zow nou ben ook weer veilig in nederland. Was super gezellig zo met z'n alle daar, maar robert waar zijn m'n handell passes nou haha. Wij hebben trouwens van de 7 dagen 4 dagen kunnen kiten niet slecht toch (met dank aan de laaste 2 dagen). Maar Robert zou jij het adres van jouw foto site naar me willen PB.
Thanks.
|
|
|
R@bert
|
Je bedoelt als je met je kite tussen je.......handen naar t strand komt lopen? Die foto? haha... He, maar welke laatste 2 dagen bedoel je ?? Donderdag waaide t toch niet? Heb toen mn shizzle opgehaald van t kitestation, is zeker ´s middags gaan waaien toen? Heb vast wat gemist, aaahhh....zal je de site sturen, je staat erop iig. Klik op de foto om m te vergroten...
See ya on the beach
|
|
|
naja
|
Zijn afgelopen nacht ook weer thuis gekomen helaas. Leuke foto's heb je gemaakt,was heel gezellig met z'n allen, heb 6 keer kunnen varen,daarna diaree en een wat ontstoken voet,maar dat was het wel waard. Robert als je even tijd heb vergeet je niet wat foto's te mailen. Gr.Rolf
|
|
|
R@bert
|
Heee Rolf (mr Stylo) !! Jullie hebben nog 2 mooie dagen gehad zeker? Was zeker gezellig, leuk cluppie zo...Ik zal je de foto´s mailen! Vandaag ook nog lekker geknald btw, op Katwijk met N wind..wel weer met pak, pfff
|
|
|
Glenn Black
|
Nou...Ik zit ook weer op mijn werk en zie net de foto's van je R@bert!!! Ik wil weer terug..!! Lachen dat er uberhaupt foto's zijn gemaakt !! Ik vond het een top 10 dagen maar ben toch net met de vloek van de farao naar Nederland gegaan.. R@bert, Ik zal je Lycra opsturen en je kan er een presentje bij ontvangen... Maar zou je vrouw de "Girls on Film" met de Miss Reefjes wel accepteren?? Stuur ook ff je broek maat door. Glenn
|
|
|
Glenn Black
|
ooh ja..mijn handle passes staan ok niet op de foto!!! R.B ,... IK heb hem nog zeker 10 gesticked toen jullie net naar huis waren..
|
|
|
Youri Blokdijk
|
heeeeee iedereen!! achteraf wel balen om terug te zijn het was echt top!!! maar hier is vandaag ook weer wind zie ik en ik ben gelukkig nog vrij tot woensdag! zal trouwens mijn fotos ook nog ff uploaden naar mn site! www.youriblokdijk.nl mzzls Youri! updatje fot worden nu geupload, maar aangezien het er veel zijn en ze erg groot zijn zal het nog wel een uurtje of wat duren voor alles erop staat. zal hier de links plaatsen om te downloaden , heb er zip files van gemaakt.
|
|
|
R@bert
|
Nou...Ik zit ook weer op mijn werk en zie net de foto's van je R@bert!!! Ik wil weer terug..!! Lachen dat er uberhaupt foto's zijn gemaakt !! Ik vond het een top 10 dagen maar ben toch net met de vloek van de farao naar Nederland gegaan.. R@bert, Ik zal je Lycra opsturen en je kan er een presentje bij ontvangen... Maar zou je vrouw de "Girls on Film" met de Miss Reefjes wel accepteren?? Stuur ook ff je broek maat door. Glenn Yooooo Glenn leuke pics, he? Was zeker gezellig zo, leuk stel gasten bijelkaar haha...heb de laatste 2 dagen ook beetje last gehad van mn buik, maar daar bleef t ook bij gelukkig... Nou zo'n natuurfilmpje van Reef is altijd leuk ;-) Maat is 32/33 Volgens mij M is dat. Heb je er nog een beetje gebruik van kunnen maken van die shorty? En die handlepasses.....heb je ze droog of nat gesticked?? haha... Latrerzzzz Ro
|
|
|