Kiten is verslavend ?????

Haring High Richardt

Juli 21, 2008, 23:51:47
edit2Rapporteer  
Gelezen op onderstaand forum en helemaal mee eens  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

Herken me in veel dingen die er worden beschreven  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

Heb het er met mijn dokter over gehad en die zei het is een gezonde verlaving
No Problems  ThumpsUp ThumpsUp Joepie YeSS Joepie YeSS

Wat is jullie mening ?????

http://www.slufterhufters.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=739

Ja ja......je zal er aan geloven Abel!!

Wat heeft het toekomstperspectief je te bieden?

-een harnekkige verslaving die niet meer uit je systeem is te branden en alleen maar erger wordt........een wisse dood is de enige remedie.
- een hoop gezeik aan het thuisfront. Waarom? Daar kom je zelf al snel achter.
- een drastische wijziging van je sociale leven (voor zover je dat überhaubt had natuurlijk)
- spontane acute reacties bij elke keer dat je de bladeren aan de bomen ziet bewegen, nervositeit en een ongemakkelijk gevoel wanneer je je op dat moment niet op het strand bevind.
- hardkloppingen als de bomen plat gaan.
- depressies bij te lange windloze periodes.
-op de langere termijn fysieke bijverschijnselen zoals de transformatie van bierfust naar sixpack en een gestroomlijnde body waarvan de andere sexe de slip zal moeten verschonen.
- de ontwikkelining van een rubberfetisch.
-internetgedrag wordt overheerst door bezoeken aan alle mogelijke weersites en relevante kitefora´s.
- ook vakanties zullen niet meer hetzelfe zijn. Deze worden alleen nog maar geboekt wanneer de ingrediënten zon, zee en wind bevatten.
- en last but not least.......eindelijk op dezelfde golflengte als je buurman. Word ook wel eens tijd dat jullie elkaar eens begrijpen als jullie met elkaar communiceren.

Voor de rest betreedt je nu de wereld van ultieme fun waar geen ontkomen aan meer is.
Een verrijking van je leven? Ik dacht het niet............JE BEGINT NU PAS TE LEVEN!!!!

Heel veel sterkte aan familie en bijna ex-kennisen want het strand gaat je nieuwe wereld worden dus tijd voor andere dingen zit er niet meer in en zal alleen maar minder worden naarmate je ongemerkt meer tijd gaat steken in je verslaving die je ongetwijveld zal trachten te ontkennen tegen je omgeving de eerste 6 maanden.

Gelukkig heeft Dree binnenkort wat extra ruimte, dus mocht je het huis uit worden geknikkert dan komt dat wel goed.

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #1 Juli 21, 2008, 23:52:50
edit2Rapporteer  
nou kitedemon, kom er maar in!
d@ni

Antwoord #2 Juli 22, 2008, 08:18:11
edit2Rapporteer  
 schater schater
JorritPi

Antwoord #3 Juli 22, 2008, 08:28:14
edit2Rapporteer  
Geweldig Dree!  Whahaaha!! En dan heeft ie nog gelijk ook. ThumpsUp haha
Super Cooper

Antwoord #4 Juli 22, 2008, 09:37:56
edit2Rapporteer  
Erg herkenbaar inderdaad.

Er mist alleen nog 1 punt...... CENTJES. Deze verslaving kan resulteren in een faillisement!!!
Haring High Richardt

Antwoord #5 Juli 22, 2008, 11:20:40
edit2Rapporteer  
Citaat
CENTJES. Deze verslaving kan resulteren in een faillisement!!!

De kroeg is duurder en je mag er ook al niet meer roken  ThumpDown ThumpDown, dus je kan beter kiten want dan ben je zo moe dat je niet meer naar de kroeg ga  Grin Grin Grin
chico

Antwoord #6 Juli 22, 2008, 11:25:15
edit2Rapporteer  
Ja, mn carriere is ook al om zeep en ben te oud voor 'n kite carriere. Da's wel pech. Zoals bij veel verslavingen kan het brein worden aangetast. Is dat het geval bij een bekende kiter uit Limburg???????
Super Cooper

Antwoord #7 Juli 22, 2008, 11:28:17
edit2Rapporteer  
Is dat het geval bij een bekende kiter uit Limburg???????

Daar heeft het wel alle schijn van inderdaad. Volgens mij is hij recent weer losgelaten want hij is de laatste tijd weer flink bezig op dit forum....
rikdekker

Antwoord #8 Juli 22, 2008, 11:29:41
edit2Rapporteer  
dit punt heb ik ondertussen bereikt!

CENTJES. Deze verslaving kan resulteren in een faillisement!!!
Davidoff
Gast
Antwoord #9 Juli 22, 2008, 11:45:48
edit2Rapporteer  
ben gister ontslagen..

werd gewoon gek achter dat buro.
@LaurenS

Antwoord #10 Juli 22, 2008, 12:01:25
edit2Rapporteer  
En ?,Nog kunnen kiten na je ontslag?  Grin
Super Cooper

Antwoord #11 Juli 22, 2008, 12:07:55
edit2Rapporteer  
@ Davidoff: Kan je eindelijk kiten, waait het de rest van de week bijna niet..... Dat is echt dubbel &$%
Davidoff
Gast
Antwoord #12 Juli 22, 2008, 12:09:40
edit2Rapporteer  
En ?,Nog kunnen kiten na je ontslag?  Grin

nee,
die kantoorpenissen hebben me gewoon de hele dag laten werken..
toen trapte ze me d'r uit. moet toegeven, dat ik wel een sprintje inzette ná m'n ontslag.. het pand uit.
ben nogal afhankelijk van ov. so... werd niks..

en nu waait het goed..

voor een 17 Grin
KiteDemon

Antwoord #13 Juli 22, 2008, 12:52:06
edit2Rapporteer  
Gelezen op onderstaand forum en helemaal mee eens  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

Herken me in veel dingen die er worden beschreven  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

Heb het er met mijn dokter over gehad en die zei het is een gezonde verlaving
No Problems  ThumpsUp ThumpsUp Joepie YeSS Joepie YeSS

Wat is jullie mening ?????

http://www.slufterhufters.com/forum/viewtopic.php?f=2&t=739

Ja ja......je zal er aan geloven Abel!!

Wat heeft het toekomstperspectief je te bieden?

-een harnekkige verslaving die niet meer uit je systeem is te branden en alleen maar erger wordt........een wisse dood is de enige remedie.
- een hoop gezeik aan het thuisfront. Waarom? Daar kom je zelf al snel achter.- een drastische wijziging van je sociale leven (voor zover je dat überhaubt had natuurlijk)
- spontane acute reacties bij elke keer dat je de bladeren aan de bomen ziet bewegen, nervositeit en een ongemakkelijk gevoel wanneer je je op dat moment niet op het strand bevind.
- hardkloppingen als de bomen plat gaan.
- depressies bij te lange windloze periodes.
-op de langere termijn fysieke bijverschijnselen zoals de transformatie van bierfust naar sixpack en een gestroomlijnde body waarvan de andere sexe de slip zal moeten verschonen.
- de ontwikkelining van een rubberfetisch.
-internetgedrag wordt overheerst door bezoeken aan alle mogelijke weersites en relevante kitefora´s.
- ook vakanties zullen niet meer hetzelfe zijn. Deze worden alleen nog maar geboekt wanneer de ingrediënten zon, zee en wind bevatten.
- en last but not least.......eindelijk op dezelfde golflengte als je buurman. Word ook wel eens tijd dat jullie elkaar eens begrijpen als jullie met elkaar communiceren.

Voor de rest betreedt je nu de wereld van ultieme fun waar geen ontkomen aan meer is.
Een verrijking van je leven? Ik dacht het niet............JE BEGINT NU PAS TE LEVEN!!!!

Heel veel sterkte aan familie en bijna ex-kennisen want het strand gaat je nieuwe wereld worden dus tijd voor andere dingen zit er niet meer in en zal alleen maar minder worden naarmate je ongemerkt meer tijd gaat steken in je verslaving die je ongetwijveld zal trachten te ontkennen tegen je omgeving de eerste 6 maanden.

Gelukkig heeft Dree binnenkort wat extra ruimte, dus mocht je het huis uit worden geknikkert dan komt dat wel goed.

Wat betreft puntje 2 ......je kan nog een paar kanten op hiermee.
Een paar huftertjes zijn bezig hun meisjes in te weiden in de geheimen van het kiten. Moet zeggen dat dat erg goed gaat want de dames in kwestie trekken na een paar uurtjes al hun eerste rakjes en het meisje van Rutger is zelfs al aardige airtime aan het maken.
Ik hou het wel bij het uitwijden van mijn vriendin........
JB - On The Edge

Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #14 Juli 22, 2008, 14:56:57
edit2Rapporteer  
LoL!

Erg mooi gezegd allemaal, kan me er helemaal in vinden. Alle scholen mogen wel heel groot gaan adverteren: LET OP, DEZE SPORT IS VERSLAVEND! BEGIN ER NIET AAN! :-)
sam

Antwoord #15 Juli 22, 2008, 15:13:39
edit2Rapporteer  
Hij is mooi!
Heb het sinds kort echt te pakken! Ik herken alle symptomen...

Al heb ik die rubberfetisch al jaren
Haring High Richardt

Antwoord #16 Juli 22, 2008, 15:21:48
edit2Rapporteer  
Citaat
Een paar huftertjes zijn bezig hun meisjes in te weiden in de geheimen van het kiten. Moet zeggen dat dat erg goed gaat want de dames in kwestie trekken na een paar uurtjes al hun eerste rakjes en het meisje van Rutger is zelfs al aardige airtime aan het maken.

Niet aan beginnen als je later nog kinderen wil  ThumpDown ThumpDown ThumpDown  ThumpDown ThumpDown

Heb je elke keer ruzie wie er mag kiten omdat jullie alle 2 verslaafd zijn en dat er dan eentje op de koters mot passen  schater Grin schater
KiteDemon

Antwoord #17 Juli 22, 2008, 15:30:40
edit2Rapporteer  
Jaren geleden is er een romance op da Sluf ontstaan tussen Jeroentje en Monique, twee reeds verslaafden. Resultaat een gezonde blakende female kitekoter.
Elke keer een ouder op het water en de ander met de fles en koter in de auto. Na een paar uurtjes wisseling van de wacht
Tis ff behelpen maar in goed overleg dus wel goed te doen.
snah.siub

Antwoord #18 Juli 22, 2008, 15:40:05
edit2Rapporteer  
Kijkt chagrijnig naar de weervoorspellingen en kijkt chagrijning naar die kudt weerman die vrolijk zegt dat het mooi weer wordt en maar windkracht 2 ..

Maar erg herkenbaar en errug mooie tesktjes Smiley
Haring High Richardt

Antwoord #19 Juli 23, 2008, 00:13:08
edit2Rapporteer  
Citaat
Maar erg herkenbaar en errug mooie tesktjes

En zo is dat !!!!!!!  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
JorritPi

Antwoord #20 Juli 23, 2008, 00:23:31
edit2Rapporteer  
 Roll Eyes
JorritPi

Antwoord #21 Juli 23, 2008, 00:25:22
edit2Rapporteer  

[/quote]
Wat betreft puntje 2 ......je kan nog een paar kanten op hiermee.
Ik hou het wel bij het uitwijden van mijn vriendin........
[/quote]

Jaja, en dan te denken wat voor lekkere strakke lichaampjes die meiden daarmee aan het kweken zijn zodat jij weer er straks weer lekker boven op kan! Allemaal omdat jij aan deze verschrikkelijke verslaving bent begonnen!  YeSS
HDFrank

Antwoord #22 Juli 23, 2008, 18:18:57
edit2Rapporteer  
het is zo erg dat mijn klein dochter (6 maanden) straks als eerste zal zeggen

" Opa is kitesurfen"  schater

Want ze hoort niks anders als ik er niet ben.
Ze zal bij windstilte de associatie hebben van "Hey straks komt Opa langs" YeSS

Verslavend nee hoor,
MIjn dochter moet nu al horen dat haar dochter gaat kitesurfen..... ThumpsUp
Haring High Richardt

Antwoord #23 Juli 24, 2008, 10:31:00
edit2Rapporteer  
Heb nu sinds zondag niet meer gevaren en voel me ondanks het mooie weer depressief worden  ThumpDown ThumpDown ThumpDown ThumpDown
Super Cooper

Antwoord #24 Juli 24, 2008, 10:36:22
edit2Rapporteer  
Hier nog 1 en het ziet er niet naar uit dat het beter gaat worden komende week.......

« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2025 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.