Tip over hotels in Cabarete

JorritPi

Berichten: 1557
September 13, 2008, 19:04:46
edit2Rapporteer  
Wie heeft er ervaring met all inclusive hotels in Cabarete?
   

Goede hotels / slechte hotels?
Andere tips?


En zijn er nog meer NLers die vanaf tussen 4nov en 11 nov daar zijn?
JO'Neill

Berichten: 538
Antwoord #1 September 13, 2008, 19:20:44
edit2Rapporteer  
denk niet dat je er veel zult vinden in het orkaanseizoen....niet slim om dan te gaan ook..als je ziet hoe het er nu al aantoe is...DR..36 doden..waarvan de meeste in cabarete...
JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #2 September 13, 2008, 21:42:29
edit2Rapporteer  
Ik heb dit na gekeken en in november is de kans op een orkaan klein.
De meeste orkanen vinden plaatst in augustus en september.

En voor 552euro 7dagen all incl. durf ik het er wel op de wagen.. Joepie
kite1

Geen avatar

Berichten: 57
Antwoord #3 September 13, 2008, 22:58:37
edit2Rapporteer  
is dat incl. vlucht  en in welk hotel zit je dan en via welke organisatie boek je gr Bart
Youri Blokdijk

Berichten: 230
Antwoord #4 September 14, 2008, 01:56:41
edit2Rapporteer  
denk niet dat je er veel zult vinden in het orkaanseizoen....niet slim om dan te gaan ook..als je ziet hoe het er nu al aantoe is...DR..36 doden..waarvan de meeste in cabarete...
ben al 2x in orkaan seizoen geweest. en die doden snap je wel als je er een keer geweest bent en heb gezien in wat voor krotten die mensen wonen. zelf zit je natuurlijk niet in zo'n krot want je hotel is gewoon knap en stevig.
JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #5 September 14, 2008, 07:23:26
edit2Rapporteer  
Dat is incl. alles. maar dan wel vanaf New York. Beetje vals spelen.  We hebben inmiddels gewoon geboekt..
joepje

Berichten: 206
Antwoord #6 September 16, 2008, 09:30:46
edit2Rapporteer  
Lijkt me niks die periode... Heb ik er ook eens gestaan zonder wind en dan is er niet veel te doen. Ben er trouwens net van terug..... Waar Jo'neill die doden in Cabarete heeft gezien is mij een raadsel!

Anyway, ik heb er nu 2 x gezeten zonder een zuchtje wind.... take Combuco of mui ne! Daar heb je zeker wind!
JO'Neill

Berichten: 538
Antwoord #7 September 16, 2008, 10:41:22
edit2Rapporteer  
@ Joepje..Las ik paar dagen terug in de krant....
JorritPi

Berichten: 1557
Antwoord #8 September 17, 2008, 17:19:04
edit2Rapporteer  
November schijnt idd niet de beste maand te zijn maar wat de f*ck, beter voor een zeer zacht prijsje mezelf helemaal voor vreten en drinken dan in de kou zitten. Ja, toch.
DHSKite

Berichten: 302
Antwoord #9 September 19, 2008, 12:47:24
edit2Rapporteer  
Ik heb 3 weken in het Extreme hotel gezeten. Als je van Minimaal houd en goedkoop moet je daar gaan zitten. 5 minuten buiten Cabarete met de motoconcho je zit RECHT aan kitebeach. MEGA goeie sfeer, maar ja de kamers laten wat te wensen over. Zoek je comfort kan je ook daarnaast gaan, kite beach hotel. Wel een tikkeltje duurder ook. Extreme heeft geen airco, wel een fan, noch ontbijt inbegrepen en je kamer wordt om de dag ong. schoongemaakt.

www.extremehotels.com  kan je even kijken, maar daar ziet het er natuurlijk veel mooier uit dan het is Wink. Daarentegen zit je wel de hele dag op het strand.
DaRe

Berichten: 125
Antwoord #10 Oktober 01, 2008, 02:21:48
edit2Rapporteer  
Net terug en in de Viva Tangerine gezeten , prima hotel! Alleen van de 15 dagen maar 3 dagen goede wind gehad! En de jongens in Nederland maar elke dag varen in dezelfde 2 week!!!!
Dus neem een ticket naar Nederland als je veel wilt kiten!

Zijn andere bestemmingen niet beter en net zo goedkoop vanaf New York? Ik denk aan Bonaire , Barbados en Isla Margarita???
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.