Fotografe Slufter 29-06-08

Papa

Geen avatar

Berichten: 658
Juni 30, 2008, 04:48:47
edit2Rapporteer  
Wie stond er met een mooie 70-300 USM foto? te maken vandaag? Zijn er nog wat mooie foto? uitgekomen?
Kiteko

Berichten: 67
Antwoord #1 Juni 30, 2008, 05:18:43
edit2Rapporteer  
Er zijn vandaag door verschillende mensen foto's gemaakt. Als je een dame met lang blond haar bedoeld, is dat waarschijnlijk Leny. De beste foto's zal je dan vinden op de daarvoor bestemde site :-)
Papa

Geen avatar

Berichten: 658
Antwoord #2 Juni 30, 2008, 05:24:21
edit2Rapporteer  
Duidelijk... Welke site bedoel je dan??
JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #3 Juni 30, 2008, 06:53:22
edit2Rapporteer  
Dit komt zo vaak voor hè. Als we op Scheveningen bezig zijn er altijd wel mensen met toeters van lenzen aan het fotograferen en die foto's komen vast wel ergens te staan maar waar. Gewoon vragen dus als ze bezig zijn.
JO'Neill

Berichten: 538
Antwoord #4 Juni 30, 2008, 21:21:20
edit2Rapporteer  
Precies...gister ook gedaan op de playa...stond ook een fotograaf..eerst even beulen..toen zag ik m weglopen..meteen erachteraan ff mails gewisseld Grin (hij was niet eens van plan ze op internet te zetten....)
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #5 Juli 01, 2008, 02:50:46
edit2Rapporteer  
Precies...gister ook gedaan op de playa...stond ook een fotograaf..eerst even beulen..toen zag ik m weglopen..meteen erachteraan ff mails gewisseld Grin (hij was niet eens van plan ze op internet te zetten....)

En enig idee of hij ze nu wel ergens heeft staan. Als het goed is sta ik er ook nog een paar keer op  Tongue
Of kan je anders even zijn e-mail pb-en. thx
JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #6 Juli 01, 2008, 06:28:48
edit2Rapporteer  
Precies...gister ook gedaan op de playa...stond ook een fotograaf..eerst even beulen..toen zag ik m weglopen..meteen erachteraan ff mails gewisseld Grin (hij was niet eens van plan ze op internet te zetten....)

En enig idee of hij ze nu wel ergens heeft staan. Als het goed is sta ik er ook nog een paar keer op  Tongue
Of kan je anders even zijn e-mail pb-en. thx

@ Mick, donderdag ligt er een pakketje voor je op de deurmat! Promis!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.