Kamo
|
eeeeh.... misschien een idee om die acid ook te testen?
|
|
|
mezzai
|
Ik probeer ff een globale indruk te krijgen dude, als ik alles moest testen ben ik nog wel ff bezig...
|
|
|
boi reuter
Geen avatar
|
ik vaar al tijdje op de lunacy echt super board. veel van mijn maatjes varen acids. heel persoonlijke mening wat ik je nu geef hoor.
ik ben een echte fan van de lunacy heb weinig last van spray enz. popt lekker en goede upwind vaardigheden.
vergeleken met de acid. was ik er nie zo kapot van. (heel persoonlijk nog maals)
het kan aan mijn stance liggen maar ik vond hem in choppy water onwijs veel spray hebben lekker in je bek precies. pop was overigens wel lekker. hij is ook wat onstabieler kreeg ik de indruk ik bedoel met insabieler. dat hij niet zo rots vast op het water ligt als de lunacy. de acid is zeker ook een goed board hoor. maar ik vond het irritant dat omdat hij wat minder breed is in het midden hij erg losjes op het water voer.
miss heb je er wat aan gr
|
|
|
Bolusrider
Geen avatar
|
Waarom probeer je Nobile 666 2008 uit. (132x41) Die vaart echt super (voor mij dan, ik weeg rond 95 kg). Gewoon uitproberen, lunacy vaart wel beter dan acid.
LATERZZ
|
|
|
mezzai
|
Eric, die heb ik ook al gevaren...de lunacy staat tot nu toe bovenaan de lijst.. Ivm beter hoogte lopen en het smooth varen door de chop...
|
|
|
Bolusrider
Geen avatar
|
Oke , dan moet je lunacy nemen , heel goed geschikt voor ruwe hollandse water. Succes met juiste keuze nemen
Houdou
|
|
|