Alferink
|
Je hebt natuurlijk ook foto's gemaakt.
|
|
|
Ponk
Geen avatar
|
hoe laat zijn ze er dan?
waar is natuurlijk niet zo moeilijk die zie je van verre.
|
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
ze staan tegenover het kaurhuis ze hebben ook een catamaran mee . het evnement begint morgen ook om 1000 tot een uurtje of 1700 1800
|
|
|
|
|
|
Naish-Kiter
|
heb zelf nog aa nde lijnen gehangen echt niet normaal wat dat ding trekt. en die gast heeft hem zelfs nog geloopt tijdens het varen
|
|
|
Joosdo
|
Wat een hok Je zou het onder de naaimachine hebben liggen
|
|
|
chico
|
Vaar je die met een 18 of 20 inch bar?
|
|
|
Kaptain
|
Vaar je die met een 18 of 20 inch bar?
Volgens mij met een 18 of 20 meter bar ....
|
|
|
DHSKite
|
ik ben opzoek naar een goede kite voor beginners, is dit misschien wat? ik was laatst op tv bij swerelds dikste man... dus heb iets nodig wat 400+kg kan trekken
|
|
|
sjembek
|
ik ben opzoek naar een goede kite voor beginners, is dit misschien wat? ik was laatst op tv bij swerelds dikste man... dus heb iets nodig wat 400+kg kan trekken
Wow, ik vergat gewoon ff te lachen.
|
|
|
sjembek
|
Maarre, ik heb zelf ook wel eens met venoms gevaren en ze waren gewoon zo sloom als lada'tjes. Hoe kan iemand zo'n enorm hok loopen?
|
|
|
HDFrank
|
Hj voer met 20 meter lijnen en een 50 cm bar! het board was maar 140 x 30 (ongeveer) naar mijn schatting Zonde dat hij alleen SLE en Bow ervaring heeft of liever gezegd had. Als de 50 m2 met 40 meter lijnen en een 60 cm bar wordt gevaren zal je een gigantische verbetering zien. Eigenlijk zou ik rudolf wel eens aan die bak willen zien hangen. Want wat die voor BIG AIRS met een 12 m2 laat zien, zou volgens mij een hele mooie DEMO zijn. Ik denk dat de data, die je dan krijgt, ook wat specifieker is. Met al was het een schitterend gezicht, ik nog denken die gozer heeft de ultieme afstelling gevonden voor de LOW END. Mispoes, wel ultiem maar dat was dan wel de maat en niet de afstelling. Grtz en suc6 met het project HDFrank
|
|
|
AirtimeEddy
|
vet cool die wil ik wel ff lenen van de week weeeer geen wind!!!!
|
|
|
Kamo
|
@ HDFrank:
diegene die met die 50m2 aan het varen is heeft wel iets meer ervaring dan : "Zonde dat hij alleen SLE en Bow ervaring heeft of liever gezegd had."
Diegene staat namelijk momenteel 2e op de wereldranglijst met het speedkiten... en heeft wel redelijk wat ervaring en kennis van "afstellingen"
|
|
|
Frank77
|
vet cool die wil ik wel ff lenen van de week weeeer geen wind!!!!
Ik heb hem bezig gezien op zaterdag (als hij jhet is die ik denk dat het is), maar hiij kon geen hoogtelopen en water herstarten was ook geen succes ;-). Vlgns mij kun je beter een flysurfer nemen in die minimale omstandigheden...
|
|
|
vissie
|
pfu.. dat zal snel sturen.. not
|
|
|
Naish-Kiter
|
ja frank77 dat was hem maar doe het maar eens na met een 50 meter en dan ook nog eens loopen. vet cool die wil ik wel ff lenen van de week weeeer geen wind!!!!
Ik heb hem bezig gezien op zaterdag (als hij jhet is die ik denk dat het is), maar hiij kon geen hoogtelopen en water herstarten was ook geen succes ;-). Vlgns mij kun je beter een flysurfer nemen in die minimale omstandigheden...
|
|
|
HDFrank
|
Kamo en Wind X,
Hulde voor de persoon die de kite vloog! Ik heb nog met hem gesproken. Dat hij ervaring heeft met kite surfen is GEEN discussie!
Het woord 'HAD' slaat op het feit dat hij nu WEL onder een PL heeft gehangen. En zoals ik al zei is het afstellen van de synergy voor LOW END een apart gebeuren.
Dit neemt allemaal niet weg dat het een gaaf gezicht was om hem te zien varen. Het relaunchen van zo'n lapje stof vergt wel wat training, er was ook op het einde te weinig om nog te herstarten.
Dat hij geen hoogte kon lopen ligt aan de afstelling, want de trekkracht zat er wel degelijk in. En een 50 m2 loopen, dan heb je volgens mij zeker WEL ballen.
Grtz Frank
ps. nogmaals respect!
|
|
|
HDFrank
|
Sorry,
De jongen die begeleide zei ook, dat "het niet de opzet was om de kite voor het kite surfen te gebruiken." Dus zullen er wel andere doeleinden na worden gestreeft met dit concept, vanuit de tU.
|
|
|
Naish-Kiter
|
Sorry,
De jongen die begeleide zei ook, dat "het niet de opzet was om de kite voor het kite surfen te gebruiken." Dus zullen er wel andere doeleinden na worden gestreeft met dit concept, vanuit de tU.
ik voel me nog in die lijnen hangen toen hij inklapte boven het strand. me hand is nog wel ana de gevoelige kant
|
|
|