Nederland-kite.nl wordt importeur van MR Kitesurf.

Nature

Augustus 12, 2008, 20:55:29
edit2Rapporteer  
Nederland-kite.nl wordt importeur van Mr-Kitesurf Kites.

Hoewel de naam de meeste niet direct aan zal spreken en waarschijnlijk het meerendeel ook niet weet dat dit merk bestaat. Is nederland-kite.nl Importeur geworden van dit kitesurf merk. Het is van origine een Chinees merk (huismerk van een hele bekende kite fabriek) met roots en een test centrum in frankrijk.

Via Via Werdt ik gevraagd om de kites te testen en was bijzonder verast door de alle kites die ik binnen had gekregen. Zeer netjes afgewerkte producten en niet al te duur

Heb je interesse om te testen let us know of bezoek een van de aankomende test dagen die in September plaats zullen vinden op verschillende spots.

Kijk ook eens op www.mrkitesurf.com

G-force Hybrid C kite 4 lijns

Firewall Foil

Yeti Snow/flyboard Kite Depowerbare foil

® € M © 0

Antwoord #1 Augustus 12, 2008, 21:10:26
edit2Rapporteer  
Vriend van mij heeft de snow/flybaord kite depowerbare foil de yeti.. Als je een flyboard matras zoekt zou ik voor deze kite gaan wat een top ding  ThumpsUp
Nature

Antwoord #2 Augustus 12, 2008, 21:14:04
edit2Rapporteer  
Vriend van mij heeft de snow/flybaord kite depowerbare foil de yeti.. Als je een flyboard matras zoekt zou ik voor deze kite gaan wat een top ding  ThumpsUp

Top om te horen dat ie er blij mee is duurde ff wat langer dan gepland haha maar Zag er echt ziek uit dat ding en vliegen jongen oO
ijbe
Gast
Antwoord #3 Augustus 12, 2008, 22:57:32
edit2Rapporteer  
Zien er erg mooi uit. Wat kost zo'n kite als ik vragen mag ? Smiley
® € M © 0

Antwoord #4 Augustus 13, 2008, 19:18:06
edit2Rapporteer  
De Yeti kost volgens mij voor een 7.5 280 kite only
Nature

Antwoord #5 Augustus 13, 2008, 21:15:52
edit2Rapporteer  
De Yeti kost volgens mij voor een 7.5 280 kite only

Hehehe was eenmalige deal voor mr lute
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.