el gouna eind september.. kitemaat gezocht om de kosten te drukken :)

rafe

Berichten: 10
Mei 22, 2008, 17:40:56
edit2Rapporteer  
Ben van plan om eind september naar egypte te gaan, bij voorkeur el gouna.. nu ga ik alleen en zoek nog iemand die ook die kant op gaat om wellicht de hotelkamer te delen.. scheelt 30-50% Smiley

Ben zelf beginner en hoop deze zomer op voldoende niveau te komen om serieus te kiten daar..
Youri Blokdijk

Berichten: 230
Antwoord #1 Mei 22, 2008, 19:31:34
edit2Rapporteer  
ben ook op deze manier naar El Gouna geweest! was goed bevallen , ook mn kamer genoot.
ocean view resort is zeker een aanrader!!!!! hij is mischien een paar tientjes duurder dan de andere maar dan heb je wel op het kitestrand elke dag gratis eten en drinken!!! het hotel heeft zn eigen beach bar daar. bij de andere hotels zul je dus alles nog moeten kopen en ben je dus duurder uit dan dat je nu meteen die paar tientjes uitgeeft. plus de service en het eten van het hotel zelf is gewoon top. 2 zwembaden waarvan 1tje na 9en een lounge bar is met hemelbedden en lounge muziek.
rafe

Berichten: 10
Antwoord #2 Mei 22, 2008, 20:42:02
edit2Rapporteer  
ik zat ook aan dit hotel te denken ja, heb al offertes binnen enzo.. nu nog iemand die ook even een week zwaar wil knallen en relaxed is..
Robin

Geen avatar

Berichten: 5
Antwoord #3 Juli 22, 2008, 15:34:25
edit2Rapporteer  
Hey Rafe, ik heb geprobeerd je een bericht te sturen en die heb je nu vijf keer gehad of totaal niet. Smiley Het werkte even niet zo soepel.
De beschrijving van Youri klinkt erg goed, hemelbedden, loungebar in het zwembad, nice nice. En natuurlijk de beschrijvingen op het internet van de baai en hoe goed je daar kunt kiten klinkt ook helemaal top.
Zelf kan ik er nog niet zo veel van, maar na 1 les weet ik al dat ik dit veeeel vaker wil doen. Op naar Egypte dus om een tijdje aan een kite te hangen.

Hoe "beginner" ben jij Rafe? Ben je al wat verder gevorderd? Heb je je eigen spullen?

Ik heb nog niks en feitelijk kan ik ook niks, maar ga daar lessen nemen. Misschien hier ook nog een paar, hangt af van wanneer ik naar El Gouna ga.
rafe

Berichten: 10
Antwoord #4 Juli 22, 2008, 16:02:10
edit2Rapporteer  
ik ben beginner met spullen.. heb lesje gehad en dit jaar paar keer kunnen oefenen. Blijf bijna staan zullen we maar zeggen Wink

Ik heb 2 kites (1 te koop) en een board..
mrkevino

Berichten: 4
Antwoord #5 Juli 24, 2008, 17:06:50
edit2Rapporteer  
hey rafe

Ik wou eigenlijk ook weleen keer in t buitenland gaan kiten,dus als je nog niemand hebt!!
 ThumpsUp
M.Kort

Geen avatar

Berichten: 7
Antwoord #6 Juli 24, 2008, 19:02:05
edit2Rapporteer  
Wanneer ben je van plan om te gaan? Datums?
Ik ben ook nog in de begin fase van het kiten en zo te zien zijn er al 3 die wel mee willen Wink
Kan je altijd nog met 4 man gaan.
Afhankelijk van mn werk ben ik vast wel een weekje vrij.
Poeri

Berichten: 114
Antwoord #7 Juli 28, 2008, 22:44:27
edit2Rapporteer  
hey man hier nog 1, maar ik kan alleen in de herfst vakantie hehe zit met HBO, en hoe is het met de wind gesteld? wel wind zeker zijn natuurlijk, anders ga ik met de kerst de carribian opzoeken^^
11-10-2008 t/m 19-10-2008 
dus dat is een weekje of 2 later...
jaaatoch
Gast
Antwoord #8 Juli 29, 2008, 13:28:12
edit2Rapporteer  
Je moet voor die periode eind september begin oktober er snel bij wezen voor de ocean view resort. die zit eigenlijk vol dus met m'n maat gaan we naar riana resort.
Poeri

Berichten: 114
Antwoord #9 Juli 29, 2008, 14:24:09
edit2Rapporteer  
prijzen zijn zo rond de 750-850 p.p valt nix te delen lijkt me zo als ik op verschillende reissites kijk
Iman

Geen avatar

Berichten: 179
Antwoord #10 Augustus 06, 2008, 12:13:46
edit2Rapporteer  
wow einde september klinkt goed, ik ben dan niet echt beginner meer, maar nog zeker niet advanced.
welke datum zitten we aan te denken, ik heb geen rekening te houden met herfstvakantie alleen even op tijd op mijn werk regelen. maar ik heb zeker intresse.

misschien met 4?
welke leeftijd is iedereen eigenlijk? ik ben 24

heb mijn eigen materiaal:
1x board
2x kites 10 en 14
Zinkertje

Geen avatar

Berichten: 2
Antwoord #11 September 14, 2008, 13:24:54
edit2Rapporteer  
Ik wil later dit jaar gaan. Rond de kerst bijvoorbeeld.
Is dat een goede periode voor El Gouna?

 loser
Sherida

Berichten: 268
Antwoord #12 September 14, 2008, 21:08:02
edit2Rapporteer  
December is niet de allerbeste periode om te gaan;
http://www.windfinder.com/windstats/windstatistic_el_gouna.htm

Maar het is eigenlijk vooral geluk hebben..

Vorig jaar februari 5 van de 7 dagen kunnen varen terwijl dat ook niet de meest windzekere periode is.

Ben er zelf van 16 t/m 30 december dit jaar! Grin
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.