Herhaling: NKV zoekt Regiovertegenwoordigers in Noord-Holland ivm Natura 2000

NKV

Berichten: 68
Mei 30, 2008, 21:15:46
edit2Rapporteer  
Dringend gezocht!
Ben jij als kitesurf(st)er actief op één van de onder genoemde locaties en heb jij zin en tijd om je als regiovertegenwoordiger op jouw locatie in te zetten? Dan is de NKV naar jou op zoek. Er is veel te doen in de kitesurfwereld en de NKV timmert hard aan de weg!

Als regiovertegenwoordiger ken je de "ins and outs" van jouw spot als geen ander. Je onderhoudt o.a. contacten met de plaatselijke kitesurfscene en autoriteiten. Hierbij word je aangestuurd door onze regiocoördinator die jou ( vooral in het begin) stevig in het zadel zet en daar waar nodig ondersteunt! Kitesurfend Nederland heeft jou hard nodig!

Het gaat op dit moment vooral om de locaties:

Medemblik
Andijk
Enkhuizen
Schellinkhout
Edam
Lelystad


Dus ben jij een local van een van deze spots en wil je ons helpen zodat we hier ook de komende jaren kunnen blijven varen, stuur even een mailtje naar regiocoordinator (at) kitesurfvereniging.nl

Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #1 Mei 30, 2008, 22:04:48
edit2Rapporteer  
Zijn Tom (lelystad) en Hugo er mee gestopt ????
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #2 Mei 30, 2008, 22:07:53
edit2Rapporteer  
Nop Tom is er echt niet mee gestopt hoor.  Grin  Tom heeft het als regiocoördinator gewoon hardstikke druk en ivm het aansturen van het hele natura 2000 gebeuren te weinig tijd om naast Mirns ook de rv voor Lelystad te doen.............

Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #3 Mei 31, 2008, 00:25:12
edit2Rapporteer  
Ik vind het echt niks dat ik er zover vandaan woon. Ik had het er anders graag voor over gehad. Wink
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #4 Mei 31, 2008, 01:03:11
edit2Rapporteer  
Is er geen wao-er of gepensioneerde Kitesurfer daar in de buurt die heeft toch tijd zat.. Grin
remco81

Geen avatar

Berichten: 276
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #5 Mei 31, 2008, 01:05:04
edit2Rapporteer  
he nkv je hebt een pb
MarcusMakkum

Berichten: 41
Antwoord #6 Mei 31, 2008, 01:09:15
edit2Rapporteer  
Zoals het nu staat zal niet één van genoemde spots door RWS meegenomen worden in de beheerplannen van Natura 2000 (of beter gezegd Natuurramp2000).  ThumpDown
Daar moet dus als de sodemieter aan worden gewerkt om de officiële vergunningen bij RWS te krijgen...
De te bewandelende weg is... gemeente (apv), RWS (nautische bezwaren), provincie voor de uiteindelijke vergunning.
Ik wens diegenen die dit oppakken heel veel succes en je kunt altijd rekenen op steun van je mede RV'ers en regiocoordinator.
Zet'm op daar aan de andere kant als jullie de spots niet willen verliezen en alleen nog maar aan de kust willen varen...maar ook daar aan de kust worden in de nabije toekomst beheerplannen opgesteld door RWS (incl. toetsing bestaand gebruik)  :'(
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #7 Mei 31, 2008, 01:22:04
edit2Rapporteer  
pb=persoonlijk bericht
remco81

Geen avatar

Berichten: 276
Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #8 Mei 31, 2008, 01:23:53
edit2Rapporteer  
inderdaad dat bedoelde ik ook
MarcusMakkum

Berichten: 41
Antwoord #9 Mei 31, 2008, 01:31:16
edit2Rapporteer  
sorry Remco en Morres...weet ik dat ook weer. op mijn leeftijd kun je ook niet alles aan afkortingen (msm-taal) bijhouden  Roll Eyes

Heb de kop al weggehaalt maar de rest van het verhaal schetst wel het probleem aan de NH-IJsselmeerkust Sad
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #10 Mei 31, 2008, 02:44:12
edit2Rapporteer  
MSN Wink
idd nogal probleem voor NH Sad
Stanley

Berichten: 1039
Antwoord #11 Mei 31, 2008, 02:50:16
edit2Rapporteer  
Heb me al als kandidaat opgeven voor Lelytown.
Bal ligt in de hoek van het NKV
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #12 Mei 31, 2008, 02:55:02
edit2Rapporteer  
Heb me al als kandidaat opgeven voor Lelytown.
Bal ligt in de hoek van het NKV
hhmm is geen wedstrijdje hoor , je hebt een pb tje.
Stanley

Berichten: 1039
Antwoord #13 Mei 31, 2008, 03:01:59
edit2Rapporteer  
Nee hoor geen wedstrijdje.

maar verleden jaar werd er ook fris bloed gezocht voor veiligheidscommissie 2x een telefoontje gehad van wij bellen uw terug. Moet tot de dag van vaandag nog terug gebeld worden.

Weet dat jij hier een stuk actiever in bent.
Dat het maar een vruchtbare samenwerking mag worden.

Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #14 Mei 31, 2008, 03:49:32
edit2Rapporteer  
Is
Citaat
er geen wao-er of gepensioneerde Kitesurfer daar in de buurt die heeft toch tijd zat..


Of eentje met rugklachten die toch bijna niet meer kite  Grin Grin Grin
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #15 Mei 31, 2008, 18:17:02
edit2Rapporteer  
Ik kan en mag ook niet zo lang stil zitten, dus als ik in een vergadering ga rond lopen dan worden die ambtenaren zenuwachtig van me en dat lijkt me niet handig, je moet ze juist voor je winnen en dat kan jij weer goed Ries.

Dus ik stem voor Richard als RV-er  loser ThumpsUp
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #16 Juni 01, 2008, 14:11:52
edit2Rapporteer  
Citaat
Zijn Tom (lelystad) en Hugo er mee gestopt ???? 
 

Idefixe
KiteHigh guru

Berichten: 2583


  Re: Herhaling: NKV zoekt Regiovertegenwoordigers in Noord-Holland ivm Natura 200
« Antwoord #2 Gepost op: Mei 30, 2008, 16:07:53 » Antwoord met citaat 

--------------------------------------------------------------------------------
Nop Tom is er echt niet mee gestopt hoor.    Tom heeft het als regiocoördinator gewoon hardstikke druk en ivm het aansturen van het hele natura 2000 gebeuren te weinig tijd om naast Mirns ook de rv voor Lelystad te doen.............


 
Is Hugo er mee gestopt ????????
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #17 Juni 01, 2008, 14:15:17
edit2Rapporteer  
Citaat
Ik kan en mag ook niet zo lang stil zitten, dus als ik in een vergadering ga rond lopen dan worden die ambtenaren zenuwachtig van me en dat lijkt me niet handig, je moet ze juist voor je winnen en dat kan jij weer goed Ries.

Dus ik stem voor Richard als RV-er 
 


Das mooi man !!! Grin

Omdat ik onregelmatig werk en dus ook veel in de avonden moet werken heb ik voor de diverse vergaderingen  die volgens mij plaatsvinden in de avonden geen tijd.

Om deze functie goed te willen doen moet je volgens mij wel aanwezig zijn bij de diverse vergaderingen, en om hiervoor elke keer vrij voor te vragen lijkt mij geen goed plan.  ThumpDown

Verder vindt ik wel dat er een regio Vertegenwoordiger  aanwezig moet zijn voor de belangen van de spot.   ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp   

Zeker met het probleem wat op de loer ligt om diverse spots te sluiten op het ijselmeer      ThumpDown ThumpDown

Dus gasten geef je op voordat ons geliefde ijselmeer in noord Holland helemaal verboden gebied wordt voor de kiters.  ThumpDown ThumpDown



 
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #18 Juni 02, 2008, 21:19:40
edit2Rapporteer  
hebben zich al mensen gemeld?
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #19 Juni 02, 2008, 21:49:43
edit2Rapporteer  
Er wordt hard gewerkt aan de samenstelling van een TEAM wat zich gaat bezighouden met het in standhouden van de kitesurfspots noordholland/ijsselmeerkust.
 ThumpsUp

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.