Wie wil za/zo gefotografeerd worden in Oostvoorne/ Brouwersdam?

hOe hA HeNniE

Antwoord #25 Juli 13, 2008, 23:53:41
edit2Rapporteer  
@gert: zaterdag was idd dikke wind, vandaag helaas niet; jammer...ben benieuwd naar je foto's!
Actionpictures

Antwoord #26 Juli 14, 2008, 02:14:20
edit2Rapporteer  
De foto's staan nu op de site!
Gert
ItsMe.Erik

Antwoord #27 Juli 14, 2008, 07:05:09
edit2Rapporteer  
Zitten leuke foto's bij  ThumpsUp , maar ik wil mezelf wel herkennen voordat ik ze bestel. Ik kan amper mijn gezicht zien.  Undecided

Actionpictures

Antwoord #28 Juli 14, 2008, 09:12:44
edit2Rapporteer  
He Itsme Erik,
Foto's zijn thumbnails met een verlaagde resolutie (origineel is tussen de 4 en 8MB en van hoge kwaliteit). Stuur mij anders even een mailtje (info@actionpictures.nl) met het foto nummer waar je op staat (kun je linksboven zien als je op de foto klikt), dan kijk ik ff wat ik je kan sturen zodat je meer een beeld hebt van de werkelijke kwaliteit.
Gert
Jan Willem

Geen avatar

Antwoord #29 Juli 14, 2008, 13:45:02
edit2Rapporteer  
Gert,

Ik heb je nog even gesproken op het autostrand in het water. ik had een rode waroo. Je zou een paar foto's maken van mijn sprongen. Ik zie ze alleen niet terug op je site.

groeten JW
snah.siub

Antwoord #30 Juli 14, 2008, 14:52:56
edit2Rapporteer  
Zie wel m'n vriendin erop staan, maar wat wazig en niet een top foto. Als je er 1400 had gemaakt, blijven er niet veel over? Smiley
(HJ) MINI-ME

Antwoord #31 Juli 14, 2008, 15:30:21
edit2Rapporteer  
Persoonlijk vind ik het geen mooie plaatjes..
Is een beetje ver en donker en ik mis het totaal plaatje (afzet/spray/rider/board icm kite)
Weet niet of de fotograaf zelf ook kite want mis een beetje de juiste compositie/timing.
Deze foto's zijn genomen op Mirns en dat is het totale plaatje wat ik persoonlijk mooier vind..
Maar is natuurlijk erg persoonlijk  ThumpsUp

snah.siub

Antwoord #32 Juli 14, 2008, 15:41:03
edit2Rapporteer  
Je kan nog zulk een dure spullen hebben, maar als je geen gevoel voor compositie hebt, houdt het toch een keer op.

Die foto met de blauwe ozone (zowieso mooie kite ) is echt fan-tas-tisch. Mooie groothoek en heldere blauwe kleuren (polarisatiefilter?).
(HJ) MINI-ME

Antwoord #33 Juli 14, 2008, 16:02:07
edit2Rapporteer  
Je kan nog zulk een dure spullen hebben, maar als je geen gevoel voor compositie hebt, houdt het toch een keer op.

Die foto met de blauwe ozone (zowieso mooie kite ) is echt fan-tas-tisch. Mooie groothoek en heldere blauwe kleuren (polarisatiefilter?).
Thx... Nee was zonder filter en zonder PS... was dus gewoon een mooie dag en had geluk  Wink met de juiste instellingen
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.