(HJ) MINI-ME

|
Mini me, dacht al dat je dat zou zeggen  . Ik lees wat jij typt. ik doel op die rand uiteinde van de bar, waar je je hand zou kunnen houden tijdens het kiten. Lijkt me een stevig materiaaltje. Waar je je hand weleens pijn zou kunnen doen. Of wil je zeggen dat er tot op het groene die kap komt? Heb je nog geen foto van zeker? Sorry... snap het niet helemaal? Bar is volgens mij goed voorgevormd zodat je vingers goed in de bar verzinken. 2008 bar vond ik ook lekker in de hand liggen. Grootste verandering is de nieuwe stopper en depower optie onder de bar
|
|
|
Sherida

|
Die ergonomische bar lijkt me erg lekker. Was dat dit jaar ook al zo?
Nee, 2008 bar is niet verstelbaar maar gewoon één maat.. Die 2009 bar ziet er wel supervet uit, ben benieuwd!  "wrong way" !! briljant!!  (Werkt waarschijnlijk ook nog.  ) Open bar-ends zien er wel hi-tech uit. Wrong way staat volgens mij op meerdere barren, zo uit m'n hoofd heeft Airrush dit ook? Lijkt me wel dat dit werkt, moeten ze natuurlijk wel goed opletten of de kite (niet) ook op de kop ligt..  Vooral handig voor mensen die net beginnen en het niet helemaal zeker weten..
|
|
|
Kaptain

|
Kan niet wachten!!! Ik wil varen!
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Zat ff de foto´s van de EXPO te bekijken en zag dat Eclipse dit jaar met hun eigen board op de markt komt. Naast de samenwerking met Skywalker komen ze nu met het "Sabre" board op de markt. Ze hebben de goede dingen van andere bedrijven gejat (pads=LF/traps=mystic look a like) en voegen hun eigen board toe  Bron: www.kiteforum.com
|
|
|
|
Kaptain

|
Kunnen we dan eindelijk........
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Misschien effe een stomme vraag maar werkt dat nou een beetje zo'n (depower) clamcleat naast je chickenloop. Ik heb zelf altijd met depowerstraps gekite en het lijkt mij dat je depowerkoord sneller slijt met een clamcleat en dat hij wel eens terug schiet naar full power als je er niet op zit te wachten. Verder wel een strakke bar. 
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Ik heb nog niet met deze nieuwe bar gevaren maar ik gebruikt de strap (depower) alleen wanneer ik de kite land of start... Op het water heb je voldoende aan het wegschuiven van je bar dus zal de strap of clamcleat niet snel slijten.
|
|
|
|
Teigetje

Logs: 0 | 765 uur
|
Mooi spul Vraag me alleen af wanneer men nu eens rekening gaat houden met onze Noordzee die Sabre heeft nagenoeg dezelfde kleur.  Dat wordt dus weer zoeken naar een invisible board. 
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Mooi spul Vraag me alleen af wanneer men nu eens rekening gaat houden met onze Noordzee die Sabre heeft nagenoeg dezelfde kleur.  Dat wordt dus weer zoeken naar een invisible board.  Volgens de laatste info wordt het board ook in andere kleuren geproduceerd en komt er ook een wood versie 
|
|
|
Kaptain

|
Ja, dat is wel lastig. Des te meer redenen om zo'n mooie heldere zee op te zoeken!
|
|
|
Kaptain

|
Henk Jan, Laat mij effe rustig mijn berichtje aftikken voor je weer post.... Snelle Jelle! 
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
Henk Jan, Laat mij effe rustig mijn berichtje aftikken voor je weer post.... Snelle Jelle!  hoe moet ik anders aan mijn 3810 hits komen  Vind die graphics van de Skywalker ook nog wel meevallen.. Had verwacht dat die minder mooi zou zijn 
|
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
breed die boards of niet
WAT???? 
|
|
|
Bram Wilbrink

|
Was/ben nog niet helemaal fris dat zal het zijn geweest, weeeekeind hè.... Hoe meer boards hoe beterrrrrr.
|
|
|
Kaptain

|
Henk Jan, Laat mij effe rustig mijn berichtje aftikken voor je weer post.... Snelle Jelle!  hoe moet ik anders aan mijn 3810 hits komen  Vind die graphics van de Skywalker ook nog wel meevallen.. Had verwacht dat die minder mooi zou zijn  Deel het door 10 en dan heb je ongeveer mijn hits.... Ouwe ambtenaar 
|
|
|
|
|
Kaptain

|
Voor pics van de bar, klik hier.
|
|
|
boi reuter
Geen avatar
|
wat een vreemde tip hangt er aan die nano?? zo 90 graden naar boven lopend. zal dit zijn zodat ie unhooked lekkerder vaart en draait of?? ken geen 1 kite die dit heeft en zo extreem heeft.
|
|
|
(HJ) MINI-ME

|
wat een vreemde tip hangt er aan die nano?? zo 90 graden naar boven lopend. zal dit zijn zodat ie unhooked lekkerder vaart en draait of?? ken geen 1 kite die dit heeft en zo extreem heeft.
Het zal wel een goede reden hebben maar kan zo snel geen info vinden over wat de ontwerper er over te zeggen heeft.. Persoonlijk denk ik voor een groter kantelhoek (depower) en sneller om z'n as draaien. Ps zijn meer merken die er dit jaar mee komen (Flow van Airush) Check de originele pic van de Nano Tip 
|
|
|
Vinni

|
Het depower systeem lijkt aardig op dat van Slingshot. Persoonlijk vind ik het niet zo fijn dat alles onder zit, maar dat is een kwestie van wennen hoop ik.
De strap vind ik nog steeds het meest fijne depower middel, je kan goed overzien hoever je hem hebt gepowerd en je kan hem erg precies afstellen. Dat het sneller slijt is misschien wel waar, maar dat maakt helemaal niets uit omdat als je aan het kitesurfen bent, is toch het gedeelte dat door de bar gaat het eerst kapot.
|
|
|