Tim!
|
ow ferm klote man! geen knal gehoord dan?
|
|
|
|
martijn
|
dat is egt klote voor je dude! ik had dat ook (gelukkig geen kapotte kite) toen ik perongeluk een 360 maakte, het werd toen een 540 vol op mn rug. bar is dan 180 graden gedraaid en inplaats van dat je hem dan omhoog stuurt, stuur die naar beneden. bam, harde crash was dat ook succes nog
|
|
|
Idefixe
|
@ Nova2 noppes knal : ging heel rustig @ Davidov : ben zeer benieuwd maar heb daar niet veel vertrouwen in...
En ja een harde crash had ik een poosje geleden wel ja ( breuk/scheurtje in een Rib) maar dat was een "mislukt backloopje" vanaf een metertje of 2 hoog)
|
|
|
Magic Hat
Geen avatar
|
Kunnen ze uitstekend repareren. Heb t ook gehad bij een Octane (de wel zeer zwaar crashde, zelfs de draad in de trailing edge was door), uitstekend gerepareerd door kiterepair.nl.
|
|
|
Kevin
|
van de wat tragere 2005 C-shape's op zoek naar wat snellers . Gezien m'n beperkte budget op zoek naar een 2e hands. Dat werd dus een Fuel 2007. Slingshot heeft de naam Bomproof te zijn. Door een blessure aan m'n ribben kan ik helaas nog niet echt volgas knallu en de raggu maar vanmiddag toch ff genoten van een lekkere woei @ Mirns. Bij m'n eerste rustige backloopje heb ik m'n rotatie iets TE rustig ingezet. Ik draai dus niet helemaal rond en land/crash eigenlijk heel rustig op m'n ruggetje op het water. Vlieger ligt dus ook in het water. Ik draai me om en: M'n vlieger is veranderd in een zielig hoopje ellende. Het doek is naast de middelste strut van de T.E. tot aan de L.E. gescheurd. ( nee de 5e zat er dus niet omheen gedraaid) M'n "kitebudget" voor 2008 is op ggrrrrrrrr. Dat wordt dus voor de rest van het seizoen weer aan de ouwe meuk vliegers hangen dan...........
Geen garantie mischien ? Het is dan wel 2de hans maar ik neem aan dat slingshot wel de naam boombproof wil waar blijven maken dus gewoon mailtje droppen bij Roy zoon met je verhaal en wie weet
|
|
|
|
Idefixe
|
wat was je kwijt Richard?
|
|
|
|
Tim!
|
Geen garantie mischien ? Het is dan wel 2de hans maar ik neem aan dat slingshot wel de naam boombproof wil waar blijven maken dus gewoon mailtje droppen bij Roy zoon met je verhaal en wie weet [/quote] Idd, een nee heb je, een ja kan je krijgen.. Gewoon proberen
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Z'n standbeeld als jij met z'n hart voor de sport moet gewoon gratis kites kunnen krijgen.. Je staat bijna 3 x per week op het water en kent bijna iedereen.. Je backloop en uitgehaakte raily zagen er lekker uit Ik post de pic van je Fuel nog wel ff. Is behoorlijk k.. en hoop dat het snel voor je opgelost wordt
|
|
|
Idefixe
|
ik ga wel een mailtje sturen dan......
|
|
|
|
|
LF Ruud
Logs: 0 | 35 uur
|
He Tom dat is vet klote man dat je Fuel aan gort is, (down_kitesmiley)Kun je het niet via de verzekering spellen dat iemand anders met je kite heeft gevaren en die heeft hem laten crahsen. Het is het proberen waard toch Dan maar weer vrolijk verder met je cabrina's
|
|
|
Idefixe
|
He Tom dat is vet klote man dat je Fuel aan gort is, (down_kitesmiley)Kun je het niet via de verzekering spellen dat iemand anders met je kite heeft gevaren en die heeft hem laten crahsen. Het is het proberen waard toch Dan maar weer vrolijk verder met je cabrina's hhmm dat doen we dus maar even niet hè.
|
|
|
Vinni
|
Da's altijd zo, bij de grootste crashes overleeft je vlieger het, maar bij een klein ongelukje begeeft hij het Je hebt in ieder geval je 2005 nog, alleen wat minder depower Succes met een eventueel garantie verhaal!
|
|
|
|
DaanD
|
Dat is mooi klote ja! Ik heb heel wat crashes gemaakt met mn fuel 13, ook vandaag weer vol op het water geknalt. Slingshot hoort zo bombproof te zijn als het maar kan!
|
|
|
Marko
|
Het is echt balen michien kan je nog wel wat regelen met de verzekering wie weet.
|
|
|
|
Vinni
|
Whaha, het nieuwste wat ik ooit heb gevlogen is 2005 Mijn 7m² komt zelfs uit 2004 en kort geleden vloog ik alleen nog maar 2003 en 2004, dus mijn benen zien er inderdaad uit als 5 jaar sportschool
|
|
|
Idefixe
|
tjonge jonge i'm impressed op aanraden van een aantal mensen toch maar ff mailtje richting Slingshot nl ( R.Zoon) gestuurd Krijg je verdulle gewoon 's avonds om 2300 nog even een antwoord.......... Hi tom,
Balen van je kite man! Uit welk jaar komt je kite? Welke shop + serie nummer en even wat pics dan kan ik kijken of ik wat voor je kan doen. Gr, Roy zoon "Slingshot" mobile email!
|
|
|