Het grote Winkel-aanbiedingen topic

Morres

Berichten: 9427
Antwoord #400 Maart 09, 2012, 16:40:59
edit2Rapporteer  
Kitepirates heeft 3 'tentoonstellings' boardjes van gaastra te koop voor 299(!!!) http://www.surfpirates.de/Gaastra_2 2011/2012model
Echt een kneitergoede deal. Voor elk wat wils (Vane freestyle/freeride op chop/vlak, Suspect voor freestyle, en xenon als allround freerider)

Daarnaast underground in aanbieding: http://www.surfpirates.de/2010_6
jappie-joo

Berichten: 67
Antwoord #401 Maart 13, 2012, 22:50:58
edit2Rapporteer  
Iemand een idee waar een mystic shadow white maat medium voor een leuke prijs ligt?
mocem

Berichten: 874
Antwoord #402 Maart 14, 2012, 00:05:26
edit2Rapporteer  
Waarom wit? daar heb ik in Nederland dus helemaal niks aan.
gebruikersnaam

Geen avatar

Berichten: 1202
Antwoord #403 Maart 14, 2012, 00:25:30
edit2Rapporteer  
Wel gaaf op de zwart cross...
jappie-joo

Berichten: 67
Antwoord #404 Maart 14, 2012, 17:59:14
edit2Rapporteer  
[Waarom wit? daar heb ik in Nederland dus helemaal niks aan.

Omdat jij er niks aan hebt  wil ik hem dus hebben, en niet jij Tongue


Morres

Berichten: 9427
Antwoord #405 Maart 15, 2012, 23:36:50
edit2Rapporteer  
Waarom wit? daar heb ik in Nederland dus helemaal niks aan.
Omdat Slingshot cool is, en youri ook.
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #406 Maart 16, 2012, 09:11:33
edit2Rapporteer  
Je hebt er echt wel wat aan... je valt eerder op als je in het water ligt
feddomw
Gast
Antwoord #407 Maart 16, 2012, 09:44:44
edit2Rapporteer  
Je hebt er echt wel wat aan... je valt eerder op als je in het water ligt

Dat valt met wit behoorlijk tegen kan ik je verklappen. En zeker als wij het water op gaan, want dan zijn er gegarandeerd witte koppen op zee...
Eagle-Jan

Berichten: 4582
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #408 Maart 19, 2012, 09:15:36
edit2Rapporteer  
Je hebt er echt wel wat aan... je valt eerder op als je in het water ligt

Dat valt met wit behoorlijk tegen kan ik je verklappen. En zeker als wij het water op gaan, want dan zijn er gegarandeerd witte koppen op zee...

ja witte koppen... di zie ik wel vaker in het waterliggen... zeker rond school vakantie periode, hollandse witte koppen, duitse witte koppen, belgische witte koppen... Helemaal als ze topless  liggen dan zie je met z'n 2tjes bij elkaar liggen dobberen... die witten koppen.
Gaaap

Gaat t nog eens waaien?

Morres

Berichten: 9427
Antwoord #409 Maart 20, 2012, 00:56:45
edit2Rapporteer  
Ja vandaag, toen i kde hele dag in de auto zat...terwijl ik gister voor janlul op strand stond, in wetsuit..op de fiets..in de kou
RonaldFX

Geen avatar

Berichten: 562
Logs: 0 | 335 uur
Antwoord #410 Maart 20, 2012, 11:53:15
edit2Rapporteer  
Bij de Flexifoil kites een gratis GoPro 2 Naked: http://www.foreshore.nl/kitesurf/kites
HRob

Berichten: 37
Antwoord #411 Maart 20, 2012, 13:25:10
edit2Rapporteer  
Bij de Flexifoil kites een gratis GoPro 2 Naked: http://www.foreshore.nl/kitesurf/kites


Tot zover onze 'quit' start van de actie hahaha. De actie geldt voor alle complete 2012 kites van Slingshot, Mutiny, Flexifoil en Blade en je kunt ook kiezen voor een gratis Animal wetsuit, Trainer kite of Wavecave. Binnenkort tevens ook Brunotti kiteboards verkrijgbaar! We zijn nog bezig om voor 40 euro de upgrade naar de GoPro edities(Surf, Outdoor of Moto) te doen. Bij vragen mail info@foreshore.nl
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #412 Maart 20, 2012, 21:57:54
edit2Rapporteer  
Leuke commerciële actie, maar is het ook mogelijk om het aankoopbedrag van die Gopro als korting te krijgen?

Ohja, mocht je vaker dit soort "afvertenties" plaatsen zou het ook leuk zijn om iets terug te doen voor Kitehigh in de vorm van banners inkopen: http://www.kitehigh.nl/adverteren
HRob

Berichten: 37
Antwoord #413 Maart 20, 2012, 22:25:40
edit2Rapporteer  
Hoi Evan, Ik zag de post van Roland en daar moest ik even op reageren, aangezien we in het proces zijn de actie op te zetten. Mijn post was puur informatief bedoeld, voor zover dit kan met een bericht van al reeds commerciële aard. Bedankt voor je info, ik ga er eens serieus naar kijken.

Betreft de korting als aankoopbedrag: dit kunnen we nu niet doen. Wellicht later dit jaar wanneer de 2013 modellen bekend worden, maar meer daarover tegen die tijd.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #414 Maart 20, 2012, 22:28:28
edit2Rapporteer  
Leuke commerciële actie, maar is het ook mogelijk om het aankoopbedrag van die Gopro als korting te krijgen?

Ohja, mocht je vaker dit soort "afvertenties" plaatsen zou het ook leuk zijn om iets terug te doen voor Kitehigh in de vorm van banners inkopen: http://www.kitehigh.nl/adverteren

Kan me voorstellen van niet, aangezien ze de korting geven over verkoopprijs, dus kost de verkoper minder dan het de koper scheelt. Als men bij mij in de winkel komt geef ik ook liever iets extra's dan korting
Evan
Administrator

Berichten: 9651
Logs: 0 | 1481 uur
Antwoord #415 Maart 20, 2012, 22:40:35
edit2Rapporteer  
Ik kan me indenken dat sommigen liever geld zien in plaats van een Gopro, we blijven Nederlanders nietwaar  Wink
Zeker omdat een Gopro zoveel geld kost kwam die vraag in me op.
Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #416 Maart 21, 2012, 10:06:58
edit2Rapporteer  
Helemaal mee eens, ik hoef ook geen GoPro (of een WaveCave oid) ik wil een kite (of meerdere) en weet waarschijnlijk al voor 90% welke, enigste wat ik wil weten is de prijs.

Ik begrijp ook wel dat je niet de verkoopprijs v/e GoPro als korting kunt geven (aangezien het jullie alleen de inkoop prijs kost), maar aangezien je toch de keuze geeft (GoPro, Wavecave, Wetsuit etc) waarom dan niet nog 1tje extra: 100 euro cash korting.
Of wat dacht je van: 250 euro (bv) korting op je volgende aankoop.

Ik spreek geheel voor mezelf, maar de enige reden dat ik m'n kites bij een webshop zou kopen ipv de surfwinkel om de hoek is vanwege de prijs. Service hoe goed ook, blijft onhandig want je moet het steeds opsturen en communicatie is ook lastig vergeleken met face-to-face bij de surfwinkel. Daarnaast heeft de surfwinkel meestal ook de gunfactor.... Dus wat overblijft zijn de aantrekkelijke deals. Waarom zou je die dan niet gewoon ook op je site gooien. Zeker bij aankoop van meerdere kites+bar en board valt vaak een leuke deal te maken in de surfwinkel, dat kan vast ook online. Waarom zou je dat niet gewoon in je site inbouwen? Bv 3 kites = 20% korting (ofzo)
Ed.

Berichten: 2732
Logs: 0 | 165 uur
Antwoord #417 Maart 21, 2012, 10:32:37
edit2Rapporteer  
Helemaal mee eens, ik hoef ook geen GoPro (of een WaveCave oid) ik wil een kite (of meerdere) en weet waarschijnlijk al voor 90% welke, enigste wat ik wil weten is de prijs.

Ik begrijp ook wel dat je niet de verkoopprijs v/e GoPro als korting kunt geven (aangezien het jullie alleen de inkoop prijs kost), maar aangezien je toch de keuze geeft (GoPro, Wavecave, Wetsuit etc) waarom dan niet nog 1tje extra: 100 euro cash korting.
Of wat dacht je van: 250 euro (bv) korting op je volgende aankoop.

Ik spreek geheel voor mezelf, maar de enige reden dat ik m'n kites bij een webshop zou kopen ipv de surfwinkel om de hoek is vanwege de prijs. Service hoe goed ook, blijft onhandig want je moet het steeds opsturen en communicatie is ook lastig vergeleken met face-to-face bij de surfwinkel. Daarnaast heeft de surfwinkel meestal ook de gunfactor.... Dus wat overblijft zijn de aantrekkelijke deals. Waarom zou je die dan niet gewoon ook op je site gooien. Zeker bij aankoop van meerdere kites+bar en board valt vaak een leuke deal te maken in de surfwinkel, dat kan vast ook online. Waarom zou je dat niet gewoon in je site inbouwen? Bv 3 kites = 20% korting (ofzo)

Als jij in een willekeurige surfshop 3 nieuwe kites haalt, kan je zowiezo wel 20% korting op de adviesprijs krijgen toch?
feddomw
Gast
Antwoord #418 Maart 21, 2012, 10:38:07
edit2Rapporteer  
Helemaal mee eens, ik hoef ook geen GoPro (of een WaveCave oid) ik wil een kite (of meerdere) en weet waarschijnlijk al voor 90% welke, enigste wat ik wil weten is de prijs.

Ik begrijp ook wel dat je niet de verkoopprijs v/e GoPro als korting kunt geven (aangezien het jullie alleen de inkoop prijs kost), maar aangezien je toch de keuze geeft (GoPro, Wavecave, Wetsuit etc) waarom dan niet nog 1tje extra: 100 euro cash korting.
Of wat dacht je van: 250 euro (bv) korting op je volgende aankoop.

Ik spreek geheel voor mezelf, maar de enige reden dat ik m'n kites bij een webshop zou kopen ipv de surfwinkel om de hoek is vanwege de prijs. Service hoe goed ook, blijft onhandig want je moet het steeds opsturen en communicatie is ook lastig vergeleken met face-to-face bij de surfwinkel. Daarnaast heeft de surfwinkel meestal ook de gunfactor.... Dus wat overblijft zijn de aantrekkelijke deals. Waarom zou je die dan niet gewoon ook op je site gooien. Zeker bij aankoop van meerdere kites+bar en board valt vaak een leuke deal te maken in de surfwinkel, dat kan vast ook online. Waarom zou je dat niet gewoon in je site inbouwen? Bv 3 kites = 20% korting (ofzo)

Als jij in een willekeurige surfshop 3 nieuwe kites haalt, kan je zowiezo wel 20% korting op de adviesprijs krijgen toch?

Als je dat niet krijgt zou ik heel hard weglopen. 20% korting op de adviesprijs bij 3(!) nieuwe kites moet echt wel kunnen. En anders geeft de concurrent dat wel.
Karel79

Berichten: 1012
Logs: 0 | 2 uur
Antwoord #419 Maart 21, 2012, 11:27:54
edit2Rapporteer  
Ja dat zeg ik toch ook?

Maar als ik op een webshop 3 kites bij elkaar klikt zie ik niet automatisch verschijnen dat ik korting krijg. Aangezien je als webshop via je website wil verkopen snap ik niet waarom dat niet gedaan wordt... nu moet je gaan lopen e-mailen om korting te vragen, dan kan ik net zo goed naar de winkel.

De enige reden dat ik bij een webshop m'n kites zou kopen is vanwege de prijs, dus waarom zou je als webshop die prijzen niet op de site zetten?
Fe®®y

Berichten: 424
Antwoord #420 April 04, 2012, 17:42:59
edit2Rapporteer  
heeft er iemand ervaring met de webshop van Todaysports gevestigt in Enkhuizen.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #421 April 09, 2012, 17:34:28
edit2Rapporteer  
weliswaar 2e hands, maar echt superdeal welke ik toevallig tegenkwam:
http://www.powerkitecentre.com/kitesurfing-kites/all-kitesurf-kites/gaastra-max-4-2011-kitesurfing-kite-demo/prod_1818.html

met 2012 bar(!) 550pond voor een 2011 Gaastra Max, de laatste max die gemaakt is.
Nature

Berichten: 1295
Antwoord #422 April 09, 2012, 19:00:52
edit2Rapporteer  
Als je reclame wilt maken op kitehigh moet je Evan even mailen Wink
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #423 April 09, 2012, 19:23:44
edit2Rapporteer  
tis 2e hands en in UK Hardly reclame. Beter zet jij je shirts hier neer Grin! (mooie opening he, nu kan je het op verzoek neerzetten, ist geen reclame Grin)
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #424 April 09, 2012, 19:36:12
edit2Rapporteer  
Morres even lezen dat ik de edit gedaan had. Zn originele post bevatte reclame namelijk Wink
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.