@ tommy Vertel wat? ik woon ver van het water het duurt 3 uur voordat ik er ben en mijn broer heeft ook een drukke sport en daarom kan ik niet zo vaak op het water alleen in de vakantie kan ik het vaak uitproberen intotaal ben ik rond de 35 keer naar het water gegaan waaronder 5 keer een les dus ong. 30 x 5 uur is een totaal van 150 uur in het water dat is bepaalt niet weinig en niet te vergetern de pauzes 30 x 30 900 min
Zooitje kamikaze piloten bij elkaar, op dat schellinkhout... Damn ik keek me ogen weer uit.
Deze opmerking heeft overigens niets te maken met het test gebeuren. Dat was goed voor elkaar. Nog ff aan een 12 Nemi 2009 gehangen. Wat een topperkite zeg!!!!
De testdag was geslaagd. Veel belangstelling en de dag werd mooier en mooier. Veel wind, zon, veel te testen en nieuwe faiirriders. Er komt een verslag in de volgende Kitesurfmagazin (dus niet in de komende).
Iedereen die heeft meegewerkt aan de topdag bedankt!!!!!
Yes, vaart ook super. Ben heel blij met de sponsoring van Balance...... gr. Jer
Check trouwens de volgende Kitesurf magazine......... Baal wel dat ik mijn trapeze ben kwijt geraakt zondag (goudkleurige Mystic Warrior, is limited edition dus even opletten binnenkort)