royal kites

Spoon

Berichten: 1864
Mei 19, 2008, 19:40:09
edit2Rapporteer  
ik ben eigenlijk wel benieuwd of er iemand wat zinnigs kan zeggen over deze kites?
ze zien er mooi uit en volgends het schematje hebben ze een bereik waar je u tegen zegt. Maar is dit ook zo?
en natturlijk wat fototjes erbij hea Wink.
van de bar bijvoorbeeld! Grin
thnx
side-shore

Berichten: 4
Antwoord #1 Mei 21, 2008, 03:22:25
edit2Rapporteer  
Hallo Spoon,
Wij, www.side-shore.nl, zijn reseller van Royal Kiteboarding. We varen al geruime tijd met de Royal Era's, en zijn er erg over te spreken. Ik kan me voorstellen dat je aan een review van een reseller niet veel waarde hecht (en terecht)...
We hebben een aantal demo setjes ter beschikking, dus mocht je het zelf eens willen beoordelen, neem dan even contact met ons op, dan regelen we even wat.

Mocht je verder vragen hebben, dan helpen we je graag.

Side Shore Kiteboarding, the best direction for kiteboarding.
waROEL

Berichten: 57
Antwoord #2 Mei 21, 2008, 13:08:48
edit2Rapporteer  
Hier een aantal foto's van de Royal ERA!

side-shore

Berichten: 4
Antwoord #3 Mei 22, 2008, 12:49:15
edit2Rapporteer  
En hierbij wat foto's van de Royal Bar.
Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #4 Mei 22, 2008, 14:46:35
edit2Rapporteer  
misschien een stomme vraag aar er zitten 2 functies op die bar die ik niet zo goed begrijp.

de eerste is de micro hook en de tweede is een rear line landing ring? ik bedoel werkt dat ook een beetje?
spoetnik

Berichten: 762
Antwoord #5 Mei 23, 2008, 18:24:36
edit2Rapporteer  
Hoi Spoon.

De Micro Hook is plastic loop, op het tweede plaatje van de bar zie je die goed. Net achter de duim van de bestuurder. Deze loop kan je achter een haakje haken net boven je chicken loop. Dit kan handig zijn als je aan het cruisen bent. Je hebt dan geen bardruk. Zelf heb ik het nog niet gebruikt.

Die Rear line landing ring, wordt volgens mij ook wel eens de O-shit handle genoemd. Kan je gebruiken om je kite in je eentje te landen. Heb ik ook nog nooit gebruikt.

De bar is verder super clean, en weinig poes-pas. Een soort Ironhart safety, waar ik groot voorstander van ben, en je kan je lijnen aan de binnen, of buitenkant van de bar vast maken. Zo wordt je bar 8 cm breeder.
TtHoM@s

Berichten: 1558
Antwoord #6 Mei 24, 2008, 21:04:41
edit2Rapporteer  
erg vette kite die ERA  ThumpsUp
Otto

Berichten: 416
Antwoord #7 Mei 24, 2008, 23:02:51
edit2Rapporteer  
Hoi Spoon.

De Micro Hook is plastic loop, op het tweede plaatje van de bar zie je die goed. Net achter de duim van de bestuurder. Deze loop kan je achter een haakje haken net boven je chicken loop. Dit kan handig zijn als je aan het cruisen bent. Je hebt dan geen bardruk. Zelf heb ik het nog niet gebruikt.

Die Rear line landing ring, wordt volgens mij ook wel eens de O-shit handle genoemd. Kan je gebruiken om je kite in je eentje te landen. Heb ik ook nog nooit gebruikt.

De bar is verder super clean, en weinig poes-pas. Een soort Ironhart safety, waar ik groot voorstander van ben, en je kan je lijnen aan de binnen, of buitenkant van de bar vast maken. Zo wordt je bar 8 cm breeder.

Klinkt een beetje boel als een North bar...? Lamaar, de microhook werkt hier anders geloof ik....
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #8 Mei 25, 2008, 20:10:55
edit2Rapporteer  
Klinkt een beetje boel als een North bar...? Lamaar, de microhook werkt hier anders geloof ik....

Goed voorbeeld doet navolgen. Ik zou willen dat alle merken een ironheart achtige safety uitbrengen, alsook een bar die verstelbaar is in de lengte. Dat is de bar van Royal ook. Helemaal top ThumpsUp
spoetnik

Berichten: 762
Antwoord #9 Juni 17, 2008, 21:20:56
edit2Rapporteer  
Check de review op de website van kitemobile.
Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #10 Juni 18, 2008, 14:50:11
edit2Rapporteer  
ik vind die review van kitemobile een beetje tegenstrijdig met de verhalen hierboven.

maar goed.. zelf testen werkt het beste Wink
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.