ik snap er werkelijk geen bal van mij safety doet helemaal niets als hij los gaat ik was aan het kite en toen stopte ik zag ik dat hij los was en hij vliegt soms over me heen maar dat kan niet aan me kite liggen volgens mij en hoogte lopen lukt al helemaal niet ik wordt automatisch met de wind meegevoerd .
Ik heb volgens mij een 2007 bar
daar snap ik nou weer geen bal van!
heb zelf sinds paar weken een bull 7, heb die aan 3 verschillende barretjes gehangen, w.o. zelfs een gemodificeerde bar van 2003 (!); werkt prima!
misschien heb je hier iets aan: als je je lijnen uitlegt en de strap totaal depowert en de bar ook (dus tegen de stopper duwt die je helemaal naar boven hebt geschoven), zou het lijnlengte verschil tussen front en backlines plm 55 cm moeten zijn (dat de backlines langer zijn); de lengte van de backlines zefl tov elkaar moeten natuurlijk even lang zijn; geldt tuurlijk ook voor je frontlines.
dan knoop je de backlines aan de 3e of 4e knoop van onder aan je kite en dan vliegen maar...ik moest toen de strap flink poweren, anders stuurde het ding niet...zo ga je door met je backlines dichter en dichter bij je kite zetten totdat je voelt dat je spanning op je backlines krijgt..et voila! succes ermee en ik hoop dat je mn verhaal snapt, want ik tik het maar zoals ik het denk dat goed is!
gr danny