JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Hmm..was gister en eergister op het strand....maar enorm vergeten aan je te denken!! Misschien zondag...
Je bent vast hardstikke benieuwd naar de meting van mn Skywalker board....
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
niet als je een Dimitri pro Competition 131*40 hebt... Die heeft Henk Jan al opgestuurd! Anders natuurlijk wel!
|
|
|
|
Teigetje
Logs: 0 | 765 uur
|
Potverdriedubbeltjes, Afgelopen week twee keer aan de kite gehangen maar helemaal vergeten te meten..
|
|
|
El Rudo
|
Okay, iedereen is de drijftest vergeten? Snap ik ook wel met van die epische winden als vandaag! Ik denk niet dat het mogelijk was om A - je boardje stil te houden in B - een stukje vlak water met 40knopen... Ik stel de loting nog een weekje uit, heb nu minder dan 10 metingen binnen... Dusch! Meet het drijfvermogen van je boardje, en bij voorkeur nog een paar andere dingen (voorbeeld in het aanhef topic), en ding mee naar een heerlijkde drankbon van EUR 25!!
|
|
|
El Rudo
|
Nja. Even dit pracht-topic maar weer omhoog borrelen! Morgen wederom wind, doe mij en je drankverslaving een lol en doet allen even die drijftest. Bij twintig inzendingen (iets van 12 erbij) voor Zondag avond a.s. doe ik er nog een drank cadeaux voucher van €25 bij!
|
|
|
Tsss
Logs: 0 | 24 uur
|
De 1 zn dood is de ander zn brood... Ik kwam gister tot de ontdekking dan mn north dragon ter ziele is gegaan (gelukkig heb ik nog zn belangrijke data weten te recoveren ) Dus met wat geluk heb ik vanmiddag weer wat gegevens van een nobile 555 2007. Die kan ik nl. lenen
|
|
|
Wimt
|
Test gedaan; kon geen foto maken, want de Pinda zonk . (is slechts 3 mm dik)
|
|
|
El Rudo
|
Test gedaan; kon geen foto maken, want de Pinda zonk . (is slechts 3 mm dik) Wimt! je plaatst me voor een moeilijke keuze: geen foto is niet erg, maar is een zinkend board wel een kiteboard... Als je nog een plank test doe je mee met de loting ok? En bij 20 metingen gooi ik er nog een 3de drank coupon bij. Dus meedoen iedereeeeeeeeeeeeeen!
|
|
|
|
El Rudo
|
hee daar! doe dit weekend nog even die Leuke Drijftest! Jahaaaaaaa en ding mee naar die fantastische prijzen!
|
|
|
El Rudo
|
oooow we zijn toch niet weer collectief de drijftest vergeten he! naja wel een teken dat er zo hard gebeukt is dat je nergens anders meer aan kan denken... Ik wel tenminste. Morgen (zondag) laatste kans, daarna trekking van de overheerlijke slijterij bonnen.
|
|
|
FunkyoneNL
|
hej el rudo shit vorig weekend vergeten en dit weekend wordt um niet ik heb 555 125x39 geloof ik! Mocht je hem nog willen doe ik hem morgen even in bad! Ik hoor het wel?!
|
|
|
El Rudo
|
Hey Funkster die heb ik nog niet, chk even of ie op z'n kant past in bad voordat je 'm voor niks vol laat lopen. Kan je je board gelijk een cremespoeling geven, vaart ie lekker slick van. Wel lachen, gisteren op het autostrand nog een paar riders gevraagd, iedereen vergeet het, te stoked om te gaan rammen (Rauwepauwer) Maar ik wil vandaag echt nog een paar metingen binnen hebben, vanavond de trekking.
|
|
|
Lauw
Administrator
Logs: 0 | 6 uur
|
rudo swaaa, ik doe hem volgende week wel. Speciaal voor jou en ik hoef niet mee te dingen voor de prijs. Heb je toch nog een paar extra referentiepunten
|
|
|
El Rudo
|
da's mooi Lauw, ik wil dan van jou vooral de afstand tussen de grab inserts hihi (lunacy LOL)
|
|
|
|
Lex
|
Damn...in egypte heb ik er niet meer aan gedacht . Ik doe wel hetzelde als Laurens voor je
|
|
|
El Rudo
|
Trekking: booze voor Michiel van Geel en Tsss, gasten chk de pb. methode: in spread sheet =ASELECTTUSSEN(4;12) 4 t/m12 zijnde de rijen waar de board metingen staan- minus m'n eigen boards. Iedereen bedankt, greetings, Rudo
|
|
|
michiel v geel
|
thanks dude gaan we van genieten!
xtra drankmeting komt van de week (krijgen we nog leukere resultaten) details staan in je pb
|
|
|
|
El Rudo
|
Hier nog even een overzicht van de gemeten boards tot nu toe, mocht je nog in de gelegenheid zijn een klein drijftestje te doen dan zet ik 'm er graag bij.
boards brand type year length Nobile 666 2007 132 Nobile 555 2007 130 Naish Sol 2007 133 F one style 2005 140 Choc 128 128 Choc 136 136 North Dragon S 2006 133 Skywalker Dimitri Pro C 2008 131 Slingshot SX 137 A-H-D 158
|
|
|
|
|