wat is karuba

mike

Berichten: 57
September 05, 2008, 18:32:57
edit2Rapporteer  
Ik wil zelf een board gaan maken, heb al aardig wat gelezen, en info ondertussen,
Maar nu mijn vraag:

Wat is nou karuba eigenlijk, je kan het niet bij de betere houthandel krijgen.
en op internet bestaat karuba niet (als houtsoort) dan.

alvast bedankt voor de reacties ThumpsUp
Tommie

Geen avatar

Berichten: 358
Antwoord #1 September 05, 2008, 18:42:30
edit2Rapporteer  
En dat is nou het grote geheim die maar enkelen van ons kennen.
De naam Karuba is in het leven geroepen om de echte houtsoort waar het om gaat geheim te houden voor andere fabrikanten.
Heel veel succes met zoeken.


Als je het makkelijk wilt houden voor jezelf, en geen pallets tegelijk wilt bestellen: xtreme boards verkooopt dacht ik kernen, en elevation heeft er misschien nog wel een paar staan die je zelf moet ophalen.

Elevation

Berichten: 1363
Antwoord #2 September 05, 2008, 22:39:41
edit2Rapporteer  
ik denk dat elevation nix meer heeft, die vaart tegenwoordig op een productieboard voor de verandering...
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #3 September 06, 2008, 12:17:58
edit2Rapporteer  
Eddy van x-treme boards verkoopt ze.

Als je search had gedaan had je dit antwoord trouwens wel gevonden.
mike

Berichten: 57
Antwoord #4 September 07, 2008, 15:17:47
edit2Rapporteer  
En dat is nou het grote geheim die maar enkelen van ons kennen.
De naam Karuba is in het leven geroepen om de echte houtsoort waar het om gaat geheim te houden voor andere fabrikanten.
Heel veel succes met zoeken.

Tommie bedankt ga ik daar wel even naar toe
Als je het makkelijk wilt houden voor jezelf, en geen pallets tegelijk wilt bestellen: xtreme boards verkooopt dacht ik kernen, en elevation heeft er misschien nog wel een paar staan die je zelf moet ophalen.


« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.