(HJ) MINI-ME
|
Volgens mij is de Vegas een Hybride kite en dus geen SLE dus op dat punt zit je al safe Bovendien blijkt uit de testen dat de 2007 net iets meet hardcore is dan de 2006 of de 2008.. Testen dus
|
|
|
Nature
|
en dat is nu wat men een hybride noemt.
Inovatie heet zoiets en dat is super waarom zou dat ingodsnaam slecht zijn en wat voor info wil je er nou over?
SLE is met bridle ofwel supported leading edge. en dat heeft een vegas 2007 niet.
maarwel de depower ervan
Google hybride kites en je krijgt t ants woord.
Hybrides zijn de shit C feel en dikke depower wat wil je nog meer?
|
|
|
Nature
|
Volgens mij is de Vegas een Hybride kite en dus geen SLE dus op dat punt zit je al safe Bovendien blijkt uit de testen dat de 2007 net iets meet hardcore is dan de 2006 of de 2008.. Testen dus wassie me voor #@!%#$@! : maja wel meteen duidelijk hehe 2 mensen die t zelfde roepen
|
|
|
Frank77
|
Prima kite, maar niet de volledige depower van de SLE broertjes. Iets minder hybride dan de rebel/rhino. Die hebben meer depower.
Prima c-type/hybride kite.
|
|
|
Lex
|
Vegas 2007 komt toch uit de testen als een moeilijk te varen wedstrijd kite? Heb er eigenlijk weinig goeds over gehoord...
|
|
|
WaZuP
|
vegas kan nooit zoveel depower hebben als een sle, maar dat neemt niet weg dat tog veel depower heeft.
het grootste verschil in depower is dat wanneer je een vegas depowerd hij sneller vliegt waardoor die naar de rand van t venster kruipt.
maar t blijft gewoon een diehard freestyle kite, dus verwacht niet super hangtime of speed, maar wel weer een goede pop en dood moment om bijv passes te maken, dit is iets waar een sle/ bow in zuigt
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Vegas 2007 komt toch uit de testen als een moeilijk te varen wedstrijd kite? Heb er eigenlijk weinig goeds over gehoord...
Tja dat wil hij toch ook hebben... Een hardcore freestyle wedstrijd kite
|
|
|
Lex
|
Er is vershcil tussen een " hardcore freestyle wedstrijd kite " die lekker vaart en een die niet lekker vaart
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Er is vershcil tussen een " hardcore freestyle wedstrijd kite " die lekker vaart en een die niet lekker vaart
Tja... Nu wordt het tijd dat hij ff wat meer info gaat geven over wat hij precies wil en waarom? Alternatieven genoeg zou ik zeggen
|
|
|
michiel v geel
|
heb de 10 gehad en een aantal keer met de 12 gevaren.
echt een geweldige kite voor zowel freestyle als golfrijden
|
|
|
DENNS
|
vegas 2006/2007/2008 zijn gewoon pure freestyle kites!
|
|
|
WaZuP
|
vegas is een rasechte freestyle kite,
2007 was wat agresiever ofwel, vloog sneller waardoor de pop er veel moeilijker uit te krijgen is maar waneer je weet hoe heb je wel imense pop, zeg maar als vroagah toen de high ar kites nog een hele kleine sweetspot hadden
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
vegas is een rasechte freestyle kite,
2007 was wat agresiever ofwel, vloog sneller waardoor de pop er veel moeilijker uit te krijgen is maar waneer je weet hoe heb je wel imense pop, zeg maar als vroagah toen de high ar kites nog een hele kleine sweetspot hadden
Wat is dan de techniek om een goede pop te krijgen uit een snelle kite?
|
|
|
Morres
|
kort downwind varen, keihard aankanten
|
|
|
Loepie (2 flat-3) de Leeuw
|
kort downwind varen, keihard aankanten
Ja dat snap ik ook wel, maar met een snelle kite trek je em snel naar de rand, hoe voorkom je dat dan? En het voordeel van een snelle kite is dat ie na het poppen snel an power verliest ofzo?
|
|
|
WaZuP
|
Al zijn power snel verliezen na de pop heeft niets te maken met snlheid, dat ligt weer aan het profiel van je kite en je angele of attack op dat moment. een snelle kite zou juist iets minder dood moment moetten hebben vanwegen het snelle profiel.
maar om goed te poppen met een snelle kite moet je dik powerd up te varen en moet je afvallen/aankanten een goede timing hebben.
Echter t belangrijkste is om met een snelle kite ook heel snel te varen voor je um popt want dan word de weg naar de rand veel langer voor je kite(=meer acceleratie +langere vlucht van je kite=meer pop) als je al langzaam vaart en je kant dan aan zul je merken dat je kite lke keer meteen aand e rand staat echter vaar je volle bak snelheid en doe je dan hetzelfde krijg je een heel ander effect
|
|
|
|