Psycho-4 binnen!!

hollandkiter

Berichten: 298
Juli 25, 2008, 16:49:14
edit2Rapporteer  
Hahahahaa, heerlijk  Joepie

Vandaag mijn nieuwe speelgoed binnen gekregen: Psycho-4 10m!!

Gelijk maar een paar foto's gemaakt. Ook nog even in Medeblik geweest en de lucht in gegooid. Uiteraard wel te weinig wind. Helaas was ik zo stom geweest om mijn fototoestel niet mee te nemen naar Medemblik.

De kite is echt vliegt snel, draait snel en inderdaad verandert de shape bij het aantrekken en loslaten van de bar. De bar ziet er goed uit, depower systeem is hetzelfde gebleven maar de safety is totaal vernieuwd. Ook wel handig dat er dit jaar een hoes bij de bar zit. Dan blijft je kite droog als je hem in je kite rolt. Er zit nu ook een vak aan de zijkant van de tas, volgens mij voor de bar. De toming heeft links en rechts een andere kleur dan de eerdere FS kites. Wat verder opvalt aan de kite is de 5 luchtinlaten en een groot aantal jetflaps. Kortom veel veranderingen aan deze nieuwe kite.  ThumpsUp


Laat de wind maar komen (laat helaas op zich wachten vermoed ik.......)

Mzzl, Sam

Erik de Berik

Berichten: 641
Antwoord #1 Juli 25, 2008, 16:54:22
edit2Rapporteer  
ja ...Flysurfer is er weer.Goed spul hoor,prachtig ,gefeliciteerd!

Hoorde onlangs dat Extreme Eddy nu mede board maker/ontwerper is van Flysurfer.

Enjoy met je nieuwe set!
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #2 Juli 25, 2008, 18:26:03
edit2Rapporteer  
Ik vind het altijd weer aparte dingen om te zien. Zag laatst nog een jongen in Mirns met de kites varen. Hij sprong best hoog en had een flinke airtime maar het leek alsof de kite snelheid miste om optijd voorwaarts ingestuurd te kunnen worden. Gevolg was dan ook dan de wingtip elke x na een sprong het water raakte. Die gast kon best kiten want gooide er van allerlei tricks uit  Undecided

Zou best wel eens z'n matras willen testen  loser
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #3 Juli 25, 2008, 18:40:52
edit2Rapporteer  
ik wacht d'r nog steeds op..... Undecided
Wimt

Berichten: 2498
Antwoord #4 Juli 25, 2008, 18:52:56
edit2Rapporteer  
Depower is echt heel veel meer geworden.
Jelle

Berichten: 1293
Antwoord #5 Juli 25, 2008, 21:14:43
edit2Rapporteer  
Vanmiddag een 15 m gehaald.
In 9 knopen wind vaar je weg, en je scheurt gewoon upwind. De virtuele wind wordt zo hard dat je denkt dat het harder is gaan waaien. Maar als je stil gaat staan is het weer 9 knopen.

De timing van het springen moet ik nog even onder de knie krijgen.
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #6 Juli 25, 2008, 21:41:26
edit2Rapporteer  
GRRRRRRRRRRRRRRRRR....ik ben niet jaloers hoor Grin
Flyingtrunkie

Berichten: 1804
Antwoord #7 Juli 25, 2008, 22:33:34
edit2Rapporteer  
ik krijg morgen m'n 12 Joepie YeSS

Nou nog wat wind zou ook wel lekker zijn...
WIMPIII

Berichten: 766
Antwoord #8 Juli 26, 2008, 13:33:17
edit2Rapporteer  
@kitesurfschool. leuk dat je voor een FS gegaan bent. Heeft die ene keer met mijn Pulse 12 en 8 nog geholpen bij de keuze op Muiderberg?
Groetjes,
Wim
BTW, ik heb mijn 12 binnen. paar metertjes mee gevaren in minimale wind. Maar wat draait ie lekker zeg. Hij draait nog een stuk sneller dan de P3 10. De bar is ook super.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.