KappuhH
|
Ook een 11m 2010 set? Kon ik namelijk niet vinden...
Mij PM sturen.
|
|
|
RobertV
|
Wellicht interessant. Komend weekend heeft euro-fun zevenhuizen een actie weekend. Waar allerlei kite gerelateerde stuff in de uitverkoop gaat. http://www.euro-fun.nl/ [edit] -> fixed de plaatsnaam , thnx hieronder!
|
|
|
Jeroen89
|
Wellicht interessant. Komend weekend heeft euro-fun zevenbergen een actie weekend. Waar allerlei kite gerelateerde stuff in de uitverkoop gaat. https://www.euro-fun.nl/ Moet zijn zevenhuizen ipv bergen, beetje lullig om 60 km om te rijden.
|
|
|
|
|
Morres
|
2010 Psycho II's zijn op moment 221euro...als je groter inkopen doet, dat is. @ wetsuitcentre
|
|
|
Idefixe
|
mooie aanbieding voor de X-ride. Ik denk dat als je gaat bellen er nog wel wat van die prijs afkan. linkje
|
|
|
Morres
|
niet echt strakke aanbieding, in juni was ie al 450
|
|
|
|
KiterHans
|
Heb de Best Bularoo 11 m voor 606 euries bij euro-fun.
|
|
|
|
Wimt
|
Geen Jack-the-ripper-Gamma-jack: ziet er goed uit? 3 Laags en ademend, voor 30 euro. Neem de xxl, en je hebt een fantastisch warmhoudertje voor als je even uitademend op het strand, en niet meteen wilt vernikkelen. Kan nog onder Sint-boom.
Nou niet allemaal tegelijk gaan, want dan blijft er alleen een kort-jackje voor mij over.
Vergeet ik nog: bij Wibra, voor 1 euro: handenwarmer, herbruikbaar (hoe vaak?). Blijft minstens een kwartier goed warm, om je handen na de eerste surf, op bedrijfstemperatuur te krijgen. Beide producten natuurlijk pas gebruiken vanaf -20 graden: we zijn tenslotte geen mietjes!
|
|
|
|
Morres
|
doet t nie
|
|
|
Idefixe
|
Een mooie BAG voor 60 tientjes?
|
|
|
|
Morres
|
dat ding is dus levensgevaarlijk, komt veel water in je pak te zitten, dus je wordt mega log. een losse broek en bovenstuk kan wel, maar 1 zo'n ding is gevaarlijk.
|
|
|
|
[Pepper]
|
Vanaf vandaag bij de Lidl: Een waterproof HD videocamera van het B-merk Silvercrest voor € 129,-Specificaties: - 2 in 1: HD-videocamera en digitale fotocamera met krachtige lithium ionen-accu - Groot 16:9-kleurendisplay (270° draaibaar) met 7,5 cm diagonaal - Full-HD-videoresolutie (1.920 x 1.080 p) en HDMI-aansluiting - Fotofunctie met CMOS-sensor (5 mp resolutie) en zelfontspanner - Direct aansluitbaar op tv (incl. HDMI- en AV-aansluitkabel) - Geïntegreerde kaartlezer voor SD-/SDHC-geheugenkaarten tot 16 GB (incl. 2 GB SD-geheugenkaart) - Met geïntegreerde LED-videolamp, microfoon, luidspreker en statief-schroefdraad - Waterdicht tot max. 3 m (conform IPX8) Zou het wat zijn?
|
|
|
marcelv
Gast
|
www.windsurf.de Naish Thorn CC 2010 128 en 130 voor 299,- !!!!
|
|
|
marving60
Logs: 0 | 5 uur
|
dat ding is dus levensgevaarlijk, komt veel water in je pak te zitten, dus je wordt mega log. een losse broek en bovenstuk kan wel, maar 1 zo'n ding is gevaarlijk. ik heb er helemaal geen water in gekregen. Een heel klein laagje bij m'n enkels. Om het op open zee te dragen lijkt me niet verstandig. Maar op mirns was het helemaal super!!!
|
|
|
Morres
|
ja, zolang je ergens kan staan is het een superoplossing!
|
|
|
|
|