beginnen zoals het hoort

tus

Geen avatar

September 08, 2008, 16:31:03
edit2Rapporteer  
Na veel ervaring met powerkites begonnen met kitesurf.

Eerste stap natuulijk les nemen en gelijk even inschrijven in de club.

Na voldoende les het water op en lekker even een beetje uit de weg voor de meer gevorderede kiters

aan de slag.

steeds bij aankomst op de spot locals aanspreken natuurlijk en raad vragen over allerlei zaken.

hoewel ik 1 uur moet rijden om te kunnen kiten niet het water op wanneer:

- ze het mij op de club afraden.

- zelf niet genoeg vertrouwen heb.

- te moe ben enz..

ben al veel voor niets gereden maar ik leef nog !!!

en wat meer is en van erg veel belang : op mijn spot hebben ze graag zo iemand met deze houding en kijken

ze helemaal niet negatief aan tegen beginnelingen.

Op het water haalt geregeld iemand mijn bordje weer als ik het al eens zoek ben en aan iedereen kan je

wat vragen . en nu komt het

Wink iedere beginner zou het zo moeten doen want het is helemaal niet moeilijk !!!!!!!!!!!!!!
El Rudo

Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #1 September 08, 2008, 16:33:27
edit2Rapporteer  
haha, bijna goed want nu nog even upwind leren bodydraggen, kan je je eigen "bordje" ophalen.
verder top instelling!
tus

Geen avatar

Antwoord #2 September 08, 2008, 16:41:19
edit2Rapporteer  
Kan zonder problemen upwind bodydragen maar ze mogen mijn board ook altijd bregen...
waarom zou ik daar iets tegen hebben ? Nee als ik schrijf voldoende les dan bedoel ik ook voldoende les en dan hoor je natuurlijk ook te kunnen upwind bodydragen.
DHSKite

Antwoord #3 September 08, 2008, 18:07:08
edit2Rapporteer  
pffff Les??  locals? 
ik zeg knallen! Ik ben gewoon met m`n 12m uit 2004 met een goeie bft 5 het strand op gegaan en op de harde manier leren! en als ze je uitschelden gewoon de kite op hun hoofd landen!  Wink

Nee je hebt gelijk, ben blij dat er eindelijk iemand met een Beetje verstand begint. Ik ben ook zo begonnen en zo is het begin ook veel leuker en je leeft inderdaad nog! Hoop dat er meer mensen op deze manier beginnen, zo blijven spots ook open!
[Pepper]

Antwoord #4 September 08, 2008, 18:07:43
edit2Rapporteer  
Ja, en? Je bent beginner, neemt les en gedraagt je zoals een beginner dat zou moeten doen. Niks mis mee, maar om dat nu hier te melden.... Of zit je te vissen naar een complimentje?

kiteandre

Geen avatar

Antwoord #5 September 08, 2008, 19:37:40
edit2Rapporteer  
top instelling Grin gelukkig zijn wij kites heel aardig voor elkaar .
bij andere sporten gaat het er anders aan toe.
ik hoop dat het lukt het leren kite met je  ThumpsUp.
en mischien kite je over een paar weken/dagen/maanden achter ons aan en doe je het zelfde als wij bij jou deede  ThumpsUp
tus

Geen avatar

Antwoord #6 September 08, 2008, 20:08:28
edit2Rapporteer  
IK was weer eens al die berichten aan het lezen over ongelukken en dacht ik zal maar eens laten weten hoe het ook kan zonder al die ellende. geen complimentjes nodig ... mag wel natuulijk ! altijd leuk. groetjes ...
Hangbuikpapa

Antwoord #7 September 08, 2008, 21:33:04
edit2Rapporteer  
Helemaal OKIDOKI, op één of andere manier irriteer ik mezelf mateloos aan het commentaar van zogenaamde geoefende kiters op beginners en Duitsers als er weer eens een ongeluk is geweest. Op Mirns stonden we met zeker 6 - 8 beginners regelmatig naar elkaar te kijken wie er nu als eerste zijn kite zou insturen op een groot stuk open water waar we niemand in de weg stonden... en tsjah.. dan loop je tegelijk up-wind voor nog iets meer ruimte... en dan gá je eindelijk (ruime wind) en zit je in no-time weer op "kiters Highway" en dan is een beetje begrip van je mede (water)weggebruikers natuurlijk zeer welkom...als je dan eindelijk wat meters maakt dan wil je ook even een stukje doorvaren nietwaar...??
Als de geoefende kiters iest meer oog (en soms een goede tip) zouden hebben voor de serieuze beginners dan zijn er binnen no-time alleen nog maar geoefende kiters!!
Bram Wilbrink

Antwoord #8 September 08, 2008, 22:14:58
edit2Rapporteer  
Gewoon knallen als beginners... lekker upwindlopen en snoeihard downwind richting die harde kant... Joepie
Die wat betere kiters springen zo nodig wel over je heen, met of zonder handle pass.
Neej beetje gekheid maarrre gewoon lekker knallen joh!! ListenToMe
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.