|
(HJ) MINI-ME

|
Oké ben tot de conclusie gekomen dat mijn bad te klein was dus kon gisteren de test niet uitvoeren en ben vandaag ff naar het water gelopen. Wordt mijn board toch een x nat  Weet niet wat het gemiddelde is maar ben erg verbaasd over het resultaat. Op de laatste foto kun je goed de markering met potlood zien. Succes met de studie. Merk: Skywalker Type: Dimitri pro CompetitionMaten L x B: 131x40Gewicht: 3 kg Kortste afstand tussen de linker en rechter footpads/straps: Heb hier het begin van de insert van de strap genomen 43 cmTussenafstand van de grabhandle schroeven: 18 cmDrijftest: + 2 cm
|
|
|
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
|
Hey Henk Jan, bedankt! Zo zie ik er graag nog een paar verschijnen... er zit wind aan te komen dus doe je best!
|
|
|
Tsss

Logs: 0 | 24 uur
|
Hier zijn mijn resultaten: Merk: SlingshotType: SXMaat 137Kortste afstand tussen de linker en rechter footpads/straps: 24,5 cm van hiel tot hielTussenafstand van de grabhandle schroeven: 16 cmDrijftest: + 2,5 cmEen foto heb ik niet, maar je hebt het met eigen ogen kunnen zien  mn eigen plankje volgt vrijdag (hoop ik)
|
|
|
El Rudo

|
Ha Tsss, bedankt voor de metingen, ik zet je op de trekkingslijst voor de booze coupon!
En vriendelijke Kiter Highers: Mocht je nog met een board in de buurt van water zitten, doe even de drijf-test, en loot mee voor de slijterij-bonnen!
|
|
|
Marko

|
Ik wil het graag voor je doen zo als ik al vaak heb vermelt ga michien dit wiekend varen zou hem dan zekker voor je doen.
|
|
|
Tsss

|
Gister nog even naar de playa gegaan, dus ik heb nog wat meetresultaten:
Merk: North Type: Dragon S 2006 Maat 133 x 36 Kortste afstand tussen de linker en rechter footpads/straps: 31 cm van hiel tot hiel Tussenafstand van de grabhandle schroeven: 18 cm Drijftest: 0 cm
Ik heb wederom geen foto's. Wel van mn plankje, maar niet van de test en ik neem aan dat het daarom gaat.
|
|
|
El Rudo

|
hey Tssss bedankt voor de meting, ik kan er nog wel een paar gebruiken!
Foto van de meting hoeft niet, vooral van het plankje.
|
|
|
michiel v geel

|
niks man ben het vandaag weer vergeten.
ga morgen nog een poging wagen
|
|
|
Tsss

|
Ik heb ff een foto gemaakt van de 2 plankjes die ik heb ondergedompeld. Voor de duidelijkheid: die grijze is de North Dragon, en degene waar heel groot Slingshot op staat is de SX
|
|
|
|
El Rudo

|
Even m'n eigen topic om hoog posten: Morgen Wind, Donderdag Wind, daarna nog meer Wind dus doen die test! Het belangrijkste is de drijftest zelf, met merk en type board, die andere metingen zijn ook welkom.
|
|
|
|
|
robin..

|
waneer krijg ik nu die slijterij bon
|
|
|
El Rudo

|
Zondag is de grooooote looooting, helaas voor jou krijg ik nog een heleboel metingen binnen... want voor zo'n mjammie slijterijbon gaan we natuurlijk allemaal even aan de slag! toch?
|
|
|
Le Ber

Logs: 0 | 3 uur
|
Zondag is de grooooote looooting
Ik kan al nachten niet meer slapen !
|
|
|
michiel v geel

|
heb net de containers open gegooit en ben gaan meten.
kwam op 54 metingen uit.
eat your heart out the boose is mine!
|
|
|
El Rudo

|
dat ga je menen!?! daar heb ik wel een x-tra bonnetje voor over - PB... mmm ff checken... Ha! 2 chocs binnen, = twee keer meeloten. Maar nu nog die andere 52...
|
|
|
robin..

|
haha ik verzin er wel een paar
|
|
|
michiel v geel

|
el rude.
moet je nu weer alles bekend maken.
ik denk ga ff op de bluftoer dat ze het allemaal opgeven......
|
|
|
|
michiel v geel

|
ja maar het is geen fraude (hoop ik) zit me nu toch wel erg af te vragen waar ik die drank zo hard voor nodig heb 
|
|
|
Henning

|
El Rudo.. maak er voor michiel maar een bierbon van!  Had hem nog zoww gewaarschuwd, van becherovka krijg je koppijn 
|
|
|