Zijn er nog meer kiters uit Bussum aanwezig die mij een beetje op weg kunnen helpen op Muiderberg (bij goede wind natuurlijk) en ervoor kunnen zorgen dat ik de locals niet in de weg zit met mijn leergestuntel ? Ik ken de basis principes en weet hoe het moet, en heb zelfs mijn eerste meters al gemaakt, maar het leren begint pas als je het zonder iemand doet die je tips en tricks aan kan geven als docent zijnde natuurlijk
Wie o wie gaat er aankomende maandag (morgen dus) kiten @ Muiderberg? De voorspellingen zien er oke uit.... Persoonlijk sla ik vandaag even over ivm de mega drukte op het water.
is de wind morgen een beetje gunstig op muiderberg voor een beginnende kiter? zie op windguru dat het west is, dus vanaf zijkant... heb 2 maanden geleden me lessen afgerond, en nu eindelijk mn set compleet, dus wil eigenlijk wel een keer gaan kiten nu en zullen dr dan ook nog andere kiters zijn?
Voor Muiderberg heb je echt wel een beetje Noord in wind nodig Morgen zit er meer zuidwest in en dat werkt voor Muiderberg nie of je moet een flinke down-winder willen maken..............
Oke...ik dacht dat hij net als vandaag uit het oosten/noord oosten zou komen. Ik heb ook een aantal kiters in Huizen aan het werk gezien. Natuurlijk is Mirns ook oke maar is weer iets verder rijden :-)
@ Spijker.... morgen vroeg heb ik de kleine en heb dan de middag voor mijzelf. Kan dus vanaf 12.30 uur gaan rijden. Omstreeks 14.00 uur zou ik op Mirns kunnen zijn maar met Noord-oost is het ook prima kiten @ Muiderberg/Huizen. Ik denk dat je niet snel alleen komt te staan want volgens mij hebben de oosterburen nog vakantie...toch?
@ Naish-kiter. als het goed is dan heb je mijn nr. Morgen maar even kijken wat we doen. Als de wind te veel oost is dan misschien toch maar beter naar Mirns.