Goeie Service en Garantie van Best Kites

Haring High Richardt

Berichten: 9341
September 11, 2008, 20:08:52
edit2Rapporteer  
Vorige week was ik op donderdagochtend op Schellinkhout en er waaide een goeie 25 knopen.  ThumpsUp

Een goed windje dus voor mijn 9 meter Waroo die ik in april 2008 had gekocht ThumpsUp

Na een kwartier belandde mijn kite in het water na een verkeerde sprong.
De kite was op dat moment nog heel.

Ik kon staan en zag dat een van mijn lijnen verkeerd bij de bar zaten. Terwijl ik bezig was om de lijn goed te doen ging mijn kite weer de lucht in.
Boven in de lucht gekomen ging hij ook weer gelijk naar beneden. Ik zag dat hij lek was en heb toen de hele handel meegenomen naar de kant.
Ik ben geen schade expert maar ik dacht dat hij daar wel tegen moest kunnen. Ik heb wel ergere crashes met de waroo mee gemaakt en dan bleef de kite heel. Vooral omdat hij  niet zo hard naar beneden ging en ik mijn bar gewoon los had. Er zat dan ook geen spanning op de lijnen.

Al met al was de kite dus kapot met schade voor mij op een vreemde plaats bij de leading edge (bij het ventiel). Tevens was de bladder kapot
Heb de kite toen naar v.d. Berg al waar ik sinds 1980 een trouwe en vaste klant ben gebracht. ThumpsUp ThumpsUp

v.d. Berg heeft vervolgens contact gehad met:
Richard Siwaletti van
Regional Sales Representative
Benelux & Germany
BEST Kiteboarding

Kreeg vanavond een telefoontje van v.d. Berg dat ik een nieuwe kite mag komen ophalen

Al met al zeer goed en snel geregeld door Best Kites en v.d. Berg  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

Hierbij mijn complimenten voor de snelle afwikkeling en service  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp

Dit is ook een van de reden dat ik mijn kites nooit op het internet koop maar bij een betrouwbare schop alwaar ik al een jaar of 25 kom. (heb geen aandelen in deze shop trouwens)





 

Joy.H

Berichten: 1028
Antwoord #1 September 11, 2008, 20:11:25
edit2Rapporteer  
netjes geregeld idd ThumpsUp
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #2 September 11, 2008, 20:17:33
edit2Rapporteer  
Goed nieuws omtrent merk BEST.
Top!@
VincentC

Berichten: 2608
Antwoord #3 September 11, 2008, 20:22:51
edit2Rapporteer  
Tja, no offence, maar als jij hem bij een xworxkiteboarding.com ofzo had gekocht hadden zij naar Richard Siwalleti van Regional Sales Representative Benelux & Germany BEST Kiteboarding gebeld en kon je hem via hun omruilen..

Verder relaxed dat je een nieuwe kite krijgt, mag ook wel als je er 20 jaar komt...
KiteDemon

Berichten: 6806
Antwoord #4 September 11, 2008, 20:31:25
edit2Rapporteer  
Zo zie je maar weer dat service afhankelijk is van de dealer. Verder is het beleid zoals Best ermee omgaat meer dan goed. Snelle oplossingen door gewoon nieuwe kites te geven, en als deze niet meer te verkrijgen is dan maar gelijk het laatste model. Belangerijkste is het feit dat ze beseffen dat je als kiter gewoon niet te lang kiteloos kan blijven, en het snel afwikkelen zodat je geen mooie kitesessies hoeft te missen. Weken zonder kite zitten is gewoon niet acceptabel en kan de kiter ernstige mentale schade berokkenen.....

Dit zou overal de servicestandaard moeten zijn.
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #5 September 11, 2008, 20:38:25
edit2Rapporteer  
Citaat
Tja, no offence, maar als jij hem bij een xworxkiteboarding.com ofzo had gekocht hadden zij naar Richard Siwalleti van Regional Sales Representative Benelux & Germany BEST Kiteboarding gebeld en kon je hem via hun omruilen..

Das allemaal wel mooi dat bellen maar ik praat liever met iemand die ik kan aankijken en door de telefoon vind ik het niet prettig om zaken te doen  ThumpDown ThumpDown ThumpDown
Plus alles wordt geregeld in de shop en je hoef ook zelf niets op te sturen

kiteandre

Geen avatar

Berichten: 2082
Antwoord #6 September 11, 2008, 20:57:11
edit2Rapporteer  
leren kite hea   ThumpsUp
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #7 September 11, 2008, 20:59:06
edit2Rapporteer  
Citaat
Weken zonder kite zitten is gewoon niet acceptabel en kan de kiter ernstige mentale schade berokkenen.....

En Zo Is Dat !!!!  ThumpsUp ThumpsUp ThumpsUp
kiteandre

Geen avatar

Berichten: 2082
Antwoord #8 September 11, 2008, 21:07:29
edit2Rapporteer  
niet dat ik het kan maar mijn kite gaat niet kapot
Kaptain

Berichten: 561
Antwoord #9 September 11, 2008, 21:10:33
edit2Rapporteer  
Goeie service! Doen ze niet overal.
Teigetje

Berichten: 5663
Logs: 0 | 765 uur
Antwoord #10 September 11, 2008, 21:23:45
edit2Rapporteer  
Top geregeld weer door VdB en Best    ThumpsUp

Net wat je zegt Ries, dat is de reden dat ik tegenwoordig ook mijn spulletjes in een shop haal.
nadiine..

Berichten: 18
Antwoord #11 September 11, 2008, 21:39:44
edit2Rapporteer  
dat is echt fijn.. netjes geregeld bij best
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #12 September 11, 2008, 23:00:39
edit2Rapporteer  
Citaat
niet dat ik het kan maar mijn kite gaat niet kapot


Das mooi man  ThumpsUp
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #13 September 12, 2008, 04:14:22
edit2Rapporteer  
Richard , Goed te zien dat het geregeld is ,ik heb je toch gezegt dat Best een goede service heeft... ThumpsUp
Idefixe

Berichten: 8241
Antwoord #14 September 12, 2008, 09:32:54
edit2Rapporteer  
Netjes geregeld!  ThumpsUp
overigens:
Bij een product waarvan de te verwachten levensduur in ieder geval een jaar is gaat de wet ( het consumentenrecht) er vanuit dat, wanneer dit product binnen 6 maanden defect raakt, het defect bij moment van levering al aanwezig was. De leverancier van het product dient ONOMSTOTELIJK het tegendeel te bewijzen.
Dit is overigens een wetgeving die vanuit de E.U. is vastgelegd en dus binnen heel europa van toepassing is. Deze wetgeving is voor zowel normale shops als internetshops van toepassing......
mike

Berichten: 57
Antwoord #15 September 12, 2008, 17:18:53
edit2Rapporteer  
Dat is zeker netjes afgehandeld, dat maak je wel een anders mee. ThumpsUp ThumpsUp
kovdj

Berichten: 165
Antwoord #16 September 12, 2008, 17:38:18
edit2Rapporteer  
Goed geregeld Richard!  ThumpsUp ThumpsUp
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #17 September 12, 2008, 18:51:57
edit2Rapporteer  
Volgens mij heeft juist een internet bedrijf (xwatersport) vorig jaar een award gekregen van BEST voor
beste  shop.
Persoonlijk heb ik prima ervaring met internet bedrijven en hun service..

Maar idd goed geregeld.. Klasse !!!!!!!!
Hardcorekiter

Berichten: 26
Antwoord #18 September 12, 2008, 22:56:35
edit2Rapporteer  
idd best heeft super garantie ik had een keer me bridles en depowerlijnen gebroken ik nam rechtstreeks contact met richard siwaletti en ik had binnen een week nieuwe lijnen en bridles en katrolletjes alles wat aan dyneema er op zat had ik nieuw gekregen echt super garantie
Haring High Richardt

Berichten: 9341
Antwoord #19 September 15, 2008, 14:04:58
edit2Rapporteer  
Was zaterdag bij v.d. Berg en heb gekozen voor de nemesis 2009 10 meter zonder easy pump    ThumpsUp ThumpsUp

Moest wel bijbetalen omdat die nemesis 2009 duurder is dan de waroo 2008

Perfect geregeld door v.d B  ThumpsUp


Geen wind deze week terwijl ik in de nachtdiensten zit KL...TE dus   ThumpDown ThumpDown ThumpDown


« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.