kitehigh wakeboard meeting, za 21 juni, @alphen aan de rijn

michiel v geel

Juni 06, 2008, 22:55:47
edit2Rapporteer  
eindelijk is het dan zover na veel speculeren, discuseren en ongein is het tijd voor een echte kitehigh meeting.

ben je benieuwd wie er achter die posts zit of vind je het gewoon leuk om een keertje met kiters buiten je eigen spot om te gaan, dit is je kans!!

zaterdag 21 juni is de eerste datum voor de wakeboard meeting in alphen aan de rijn

een wakeboard is daar te huren maar als je niet te veel geld wil uitgeven is wakeboarden met je eigen kiteboardje ook goed mogelijk. persoonlijk vaar ik wel op een wakeboard omdat ik dat prettiger vind maar het is geen must.

mocht er nou perfecte wind voor deze datum voorspeld zijn dan zal ik de meeting 1 week opschuiven. (beslissing word donderdag of vrijdag gemaakt)

mijn mob is 0640915077 (door de weeks niet voor 4uur bellen sms kan wel) voor vragen
prijzen:

T/M 15 JAAR  VANAF 16 JAAR  tijd
 € 13,50        € 17,00              1uur
 € 16,50        € 21,00              2uur
 € 19,50        € 24,00              3uur
 € 32,00        € 39,50              dagkaart

als er genoeg animo is dan zal ik informeren of er korting mogelijk is, wel iedereen even optijd menden of je komt want ik ga wel reserveren.

persoonlijk ga ik meestal 2 uurtje omdat je dan gewoon rustig aan kan doen en 2 uur meestal lang zat is.

wetsuit hoop ik dat het niet nodig is maar neem je (korte) pak voor de zekerheid mee want als het een beetje bewolkt is is het mischien wel prettig

voor de ov's (waaronder ik) kan je via www.9292ov.nl je bus en trein berekenen. bus 169 (vanaf leiden centraal) stopt op de sportlaan zelf en als je daar uitstapt is ong 3/4min lopen.

adres:
sportaan 5
2406 LD
alphen aan de rijn

in juni zijn ze in het weekend vanaf 12 uur tot zonsondergang open. ik denk zelf dat het handig is dat we om een uur of 2/3 verzamelen en dan kunnen de gene die dat willen achteraf mischien nog wat eten daar (pricy maar lekker)

hieronder nog een kaartje en wat routebeschrijvingen van de site (www.wetnwild.nl)

Vanuit Amsterdam (25 min) 

Rijksweg A4 Amsterdam - Den Haag
afslag Nieuw-Vennep Alphen aan den Rijn
stoplicht links richting Alphen aan den Rijn (N207)
stoplicht in Alphen aan den Rijn rechts richting centrum (Eisenhouwerlaan)
4e stoplicht (voor de brug) links richting Zegersloot Zuid (Burg. Bruins Slotsingel)
2e stoplicht rechts richting Zegersloot Zuid (Pres. Kennedylaan)
2e stoplicht links (bij Moskee)
1e weg links (bij bowlingbaan) naar de
grote parkeerplaats aan de rechterhand

Vanuit Den Haag (30 min) 

Rijksweg A4 Den Haag – Amsterdam
afslag Alphen aan den Rijn
stoplicht rechts richting Alphen aan den Rijn (N11)
1e stoplicht bij Zoeterwoude-Rijndijk rechtdoor
2e stoplicht rechtdoor richting Ring Zuid
3e stoplicht rechtdoor richting Ring Zuid
na Alphen-aquaduct bij stoplicht rechts richting Ring Oost en Ter Aar (N207)
stoplicht rechts richting Ter Aar (N207)
over de spoorweg
stoplicht rechtdoor richting Ter Aar (N207)
stoplicht links richting Zegersloot Zuid
3e stoplicht rechts richting Zegersloot Zuid
eerste weg links
2e weg rechts (bij bowlingbaan) naar de

Vanuit Utrecht (30 minuten) 

Rijksweg A12 Utrecht – Den Haag
afslag Bodegraven – Alphen aan den Rijn
volg N11 richting Alphen aan den Rijn
stoplicht links richting Ter Aar (N207)
stoplicht rechts richting Ter Aar (N207)
over de spoorweg
stoplicht rechtdoor richting Ter Aar (N207)
stoplicht links richting Zegersloot Zuid
3e stoplicht rechts richting Zegersloot Zuid
eerste weg links
2e weg rechts (bij bowlingbaan) naar de
martijn

Antwoord #1 Juni 07, 2008, 00:55:56
edit2Rapporteer  
leuk initiatief Michiel!

alleen is het ongeveer 2 uur reizen vanuit Zwijndrecht...
thomasr

Antwoord #2 Juni 07, 2008, 05:59:20
edit2Rapporteer  
leuk initiatief Michiel!

alleen is het ongeveer 2 uur reizen vanuit Zwijndrecht...

is dat niet wat voor ons? ThumpsUp

idd leuk dat je hier tijd in steekt en energie!
Matjas the scissor-kid

Antwoord #3 Juni 07, 2008, 06:19:57
edit2Rapporteer  
Pik....tof dat je het heb georgasniseerd...MAAR WAAROM NOU OP 21 JUNI @(*!&(*!...

ik zit dan op opendagen luchtmacht...*zucht...hopen dat het dan waait Wink  Tongue Tongue

Mzzsl..
Henning

Antwoord #4 Juni 07, 2008, 15:19:39
edit2Rapporteer  
@ Matjas: Kom je even in LWD buurten ? Joepie
CHRIZZZZ

Antwoord #5 Juni 07, 2008, 18:18:23
edit2Rapporteer  
wordt dr nog gegaan, misch dat ik anders eventueel ook nog ff gaat
CHRIZZZZ

Antwoord #6 Juni 07, 2008, 18:28:29
edit2Rapporteer  
vanaf 5 uur is dr btw pas weer plek....
Matjas the scissor-kid

Antwoord #7 Juni 07, 2008, 19:09:21
edit2Rapporteer  
@ henning...Ben jij er ook dan? ik sta er met school, voorlichting geven  Joepie (kerels in oranje deltion shirts  ThumpsUp)

@ chriz hoebedoel je? kan het pas na 5ven?
martijn

Antwoord #8 Juni 07, 2008, 20:20:12
edit2Rapporteer  
misschien is naaldwijk een betere plek??

ik kom denk ik wel!
CHRIZZZZ

Antwoord #9 Juni 07, 2008, 21:51:03
edit2Rapporteer  
ja 17:00 je weet wel Wink.. Ik ben er vanaf 17:00 tm 19:00
Matjas the scissor-kid

Antwoord #10 Juni 08, 2008, 06:09:58
edit2Rapporteer  
oh oke....jij kan dan pas..  ThumpsUp

Nja jammer maar plan anders alvast de volgende michiel, hou ik di vast vrij   ThumpsUp Tongue  Tongue
maarten.v.a

Geen avatar

Antwoord #11 Juni 08, 2008, 08:10:24
edit2Rapporteer  
waarom is Naaldwijk beter...? Er staat wenig in het water, minder dan in Alphen...
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #12 Juni 08, 2008, 15:21:12
edit2Rapporteer  
waarom is Naaldwijk beter...? Er staat wenig in het water, minder dan in Alphen...

In Naaldwijk draait de baan met de klok mee, terwijl alle andere banen in NL de baan tegen de klok indraait, inclusief WaW in Alphen a/d Rijn. Wat maakt dat nu uit?

Iedere boarder (skate, snow, kite, wake, maakt niet uit) heeft een voorkeursrichting, voor de overgrote meerderheid is een met de klok mee draaiende baan dan iets relaxter omdat je je tricks dan dichter bij de kant (buitenkant van de baan) kunt uitvoeren. Bij WaW is dat aan de binnenkant.

Ik sta Goofy op mijn snow en skateboard, en daarom is WaW relaxter (maar veel verder rijden voor mij). Voor mensen met een Regular stance is de Wollebrand comfortabeler.

Als je het nog nooit gedaan hebt maakt het niet uit, en de baan op Alphen is langer (800m ipv 600m Wollebrand, Naaldwijk)

maarten.v.a

Geen avatar

Antwoord #13 Juni 08, 2008, 21:12:23
edit2Rapporteer  

In Naaldwijk draait de baan met de klok mee, terwijl alle andere banen in NL de baan tegen de klok indraait, inclusief WaW in Alphen a/d Rijn. Wat maakt dat nu uit?

Iedere boarder (skate, snow, kite, wake, maakt niet uit) heeft een voorkeursrichting, voor de overgrote meerderheid is een met de klok mee draaiende baan dan iets relaxter omdat je je tricks dan dichter bij de kant (buitenkant van de baan) kunt uitvoeren. Bij WaW is dat aan de binnenkant.

Ik sta Goofy op mijn snow en skateboard, en daarom is WaW relaxter (maar veel verder rijden voor mij). Voor mensen met een Regular stance is de Wollebrand comfortabeler.

Als je het nog nooit gedaan hebt maakt het niet uit, en de baan op Alphen is langer (800m ipv 600m Wollebrand, Naaldwijk)

Oh, op die fiets... Ik ben alleen op Naaldwijk geweest, en das qua kickers enz. niet echt boeiend... Niet dat ik een talentje ben, maar een sissyslider is leuk om mee te beginnen. Dacht verder niet na over stance... Thanks!
michiel v geel

Antwoord #14 Juni 09, 2008, 04:04:47
edit2Rapporteer  
alphen is igg leuk kwa park wat er ligt

1 makkelijke kicker
1 moeilijke rail
1 goede box
en 1 uberhoge gevorderde schans
michiel v geel

Antwoord #15 Juni 09, 2008, 04:06:03
edit2Rapporteer  
ik heb hem alphen gekozen omdat dit mijn ''homespot'' is en ik hier nog wel het een en ander kan regelen kwa prijs voor een groep (ook niet erg onbelangrijk). ik ben ook bekend hier en weet wat wel en niet kan wat er geaccepteerd word enzo. naaldwijk is voor mij totaal onbekend en daarbij weet ik ook niks kwa vervoer ofzo.
Michiel.
Moderator

Antwoord #16 Juni 09, 2008, 04:16:50
edit2Rapporteer  
... Ik ben alleen op Naaldwijk geweest, en das qua kickers enz. niet echt boeiend... Niet dat ik een talentje ben, maar een sissyslider is leuk om mee te beginnen. Dacht verder niet na over stance... Thanks!

Inmiddels ligt er een forse witte box, en die is met zo'n 120cm boven het wateropp. echt niet voor sissies. Tevens mag je er met een huurboard natuurlijk niet overheen, zal in Alphen niet anders zijn vermoed ik. Tevens is er nu een vaste slider bijgezet.

naaldwijk is voor mij totaal onbekend en daarbij weet ik ook niks kwa vervoer ofzo.

Zover ik weet (ga nooit meer met OV) is de Wollebrand slecht te bereiken met het OV. Het ligt nl. buiten het centrum van Naaldwijk, absoluut niet op loopafstand.

WaW is mijn inziens een betere keuze, grotere baan e.d. Ben er alleen 5 jaar geleden voor het laatst geweest en toen een zeer slechte ervaring gehad daar. Inmiddels zal er wel het een en ander verbeterd zijn ga ik vanuit.

Overigens, indien het niet waait (wat ook je voorwaarde is naamgenoot ThumpsUp) ben ik ook van de partij YeSS
michiel v geel

Antwoord #17 Juni 09, 2008, 13:59:22
edit2Rapporteer  
ok top!
maarten.v.a

Geen avatar

Antwoord #18 Juni 10, 2008, 18:42:19
edit2Rapporteer  
Citaat
Inmiddels ligt er een forse witte box, en die is met zo'n 120cm boven het wateropp. echt niet voor sissies. Tevens mag je er met een huurboard natuurlijk niet overheen, zal in Alphen niet anders zijn vermoed ik. Tevens is er nu een vaste slider bijgezet.

Hehe, ik bedoel juist dat ik geen geweldig talent ben, en dat ik me best wil vermaken op een sissieslider... schater
michiel v geel

Antwoord #19 Juni 15, 2008, 04:39:15
edit2Rapporteer  
ja mensen het is nog maar een week en ik denk het is tijd voor een updateje:

vele sponsoren hebben zich al gemeld. zo zal hummer 3 hummers sturen om iedereen die met het gefuckte ov zouden reizen op te pikken.

rabobank heeft alvast een blanco sjek opgestuurd om de rekening van het boarden op zich te nemen.

heineken heeft alvast 130liter koude glorie in mijn achtertuin gezet waar (als er volgende week nog wat over is) we met z'n allen van kunnen genieten.

voor vragen of een lulpraatje ik hoor het wel.
Michiel.
Moderator

Antwoord #20 Juni 15, 2008, 05:15:09
edit2Rapporteer  
vele sponsoren hebben zich al gemeld. zo zal hummer 3 hummers sturen om iedereen die met het gefuckte ov zouden reizen op te pikken.

Pas op, zo schrik je de milieubewuste kiters af. Kabelwakeboarden is electrisch en dus beter voor het milieu (baan wordt aangedreven door de windmolens langs de A4 bij afslag Leiden). Misschien moet je Eneco als sponsor benaderen voor gratis groene wakeboardstroom? loser Tongue

Wanneer gaat het weer waaien? Undecided
michiel v geel

Antwoord #21 Juni 15, 2008, 05:18:28
edit2Rapporteer  
nope, heb de nam wel benaderd en die hebben beloof dat ze een beetje doorwerken

broeikaseffect= meer water+wind, toen was ik afgehaakt

maar ik wil geen millieu geneuzel in dit topic daar gaan we wimt wel mee pesten

@wimt, kom jij ook?
Michiel.
Moderator

Antwoord #22 Juni 15, 2008, 16:00:01
edit2Rapporteer  
broeikaseffect= meer water+wind

Precies, that's the spirit!  Joepie Tongue
michiel v geel

Antwoord #23 Juni 17, 2008, 15:50:08
edit2Rapporteer  
ik zou graag willen weten wie er uiteindelijk allemaal mee gaat.

er is geen wind voor zaterdag voorspeld en ik wil gaan reserveren.

ik wil het uiterlijk woensdagmiddag weten
thomasr

Antwoord #24 Juni 17, 2008, 22:54:55
edit2Rapporteer  
als het niet waait ga ik waarschijnlijk mee, er kan nog iets tussen komen maar woensdagmiddag kom ik 5 a 6 uur terug van werk, kan ik het dan nog laten weten?
anders probeer ik even te kijken of ik het eerder zeker kan weten..
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.