Harry vogelenzang geldnood?

JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #75 Juli 22, 2008, 17:23:50
edit2Rapporteer  
dat het veilig zou zijn met kleine kites is ook bullshit. Als je met 40kn één keer aan je bar trekt vlieg gelijk meters de lucht in, laat staan als een beginner 'm in een loop trek wat bijna altijd wel een keer tijdens de les gebeurd.
nepke

Geen avatar

Berichten: 75
Antwoord #76 Juli 22, 2008, 17:33:36
edit2Rapporteer  
FF kijken...3 cursisten per instructeur... 4-5 Naish Code's in de lucht... of ik kan niet rekenen of jij bent gek....
CHRIZZZZ

Berichten: 1090
Antwoord #77 Juli 22, 2008, 17:35:42
edit2Rapporteer  
Ach iedereen zeurt weer lekker zo te horen... t waait en ga lekker beuken... Gister ook een heerlijke dag. Niemand op het water dus ook geen gezeik.

Harry is wel eens vaag, maar als ik hem vaak zie op playa geeft hij toch niet verkeerd les vergeleken je soms andere scholen ziet doen. En wat instructeurs betreft, soms vraag ik me dat ook af... maar daar weet ik niet teveel over. De meeste gaste wel eens gesproken en die zijn gewoon goeie instructeurs

Maar ik zie ze zeker vaak wel goeie uitleg geven, met dikke wind die in 1x op komt zetten of tussen buien gaan ze gewoon zelf kiten.. En dan van die kites in je nek krijgen, je gaat er zelf als een mongool tussen kite toch... ruimte zat ook om hoogte te lopen!! Ook ik loop er weleens op te vloeken maja what the ... ruimte zat..

Ik zit het niet allemaal goed te praten, maar lekker met zn alle afgeven en slap lulle zonder ook de goeie dingen te zeggen is een beetje jammer. Zelf ook les van hem gehad, top uitleg, top les. En toen in zelf mn spul had hebben ze me ff geholpen en aan de gang geslingert...


En eric, waar was jij man... ik was met niels aan het overleven op scheef. Wat een slagveld man , eindelijk de 6 eens gebruikt.. mega dag
JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #78 Juli 22, 2008, 17:40:23
edit2Rapporteer  
Ach iedereen zeurt weer lekker zo te horen... t waait en ga lekker beuken... Gister ook een heerlijke dag. Niemand op het water dus ook geen gezeik.

Harry is wel eens vaag, maar als ik hem vaak zie op playa geeft hij toch niet verkeerd les vergeleken je soms andere scholen ziet doen. En wat instructeurs betreft, soms vraag ik me dat ook af... maar daar weet ik niet teveel over. De meeste gaste wel eens gesproken en die zijn gewoon goeie instructeurs

Maar ik zie ze zeker vaak wel goeie uitleg geven, met dikke wind die in 1x op komt zetten of tussen buien gaan ze gewoon zelf kiten.. En dan van die kites in je nek krijgen, je gaat er zelf als een mongool tussen kite toch... ruimte zat ook om hoogte te lopen!! Ook ik loop er weleens op te vloeken maja what the ... ruimte zat..

Ik zit het niet allemaal goed te praten, maar lekker met zn alle afgeven en slap lulle zonder ook de goeie dingen te zeggen is een beetje jammer. Zelf ook les van hem gehad, top uitleg, top les. En toen in zelf mn spul had hebben ze me ff geholpen en aan de gang geslingert...


En eric, waar was jij man... ik was met niels aan het overleven op scheef. Wat een slagveld man , eindelijk de 6 eens gebruikt.. mega dag

Er worden zeker goeie dingen gezegd alleen wordt er makkelijk overheen gelult. Maar ik geloof dat iedereen nu zo'n beetje z'n zegje heeft gedaan? Ik kap er mee en ik ga lekker eten maken...wat straks VEILIG uit de oven komt.
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #79 Juli 22, 2008, 17:44:54
edit2Rapporteer  
dat het veilig zou zijn met kleine kites is ook bullshit. Als je met 40kn één keer aan je bar trekt vlieg gelijk meters de lucht in, laat staan als een beginner 'm in een loop trek wat bijna altijd wel een keer tijdens de les gebeurd.

Precies!!

Daarbij vormen lessers in zulke condities een serieus gevaar voor de rest van de kiters. Veilig downwind varen van een lesser in die condities is russischroulette. Je weet nooit wanneer die lesser als een ongeleid projectiel je om de oren vliegt.
En de opmerking om dan maar ergens anders te gaan varen slaat helemaal nergens op. Beetje egoïstisch als je weet dat juist de lesser het gevaar vormt omdat deze totaal onberekenbaar zijn.
Beetje meer respect in de richting van de recreatieve kiters, want wellicht dat jij je zakken ooit eens gevuld hebt uit hun zak in het verleden.
Gewoon onverantwoorde beslissing om überhaubt les te geven in +7 Bft.

Vraag mij ook af hoe het allemaal zal gaan als wij van de Sluf naar playa verhuizen tijdens de sluiting vann de Sluf.
JB - On The Edge

Berichten: 2731
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #80 Juli 22, 2008, 17:56:50
edit2Rapporteer  
PS: volgens mij wordt hier niet alleen gepost door de zgn SlufterHufters....of ben ik dat nu ineens ook omdat ik regelmatig op de Slufter vaar??  Tongue

Enfin...deze discussie zal vast eeuwig blijven duren...de meningen zijn erg duidelijk...jammer dat niet iedereen er wat mee doet...
Ik kan me voorstellen dat Harry zich nu erg aangevallen voelt, maar kan de reactie niet echt begrijpen. Als er zo regelmatig kritiek is op je lesmethode is het misschien toch een keer tijd er zelf eens naar te kijken en niet alleen maar willen dat je lessers blij naar huis gaan.

Kritiek is er zeker op dit forum, maar merk wel op dat het puur kritiek is om elkaar en de sport te beschermen. En dat is zeker niet overbodig!   InLove
xray

Berichten: 3688
Antwoord #81 Juli 22, 2008, 18:06:15
edit2Rapporteer  
Alles gezegd, tijd om dit topic te sluiten.
@ Harry, weinig onderbouwde reactie
@Wessel, onvolwassen gedrag, zielig zelfs

« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.