Tot wanneer = Slufter bereikbaar?

GlennVegas
Gast
Juni 17, 2008, 17:57:39
edit2Rapporteer  
Ik volg het allemaal niet zo.. maar tot wanneer kun je nu terecht op de Slufter?

Cheers
Ron Rodeo

Logs: 0 | 50 uur
Antwoord #1 Juni 17, 2008, 18:32:14
edit2Rapporteer  
google, dude  Kiss
Michiel.
Moderator

Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #2 Juni 17, 2008, 20:36:00
edit2Rapporteer  
www.slufterhufters.com

Dre (andre) is tevens de regiovertegenwoordiger Slufter/Oostvoorne

Maar zover ik weet iig geval nog het begin van aankomende winter. Er lopen nog diverse procedures die afgerond moeten worden (bezwaren).
GlennVegas
Gast
Antwoord #3 Juni 17, 2008, 21:53:41
edit2Rapporteer  
www.slufterhufters.com

Dre (andre) is tevens de regiovertegenwoordiger Slufter/Oostvoorne

Maar zover ik weet iig geval nog het begin van aankomende winter. Er lopen nog diverse procedures die afgerond moeten worden (bezwaren).

Ja ik had al zitten zoeken op de slufterhufter site.. zo ook google (ron rodeo  Sad )... maar kon een preciese datum niet vinden...dus

Michiel thnx mate!
Michiel.
Moderator

Antwoord #4 Juni 21, 2008, 22:20:02
edit2Rapporteer  
Eigenlijk zolang die datum er niet is meer uitstel = langer kiten. De zekerheid is dat het zeker door gaat. Alleen wanneer is nog niet beantwoord.

Van de week op TV. Ze hadden in een poeltje op de huidige maasvlakte een zeldzame pad gevonden. Die moet volgens de compleet achterlijke wetgeving in dit land beschermd worden = bouw stil. Kosten voor verhuizen van die padden: €180.000,- Shocked

Wat de meeste mensen niet weten is dat die poel midden in het motorcross/quad gebied ligt. Ik heb daar vorig jaar ook nog met een quad keihard doorheen geblazen (hoeveel padden overreden? Was de tel bij 145 al kwijt loser)

Bij de sluiting van het autostrand een paar jaar terug ook vertraging....omdat ze zeldzame mieren hadden gevonden. Op zich dus relax voor ons kiters die zeldzame dieren, maar het gaat werkelijk nergens meer over Angry
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #5 Juni 22, 2008, 00:59:26
edit2Rapporteer  
ghehe straks wordt jij nog gevonden weetjewatdatkost
Michiel.
Moderator

Antwoord #6 Juni 22, 2008, 01:33:36
edit2Rapporteer  
ghehe straks wordt jij nog gevonden weetjewatdatkost

Zeker na een backroll into faceplant, dat ze me na een jaar opgraven. Ben ik de nieuwe Otzi loser schater
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.