uitsloffen voetbanden

Wimt

Augustus 03, 2008, 21:54:41
edit2Rapporteer  
Ik las ergens, dat de combi mystic voetbanden, en footpads van F-one, een goede combi waren. Bij wat kleinere voeten, wel, denk ik, maar als ik hard land, dan schuiven mijn tenen tot over de rand van de pads. De pads hebben geen ribbels of zo, vandaar.

Ik heb een paar extra surfvoetbanden, met kitelijnen aan de ogen van de plastic schroefplaten aan de mystic voetbanden, naar de 2 gaten van de surf-voetbanden. Gemonteerd, zitten deze voetbanden over de andere mysticvoetbanden, maar dan over de tooside-kant van deze Mysticvoetbanden.

Dan schiet de voet niet meer door, en de stabiliteit in deze voetbanden, is met een veelvoud verbeterd, zonder dat je voeten strak in de voetbanden moeten zitten.

Je kunt het ook eenvoudiger bewerkstelligen; Maak aan de tooside kant van de Mystic-voetbanden, een paar gaatjes, zodat je daardoor een plastic slang kan schuiven, met daarin kitelijn, dat je weer verbind met de ogen van de plastic schroefplaten van de Mystic voetbanden. Ook dan zal de voet niet zo snel doorschieten.

Vraag niet om een foto; heb ik niet, gebruik je voorstellingsvermogen. Dat vermogen kun je trainen; lees James Salter; kan heel mooi OMschrijvend vertellen (niet BEschrijvend gelukkig). Val je na 10 bladzijden alsnog in slaap, dan kun je altijd nog terugvallen op foto`s, de Okki, de Taptoe en de Donald Duck YeSS.

Vertel me graag, dat het afgelopen weekend, beroerd kiteweer was; stroming, vlagerig enz; want ik kon niet kiten. Morgen Neeltje YeSS.
Kaptain

Antwoord #1 Augustus 04, 2008, 09:10:48
edit2Rapporteer  
Wim,

Zaterdag op Wijk was drama. Hele eind gereden voor veel te weinig wind. Over zondag op Mirns zal ik dan maar zwijgen....
Leander

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #2 Augustus 04, 2008, 09:12:41
edit2Rapporteer  
Wim, Zondag was een topdagje Tongue
Wimt

Antwoord #3 Augustus 04, 2008, 18:51:46
edit2Rapporteer  
Niet in Zeeland, maar bedankt voor de info, stelt mij wel gerust. Je zou maar een fijne kitedag mislopen Undecided.
Wimt

Antwoord #4 Augustus 18, 2008, 16:56:46
edit2Rapporteer  
Heb de boel nu weer veranderd; anderhalf mm dik  PVC geschoven in de footbanden  van Mystic. Dan schuiven mijn voeten niet tever door bij een harde landing. Verder elatieken aangebracht, die achter mijn hiel gaan, tegen uitsloffen. Is toch wel een probleem bij die zachtere pads denk ik. Ze hebben gek genoeg ook geen ribbels, weet niet waarom, heeft Best wel, en is ook goed.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.