chico
|
Gefeliciteerd. Wel jammer dat ie nu stopt met kiten. ;-)
|
|
|
|
Spoon
|
bummer
|
|
|
helium
|
Proficiat. voorlopig niet op het water te vinden zeker.
|
|
|
Lex
|
Gefeliciteerd!
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Gefeliciteerd !!!! En ik maar denken dat dat duikpak van jou alles tegen zou houden
|
|
|
Stanley
|
Bum,
gefeliciteerd man.
|
|
|
Marko
|
Gefeliciteerd man
|
|
|
|
Vinni
|
Gefeliciteerd!
|
|
|
|
e_surf
|
Gefeliciteerd... Mazzel, 2 meiden. (ook ik heb er twee) Met 2 jongens was je de hele zaterdag op het voetbalveld, had je het kiten wel kunnen vergeten.
|
|
|
|
kitebart
|
Proficiat, dubbel schot in de roos
|
|
|
peter.
|
Gefeliciteerd!
|
|
|
|
DaanD
|
Congrats Bummert!
|
|
|
Jambo
|
Bummer van harte gefeliciteerd!!
|
|
|
McBridges
|
Van harte Bummer! Gefeliciteerd... Mazzel, 2 meiden. (ook ik heb er twee) Met 2 jongens was je de hele zaterdag op het voetbalveld, had je het kiten wel kunnen vergeten. Mmmh....ik heb 2 meiden, voetballen allebei en die ene doet nog aan kitesurfen ook......
|
|
|
Goonie
|
Eey super bummer van harte met je twee meisjes... Maar ik verwacht nou niet echt dat je het kiten van je af gaat doen maar mischien is dit dan wat voor je whahaha....
|
|
|
|
Marko
|
Eey super bummer van harte met je twee meisjes... Maar ik verwacht nou niet echt dat je het kiten van je af gaat doen maar mischien is dit dan wat voor je whahaha.... Weet hoe vet
|
|
|
JorisF16
Gast
|
Nou Boomer, geniet er van. Gefeliciteerd hoor! En ach, meiden kunnen ook leren kiten!!!
Groeten uit KAF. Vipers rule!
Joris.
|
|
|
rocket man
|
ik heb nog een paar barbies liggen inclusief de duurste versie: "barbie divorce" daar zit Ken's huis en auto bij. Gefeliciteerd man en ook van harte aan de moeder.
|
|
|