Waar ik af en toe niet goed van wordt

Sjaak de Brie
Gast
Juli 07, 2008, 23:11:13
edit2Rapporteer  
Dan zie je het al aan die poephouding, het enige wat er nog mist is de luier, beginner van het eerste uur. Hij vaart het liefst in het allerdrukste gedeelte. De armen dweilen naar voren richting kite, in een soort slaafse aanbidding volgen ze de bewegingen van de vlieger. Verder kijken dan een metertje voor het board doet hij niet. Dat weet je. En als de wal dan dichterbij komt zie je het aankomen. Meneertje kijkt niet eerst achterom, nee, waarom zou je, maar als een prinsesje, zo van iedereen kijkt toch naar mij, wordt de vaarrichting 180 graden verandert. Liefst nog ff de kite met snelheid naar beneden sturen om de doorgang volledig te blokkeren. De ongelovige, schaaapachtige blik die je dan opvangt verwondert je ook niet meer. Je zag het eigenlijk al aankomen.

MAAR WAAROM VAREN DIE MOFO'S OP MIJN SPOT EN NIET OP DE JOUWE ??

   
 
Gertjan

Berichten: 1376
Antwoord #1 Juli 07, 2008, 23:14:19
edit2Rapporteer  
Wij jagen ze altijd zo snel mogelijk weg, gewoon zeggen dat er kwallen en krabben zitten.  ThumpsUp
*Maximus*

Berichten: 791
Antwoord #2 Juli 07, 2008, 23:25:03
edit2Rapporteer  
erg mooi gezegt Grin
drifter

Berichten: 1757
Antwoord #3 Juli 07, 2008, 23:27:49
edit2Rapporteer  
Morres kan deze Sticky?
Peterkiter

Berichten: 220
Antwoord #4 Juli 07, 2008, 23:32:03
edit2Rapporteer  
Haha mooi gezegd.

Maar ben wel benieuwd welke spot het dan is? Je weet gewoon dat je op bepaalde spots zulke riders tegen gaat komen!
Verder vind ik wel iedereen heeft het eens moeten leren. Dus blijf ik altijd ver uit de buurt als ik zulke gasten mijn kant op zie komen!
Marc_87
Moderator

Berichten: 7541
Logs: 0 | 758 uur
Antwoord #5 Juli 07, 2008, 23:42:06
edit2Rapporteer  
Dan zie je het al aan die poephouding, het enige wat er nog mist is de luier, beginner van het eerste uur. Hij vaart het liefst in het allerdrukste gedeelte. De armen dweilen naar voren richting kite, in een soort slaafse aanbidding volgen ze de bewegingen van de vlieger. Verder kijken dan een metertje voor het board doet hij niet. Dat weet je. En als de wal dan dichterbij komt zie je het aankomen. Meneertje kijkt niet eerst achterom, nee, waarom zou je, maar als een prinsesje, zo van iedereen kijkt toch naar mij, wordt de vaarrichting 180 graden verandert. Liefst nog ff de kite met snelheid naar beneden sturen om de doorgang volledig te blokkeren. De ongelovige, schaaapachtige blik die je dan opvangt verwondert je ook niet meer. Je zag het eigenlijk al aankomen.

MAAR WAAROM VAREN DIE MOFO'S OP MIJN SPOT EN NIET OP DE JOUWE ??

   
 

Je moet gewoon niet zeiken!!! Jij bent toch ook beginner geweest?
Of kan je het meteen geweldig? Lijkt mij niet.

Als je, je zelf een beetje normaal opsteld geef je hem/haar het advies om verder op te gaan
oefenen en geef je hem/haar een paar tips zodat ze het beter onder de knie kunnen krijgen.
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #6 Juli 07, 2008, 23:44:21
edit2Rapporteer  
Dan zie je het al aan die poephouding, het enige wat er nog mist is de luier, beginner van het eerste uur. Hij vaart het liefst in het allerdrukste gedeelte. De armen dweilen naar voren richting kite, in een soort slaafse aanbidding volgen ze de bewegingen van de vlieger. Verder kijken dan een metertje voor het board doet hij niet. Dat weet je. En als de wal dan dichterbij komt zie je het aankomen. Meneertje kijkt niet eerst achterom, nee, waarom zou je, maar als een prinsesje, zo van iedereen kijkt toch naar mij, wordt de vaarrichting 180 graden verandert. Liefst nog ff de kite met snelheid naar beneden sturen om de doorgang volledig te blokkeren. De ongelovige, schaaapachtige blik die je dan opvangt verwondert je ook niet meer. Je zag het eigenlijk al aankomen.

MAAR WAAROM VAREN DIE MOFO'S OP MIJN SPOT EN NIET OP DE JOUWE ??

   
 

Je moet gewoon niet zeiken!!! Jij bent toch ook beginner geweest?
Of kan je het meteen geweldig? Lijkt mij niet.

Als je, je zelf een beetje normaal opsteld geef je hem/haar het advies om verder op te gaan
oefenen en geef je hem/haar een paar tips zodat ze het beter onder de knie kunnen krijgen.


JUIST!!!!! ThumpsUp ThumpsUp
chico

Berichten: 1112
Antwoord #7 Juli 07, 2008, 23:48:04
edit2Rapporteer  
Ik weet niet hoor...maar ik heb toch altijd wel 'n idee wanneer iemand wil draaien. Zo vlak bij de kant of ver uit de kust. Ja als je er dan vlak achterhangt.......Probeer eens de 2 seconder richtlijn.
Sjaak de Brie
Gast
Antwoord #8 Juli 07, 2008, 23:54:06
edit2Rapporteer  
Tuurlijk, ben ook beginner geweest, hoop alleen dat ze hier van leren, misschien dat het zo blijft hangen  Wink
Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #9 Juli 07, 2008, 23:56:42
edit2Rapporteer  
Tuurlijk, ben ook beginner geweest, hoop alleen dat ze hier van leren, misschien dat het zo blijft hangen  Wink

ze zouden ervan leren wanneer jij hun er VRIENDELIJK op aanspreekt en dingen probeert te leren.
kijk als je net zoals mij laatst hetzelfde meemaakt dat een gevorderde kiter dit flikt en  dan ook nog raar opkijkt wanneer hij bijna zijn kite in de mijne pleurt (aanlandige wind en voer ruim van hem af maarja als hij opeens terugstuurt dan moet ik ongeveer al 20 meter van ehm afzitten aangezien hij ook lange lijnen heeft.)
dan kan ik je helemaal begrijpen loser Tongue
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #10 Juli 08, 2008, 00:03:39
edit2Rapporteer  
Ooit van tunnel visie gehoort.

Dat heb je bij alle dingen die moeilijk zijn Wink in t begin zie je alleen je eigen ding.
michiel v geel

Berichten: 3127
Antwoord #11 Juli 08, 2008, 00:04:03
edit2Rapporteer  
Dan zie je het al aan die poephouding, het enige wat er nog mist is de luier, beginner van het eerste uur. Hij vaart het liefst in het allerdrukste gedeelte. De armen dweilen naar voren richting kite, in een soort slaafse aanbidding volgen ze de bewegingen van de vlieger. Verder kijken dan een metertje voor het board doet hij niet. Dat weet je. En als de wal dan dichterbij komt zie je het aankomen. Meneertje kijkt niet eerst achterom, nee, waarom zou je, maar als een prinsesje, zo van iedereen kijkt toch naar mij, wordt de vaarrichting 180 graden verandert. Liefst nog ff de kite met snelheid naar beneden sturen om de doorgang volledig te blokkeren. De ongelovige, schaaapachtige blik die je dan opvangt verwondert je ook niet meer. Je zag het eigenlijk al aankomen.

MAAR WAAROM VAREN DIE MOFO'S OP MIJN SPOT EN NIET OP DE JOUWE ??

   
 

Je moet gewoon niet zeiken!!! Jij bent toch ook beginner geweest?
Of kan je het meteen geweldig? Lijkt mij niet.

Als je, je zelf een beetje normaal opsteld geef je hem/haar het advies om verder op te gaan
oefenen en geef je hem/haar een paar tips zodat ze het beter onder de knie kunnen krijgen.
amen
Sjaak de Brie
Gast
Antwoord #12 Juli 08, 2008, 00:07:25
edit2Rapporteer  
Flikker toch op, ik ga niet achter zo'n baby aanvaren, of onthouden welke mofo dat geweest is met die-en die kite en dat-en dat board, dan even vertellen wattie moet doen, trouwens ze lezen allemaal het kitehigh forum dus bij deze.
waterfanaat

Berichten: 23
Antwoord #13 Juli 08, 2008, 00:19:23
edit2Rapporteer  
Flikker toch op, ik ga niet achter zo'n baby aanvaren, of onthouden welke mofo dat geweest is met die-en die kite en dat-en dat board, dan even vertellen wattie moet doen, trouwens ze lezen allemaal het kitehigh forum dus bij deze.

Wat loop je nou weer zwak beginners te bashen, dat is altijd zo makkelijk als je zelf eenmaal wel kan varen. Spreek die gast dan gewoon ter plekke aan en ga niet zo'n kansloos topic beginnen...
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #14 Juli 08, 2008, 00:55:29
edit2Rapporteer  
Verder kijken dan een metertje voor het board doet hij niet. Dat weet je. En als de wal dan dichterbij komt zie je het aankomen. Meneertje kijkt niet eerst achterom, nee, waarom zou je, maar als een prinsesje, zo van iedereen kijkt toch naar mij, wordt de vaarrichting 180 graden verandert. 

Wat verwacht je dan??? Dat hij de kant/wal/strand of whatever opvaart omdat jij 3 meter achter hem zit????
Juist jij(ervaren kiter???) die achterop vaart moet de situatie beter inschatten en zelf eerder turnen om zeker die beginner ruimte te geven om te draaien.... loser

Als je het nou toch "ziet" aankomen anticipeer daar dan ook op!
jorden

Berichten: 70
Antwoord #15 Juli 08, 2008, 01:07:10
edit2Rapporteer  
 loser
ben jij groot geboren ofzo??
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #16 Juli 08, 2008, 01:29:08
edit2Rapporteer  
loser
ben jij groot geboren ofzo??

Ach, ik mag niet klagen!  Tongue

Wat bedoel je hiermee, Joran...oeps....
jorden

Berichten: 70
Antwoord #17 Juli 08, 2008, 01:47:58
edit2Rapporteer  
dat ik van grote vrouwen houw GRRRROOMMMM!!! Kiss

was trouwens tegen sjaak gorgonzola bedoelt...
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #18 Juli 08, 2008, 01:52:25
edit2Rapporteer  
Brie komt uit Frankrijk.
Gorgonzola uit het noorden van Italië.

Joran is een twijfelgeval...  Grin

Wel snel geanticipeerd met je avator...goed bezig...  schater
jorden

Berichten: 70
Antwoord #19 Juli 08, 2008, 01:54:28
edit2Rapporteer  
sorry sjaak camembert dan??
Micky

Berichten: 4101
Antwoord #20 Juli 08, 2008, 01:55:39
edit2Rapporteer  
Ontopic dan maar weer....  Grin
Chop S(t)ick

Berichten: 151
Antwoord #21 Juli 08, 2008, 05:32:24
edit2Rapporteer  
Met een beginner voor je ben je gewoon de Sjaak. Ik snap niet je achter een beginner gaat varen waarvan je al zegt dat je hem herkend. Het dus je eigen keuze en dan ga je nog afgeven op die beginner ook.

Gelukkig werd jij geboren als een ervaren kiter en helaas heb je niet mee gemaakt hoe lastig het kan zijn in het begin. Dan miste je ook die irritante gevorderde achter je die wellicht kwaad kijkend en vloekend je je eerste geluksmomenten op het water niet gunde.

Verder heb ik bewondering voor je respect naar andere recreanten!

Wellicht ben je toe aan het echte werk en moet je verhuizen naar de slufter. Daar zijn hufters zat Wink
Erik de Berik

Berichten: 641
Antwoord #22 Juli 08, 2008, 05:55:07
edit2Rapporteer  
Iedereen is weer lekker opgefokt na zo,n vlagerig dagje. Grin
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #23 Juli 08, 2008, 08:20:28
edit2Rapporteer  
LOL Sjakie heeft speciaal een account aangemaakt om z'n gal te spuwen! Welkom dude!
\Ik snap niet dat iedereen maar problemen heeft met beginners, alleen met pal aanlandige kwakkelwind kan je er last van hebben, voor de rest gewoon anticiperen.
Op de weg zie je toch ook aan de autotjes, hoedjes en de glimmende knarretjes bij wie je er met een grote boog omheen moet, of ga je dan op het ANWB forum lopen spammen?!
johan

Berichten: 151
Antwoord #24 Juli 08, 2008, 08:28:15
edit2Rapporteer  
Tip: beginners kunnen niet tegen diep water.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.