Portugal....algarve...net geboekt...:-)

Micky

Berichten: 4101
Mei 19, 2008, 07:19:58
edit2Rapporteer  
Zoals de titel al aangeeft...net geboekt in de periode van 20 juli t/m 10 augustus.
Ga uiteraard ff google aanspreken en andere zoekfunctie's maar misschien dat iemand wat leuke tips/spots/hotels/2 bomen(hangmat)/lekkere restaurants enz. in petto heeft.
We hebben wel een auto dus kunnen alle kanten op.....  Joepie Cool
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #1 Mei 19, 2008, 10:58:12
edit2Rapporteer  
Hier alvast wat info http://www.kiteworldmag.com/southern-europe/portugal-the-algarve/

Succes met de studie en alvast een fijne vakantie maar voor dat het zover is moeten we nog ff ergens daten  InLove
Lauw
Administrator

Berichten: 3580
Logs: 0 | 6 uur
Antwoord #2 Mei 19, 2008, 16:59:49
edit2Rapporteer  
micky, ik ga 2juni tot 10 juni naar algarve met mijn vriendin. We zitten in het huis van haar ouders in Carvoeira. Dat is net naast portimao en iets van 16km van Alvor. Alvor is kennelijk de spot in de Algarve. Het heeft een golven spot en een riviermonding met vlak water. vorig jaar is daar ook de PKRA Porugal gehouden, dus ik ben benieuwd.

Qua wind lees ik wisseleden berichten, wind komt 's middags opzetten en kan door knallen naar de 35 knopen. Maar of dat waar is, ik zelf neem alleen mijn 9m mee:)
Jacq

Berichten: 1531
Antwoord #3 Mei 19, 2008, 17:04:28
edit2Rapporteer  
En ons niet eens uitnodigen  :'(
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #4 Mei 20, 2008, 05:39:52
edit2Rapporteer  
hey maat, onze campingplannen zijn ook richting Poertoegaal. mss een KH bbq, mag jij de wijn uitzoeken! Loopen we samen wat gevogelte uit de lucht voor derop.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #5 Mei 20, 2008, 05:42:51
edit2Rapporteer  
En ons niet eens uitnodigen  :'(
ka-rig idd!
Emma

Berichten: 624
Antwoord #6 Mei 22, 2008, 05:22:09
edit2Rapporteer  
Hey,

Ik ben van de voorjaarsvakantie ook naar portugal geweest vlakbij waar rauwepower naartoe gaat. Met de wind niet echt geluk gehad.. geen enkele dag echt op het water kunnen staan. Wel de vlieger in de lucht gehad gewoon op het strand (wel kitespots volgens kitebeaches.com), dat kon toen nog goed omdat het rustig was maar weet niet hoe het in de zomer is, kan me goed voorstellen dat het daar dan (te) druk is!
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #7 Mei 22, 2008, 07:12:58
edit2Rapporteer  
Hier alvast wat info https://www.kiteworldmag.com/southern-europe/portugal-the-algarve/

Succes met de studie en alvast een fijne vakantie maar voor dat het zover is moeten we nog ff ergens daten  InLove


thx Henk-Jan, idd snel (als er gvd nou eens goede wind komt) ff daten.  ThumpsUp
micky, ik ga 2juni tot 10 juni naar algarve met mijn vriendin. We zitten in het huis van haar ouders in Carvoeira. Dat is net naast portimao en iets van 16km van Alvor. Alvor is kennelijk de spot in de Algarve. Het heeft een golven spot en een riviermonding met vlak water. vorig jaar is daar ook de PKRA Porugal gehouden, dus ik ben benieuwd.

Qua wind lees ik wisseleden berichten, wind komt 's middags opzetten en kan door knallen naar de 35 knopen. Maar of dat waar is, ik zelf neem alleen mijn 9m mee:)


Hee Laurens, mssn dat jij voor mij ff kan checken of het huis nog vrij is in die periode...  Grin
En ons niet eens uitnodigen  :'(

Ach Jacq, het najaar komt eraan....  Wink
hey maat, onze campingplannen zijn ook richting Poertoegaal. mss een KH bbq, mag jij de wijn uitzoeken! Loopen we samen wat gevogelte uit de lucht voor derop.

Die wijn dat staat!!!! Zal ik ook maar koken dan....  Tongue Ik eet graag lekker namelijk...  Grin Ben jij er ook in diezelfde periode?

We hebben de vlucht dus geboekt en zijn eigenlijk op zoek naar een camper(tje). Voor 3000 euro Shocked valt er wel wat te boeken maar iets kleiners (lees: veel goedkoper) mag ook. Iemand ervaring met campers in Portugal?

Balen Emma, van de wind...  Angry Ik hoop dat ik het beter tref...  Kiss Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.