martijn
|
whajow, die zien er wel super strak uit zeg
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
lekkere pantoffels! Net weer met m'n 2007 nobile straps zitten hannessen, dit ziet er wel beter uit...
|
|
|
¦Tim¦
|
heb zo het idee dat cabrinha hier een heel vooruitstrevend concept neerzet
maargoed eerst maar is aanvoelen hoe dat vaart:)
hee idefixe mijn ervaring met cabrinha is eigenlijk supergoed hoe komt het dat je er zo negatief naar toe staat...?
|
|
|
Idefixe
|
superslechte praktijk ervaring gehad met Cabrinha
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ja Cabrinha blijft ik persoonlijk het vooruitstrevenste merk vinden in de hele branch. En ik heb Cabrinha uit Duitsland gehaalt en daar schijnt het een stukje makkelijker te met garantie en dergelijke maar dat weet ik niet zeker natuurlijk.
|
|
|
Braddyx
|
Zal ie wel overjarig materiaal hebben gekocht, nooit problemen gehad met Cabrinha in NL!
|
|
|
Idefixe
|
eeuhh het gaat hier over die nieuwe pads en straps dan
|
|
|
Braddyx
|
Klopt,...maar jij begint toch over slechte ervaring met Cabrinha, en ik reageer dat ik altijd goeie service heb gehad van Cabrinha. En die nieuwe pads zijn vett en zitten lekker tegelijk!
|
|
|
Marc_87
Moderator
Logs: 0 | 758 uur
|
Ik ga de straps wel een keer testen, misschien daarna op mijn Shinn zetten.
|
|
|
Michiel.
Moderator
Logs: 0 | 308 uur
|
Cabrinha meer een bewijs van de wet van de remmende voorsprong met hun bijna eerste Bow op de markt (Takoon was ze voor, nota bene zonder 2:1 op de bar) De SB van dit jaar is een topper, en nu ze de kites drastisch hebben aangepast voor 2009 kan het weleens interessant worden Die bindingen lijken een beetje op de Liquid Force bindingen die R.B. o.a. heeft gekocht. @ Rudo: wat had je met je bindingen? Ik ben ze ook zat zodra ik uithaak. Zit te twijfelen tussen of pad upgrade (UG grijs) of ander board
|
|
|
El Rudo
Logs: 0 | 252 uur
|
mwah gewoon hard hoekig niet lekker zittend, maar da's toch wel bekend... ik had ze dinsdag wat strakker gedaan ivm dat het zo knetterhard ging, en dat voel je.
|
|
|
VincentC
|
Zien d'r goed uit, prijs valt mee (150 dollar/euro)..
@ Michiel, kan je de UG pads echt aanraden, waar zelf met de witte en ik zweer erbij. Vind de UG straps persoonlijk een beetje stug (kan aan mij liggen) en daarom vaar ik ze met Mystic Straps.
|
|
|
drifter
|
Idefixe heeft blijkbaar nogal wat problemen gehad. Helaas komen die bij ieder merk voor Ik vaar al jaren Cabrinha en ik heb ook weleens problemen met materiaal gehad. Maar die zaken zijn altijd netjes opgelost zijn door Cabrinha NL, danwel door mijn dealer Zwemer Watersport. Waar ik trouw mijn spullen koop en dat geeft een goede verstandhouding. En dat is mij 10 keer meer waard dan dezelfde prijs in Duitsland betalen. Gelukkig gaat dit topic mede over de nieuwe 2009 footstraps. Ben zeer benieuwd ernaar. Wat vaster in je voetbanden geeft meer controle en vertrouwen bij hogere snelheid en landingen. De prijs voor setje Sync bindingen lijkt inderdaad erg aantrekkelijk te worden. Binnenkort lekker rocken op de nieuwe Custom dus Wat kites betreft heb ik heb geen noemenswaardige problemen gehad met 2008 Cab's. Goede duurzame pulley/bridle setup. Zeer solide bar die aan weinig tot geen slijtage onderhevig is. Belangrijke pluspunten voor de kites die echt goede performance hebben. 2009 is zelfs weer verder door ontwikkeld, met nieuwe ontworpen pulleys en materiaal op de kite. Nieuwe gebruiksvriendelijkere Crossbow en natuurlijk het 'backup' safety sytem IDS.
|
|
|
D@rkSt@r
|
ik heb vandaag gebeld met van den berg om te vragen of deze pads al te krijgen zijn, ik kreeg te horen dat deze pads niet los te krijgen zijn in NL. omdat de importeur het wil gebruiken als marketing van cabrina boards.
|
|
|
VincentC
|
ik heb vandaag gebeld met van den berg om te vragen of deze pads al te krijgen zijn, ik kreeg te horen dat deze pads niet los te krijgen zijn in NL. omdat de importeur het wil gebruiken als marketing van cabrina boards.
Das mooi stupid dan, welke mafkees gaat er nou een board kopen om de bindingen?
|
|
|
Idefixe
|
Da's dan ook echt verstandige " marketing strategie" . ppssst Cabrinha nl , je hebt nu misschien een goed / leuk / niet al te kostbaar / misschien wel f*cking goed product. Lanceer dat product dan ook als zelfstandig product...........Niet verder vertellen hoor
|
|
|
Petteflat
|
Haal je ze toch gewoon in Duitsland? Waarschijnlijk nog goedkoper ook...
|
|
|
drifter
|
lmao, die Cabrinha toch Vraag me af of jullie weleens een Cabrinha board gevaren hebben. Kan best wel eens verrassend lekker uitpakken vanwege de shape die ze hebben. Namelijk iets ronder in de outline en rocker. Geeft een meer ongehinderd gevoel als je lekker aan het rippen bent.
|
|
|
D@rkSt@r
|
Da's dan ook echt verstandige " marketing strategie" . ppssst Cabrinha nl , je hebt nu misschien een goed / leuk / niet al te kostbaar / misschien wel f*cking goed product. Lanceer dat product dan ook als zelfstandig product...........Niet verder vertellen hoor ik zei pcies hetzelfde.. ik ga niet een board kopen omdat ik die bindingen wil.. heb net een nieuwe board en wil graag die cabrinha bindingen hebben maar dat gaat niet op dus
|
|
|
|