|
ijbe
Gast
|
Zooo, die gast heeft echt mazzel gehad dat ie nu weer kan lopen Gelukkig is het niet erger afgelopen!
|
|
|
patricks
|
gvd vergeleken met die dude is mij crash op herkingen kinder spel,ben benieuwd wat er niet gebroken is bij m
- Broken vertebrae - Broken ankle - Cracked ribs - Dozens of stitches - Numerous lacerations - Bleeding on the brain
|
|
|
|
DM2008
|
Iemand geteld hoe vaak ze de crash hebben laten zien in die paar minuten?
|
|
|
Marko
|
Kan iemand voor mij even vertalen wat hij allemaal opgelopen hebt en gebroken?
|
|
|
crahsdummie
Gast
|
vin dattie weinig gebroken heb als je ziet hoe die is gelanceerd.
hersen bloeding kan niet bij die gast,als je met orkaan shizzle gaat kiten heb je geen hersens.
k brak me linker scheenbeen linker kuitbeen rechter bovenbeen
en ik loop nog steeds niet normaal na 1.5 jaar
|
|
|
DM2008
|
- Broken vertebrae wervels - Broken ankle enkel - Cracked ribs ribben - Dozens of stitches hechtingen - Numerous lacerations schaafplekken - Bleeding on the brain hersenbloeding (zal wel subarachnoidaal zijn, anders had het anders geheten)
|
|
|
Ponk
Geen avatar
|
- Bleeding on the brain hersenbloeding (zal wel subarachnoidaal zijn, anders had het anders geheten)
tuurlijk heet het dan anders dat weet toch iedereen............
|
|
|
DM2008
|
- Bleeding on the brain hersenbloeding (zal wel subarachnoidaal zijn, anders had het anders geheten)
tuurlijk heet het dan anders dat weet toch iedereen............ ja?
|
|
|
leeany
|
hersen bloeding kan niet bij die gast,als je met orkaan shizzle gaat kiten heb je geen hersens. goeie grap gast!!
|
|
|
Marko
|
Geluking heeft hij het overleeft opzich als je zijn val bekijk valt het wel mee wat hij gebroken heeft
|
|
|
Kaptain
|
let op deze man is twee dagen er na overleden. dit was onverandwoord.
Is ie nou dood of heeft ie het overleefd???
|
|
|
patricks
|
let op deze man is twee dagen er na overleden. dit was onverandwoord.
Is ie nou dood of heeft ie het overleefd??? Overleefd
|
|
|
leeany
|
Geluking heeft hij het overleeft opzich als je zijn val bekijk valt het wel mee wat hij gebroken heeft
tja.. we kunnen zijn val niet zien, want wie weet is hij gevallen, en toen verder geschoven/getrokken naar die muur ipv van, volle gas tegen die muur aan.
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
zo zie je maar hoe je een poppetje aan een touwtje wordt als je de controle over je kite verliest. heftig hoor.
|
|
|
|
lowietje
Logs: 0 | 4 uur
|
ik zocht op google op kitesurf ongeluk n.a.v. gebeurde van vandaag en kwam toen op dit topic uit. is me idd niet opgevallen dat het al uit 2008 stamde. maar goed, ook al is het uit 2008... het is toch best iets wat mensen mogen beseffen dat ze dus een poppetje aan een touwtje worden als ze in harde wind de controle verliezen.
|
|
|
Idefixe
|
zo kun je bakken met filmpjes uit het verleden "omhoog halen" met kitesurf ongelukken / ongelukjes. We staan op dit moment al genoeg ( negatief) in het nieuws. Er zijn nu ook genoeg ( actuele) topics op het gebied van ongelukken / veiligheid dus deze gaat maar ff op slot.
|
|
|