FunkyoneNL
|
Denk dat je het beste kan parkeren bij de haven is een klein stukje lopen maar kost niets schat een kwartiertje met je gear!
|
|
|
hollandkiter
|
Het verbaasde mij de vorige keer dat je achter de boulevard gewoon gratis kan parkeren. Dat was vorige keer! Ik neem aan dat je weer bij Jumpteam moet verzamelen?
|
|
|
chico
|
Ziet er wel goed uit wat betreft de wind. Ben zeer benieuwd en kijk er naar uit.
|
|
|
NIELZZZZ
|
je moet gewoon ff je spullen eruit droppen bij jumpteam en dan je auto in de haven zetten plek zat en gratis..
|
|
|
Frank77
|
Bij de haven is het gratis. Als je op tijd bent kun je zelfs een plekje voor de skihut bemachtigen.
het kan zelfs op de boulevard gratis zijn, maar dat is alleen in de winter. Nu weet ik niet of dat al vanaf oktober is .. of pas vanaf november.
Vanaf novemberc pas gratis op de boulevard
|
|
|
spoetnik
|
schuine straatje voor de vuurtoren is gratis. Recht tegenover het jumpteam.
|
|
|
Ponk
Geen avatar
|
ja das waar, maar er is niet heeeeeeeeel erg veel plek of je moet wel erg vroeg zijn.
|
|
|
Naish-Kiter
Logs: 0 | 3 uur
|
parkeer hem net achter de dijk achter de oude brunotti shop das ook gratis groot parkeer terrein
|
|
|
sthijs
Geen avatar
|
Net achter de dijk bij de visafslag, is 1 minuut lopen.
|
|
|
R.B.
|
Volgens mijn bron zijn de strand tenten nu alweer weg, wat betekend strand seizoen voorbij! En er staan borden dat of vanaf 1 oktober weer gratis parkeren is of ergens in oktober dat weet ik niet zeker maar ik ga er vanuit dat het vanaf 1 oktober is.
|
|
|
Mark1970
|
Word een late start...ik zie de (marginale) wind pas rond 14.00 opkomen..
|
|
|
Radical Ronnie
Logs: 0 | 1555 uur
|
Jammer R.B. Strandtenten zijn welliswaar bijna allemaal weg, maar betaald parkeersizoen duurt nog een maand (van 1 maart tot 1 november)... (Zie ook http://www.denhaag.nl/smartsite.html?id=16872) Is gewoon ordinaire diefstal, parkeergeld vragen van een paar arme surfertjes die zich rillend achter hun auto moeten omkleden... zielig, maar 't is niet anders... Maar laat dat ons er niet van weerhouden om er zaterdag een mooie dag van te maken
|
|
|
Iman
Geen avatar
|
ssssssstttttt
|
|
|
Ponk
Geen avatar
|
Volgens mijn bron zijn de strand tenten nu alweer weg, wat betekend strand seizoen voorbij! En er staan borden dat of vanaf 1 oktober weer gratis parkeren is of ergens in oktober dat weet ik niet zeker maar ik ga er vanuit dat het vanaf 1 oktober is.
NEE dus, het is NIET GRATIS parkeren het is t/m 31 OKT dokken. ooooh zie net dat dit al gezegd is.......
|
|
|
CHRIZZZZ
|
straatje is helemaal niet gratis, en ga de rest nou niet verklappen anders moet ik een niks end lopen
|
|
|
NIELZZZZ
|
nee dat straatje is in de maand oktober ook betaald vanwege het afbouwen van de strand tenten...ZE GEVEN ECHT EEN WIELKLEM zo was het toch chrizzzz want alleen in de haven kan je echt gratis parkeren.
|
|
|
JorritPi
|
Bij mij voor de deur is het ALTIJD GRATIS en er is bijna altijd een plekje vrij!!!
Zoek op: Prins Willemstraat. In de straatjes daarachter is het ook GRATIS. Je moet wel ongeveer 7min lopen. But who cares, als het gratis is!
Succes en heel veel plezier allemaal! Ik wou dat ik er bij kon zijn!! maar Jorrit gaat vandaag in Long Island, New York in de golven kitesurfen, das ook niet verkeerd.
|
|
|