ZSM Golftas nodig...

matta

Oktober 08, 2008, 08:54:08
edit2Rapporteer  
Beste Mensen,

Heeeel vervelend, maar ik ga zondag ochtend naar Hurghada  ThumpsUp
Nu lees ik dus op de site dat Golfmateriaal gratis mee te nemen is, en ik werkelijk geeeeen idee heb waar ik zo'n tas vandaan moet halen. Ik weet ff niets anders dan naar de winkel rennen en 150 eu neerleggen. Dat vind ik eigenlijk een beetje te veel van het goede om mn spulletjes gratis mee te nemen, aangezien de volgende vakantie er voorlopig nog even niet in zit  ThumpDown
Heeft iemand toevallig nog zo'n tas over of wil em eenmalig uitlenen?  Roll Eyes Ik kan overal naartoe reizen, OV  YeSS

Alvast hartelijk bedankt!!!
Maarten de G. 06-twee342224zes

p.s. ik weet dat dit eigenlijk in het te koop/gezocht topic moet, maar hier kijken meer mensen naar mijn idee....  Kiss
[Pepper]

Antwoord #1 Oktober 08, 2008, 09:51:26
edit2Rapporteer  
Heb zelf ooit zo'n golftas bij de Lidl gekocht en er vervolgens nooit meer iets mee gedaan. Zal hem vanavond even voor je opzoeken. Hoe groot is het board dat je mee wilt nemen?
Chop S(t)ick

Antwoord #2 Oktober 08, 2008, 10:14:30
edit2Rapporteer  
Met welke maatschappij vlieg je?
Tjaptjoi

Geen avatar

Antwoord #3 Oktober 08, 2008, 10:34:09
edit2Rapporteer  
Hey Matta!

Waar zit jij in Hurghada? Ik vlieg dinsdag ochtend rond 06:00 naar Hurghada. Ik ga werken bij Colona dus ik zal je vast wel tegenkomen!

Gr Mark 
helium

Antwoord #4 Oktober 08, 2008, 10:35:13
edit2Rapporteer  
Mijn ervaring is dat je met een beetje lullen je spullen gewoon gratis mee kan krijgen.
Ben afgelopen Juni nog in Hurghada geweest. Colona RULES!!!!!!!!!
Had bij me 2 kites(7+11m) 1 board (130*39) en toebehoren natuurlijk. (ooh ja en m`n vriendin  Wink )
Had de 7m in een koffer gedaan met de barren en wetsuits en shit.
De 11 was mijn handbagage, dan hadden we nog 1 koffer om voor 2pers. kleding mee te nemen voor 2 weekjes en nog 1 koffertje als handbagage.
Het boardje mag gewoon gratis mee (Transavia,Martinair) alleen gaat deze op de band voor bijzondere bagage-stukken. (let wel op je totaal-gewicht) wij zaten hier wel wat overheen maar dit werd door de vingers gezien.
Dit doe ik ieder jaar zo en gaat prima. Wel ff een wagentje zoeken op het vliegveld.
Fijne vakantie, zal wel lukken denk ik (megawish toch)
Janus

Logs: 0 | 4 uur
Antwoord #5 Oktober 08, 2008, 12:10:05
edit2Rapporteer  
Ik heb nog een NSI pro Golf tas liggen, 65,- euro en hij is voor jou..
Tas kan boards t/m 140 cm hebben met 3 kites etc.
(HJ) MINI-ME

Antwoord #6 Oktober 08, 2008, 12:43:43
edit2Rapporteer  
Die "golftas" is allemaal gelul om nix.... Check eerst ff met welke maatschappij je gaat vliegen en bekijk dan de voorwaarden. Waarschijnlijk vlieg je met Martinair of Transavia. Travsavia is gratis als het maar binnen je marge van 20 kg valt en niet groter is dan 1.65 cm
http://www.oceansource.net/airlines/Transavia.asp
Bij martinair ben je 80,- euro kwijt
http://www.oceansource.net/airlines/MartinAir.asp

In Hurgada doen ze niet moeilijk en kijken helemaal nergens naar.. Soms vlieg je bijv met Trans heen en met Martin terug en omdat ze in Hurg nergens naar kijken ben je op de terug weg niets kwijt... In Maart kwam ik terug van Hurg en woog mijn travelbag 45 kg en zoals ik al zei kijken ze nergens naar..

Nu het verhaal van de "Golfbag"
Bij het inchecken in NL mag er niet in je bagage gekeken worden (mag alleen de douane doen) dus snap ik niet waarom iedereen persee z'n tas wil hebben met een golfertje.. Als jij van mening bent dat het goedkoper is om te zeggen dat er golfspullen in zitten dan zeg je dat gewoon... Is geen probleem... of denkt iedereen dat die gasten van de incheckbali uit een "ei" komen door een Best of Naish golfbag in te checken en dan te zeggen dat er golfspullen in zitten...  Roll Eyes
Moraal van mijn verhaal.. Koop een normale travelbag en verzegel die met doorzichtig keukenfolie en check de vliegtuig richtlijnen zodat je weet wat je moet zeggen wanneer je incheckt...

Ps fijne vakantie

Oja ik heb ook een travelbag voor je te koop waar met gemak 2 boards en 3 kites in passen maar je mag hem ook wel lenen of test lenen  Roll Eyes
matta

Antwoord #7 Oktober 08, 2008, 17:13:19
edit2Rapporteer  
Echt niet te geloven jongens... Bel ik thomascook op, zeg ik dat ik spullen mee wil nemen met afwijkende afmetingen, een GOLFTAS zegt ze me dat ik meer moet gaan betalen... Whtf..

Bij Thomas Cook Airlines kan u golfmateriaal gratis meenemen zolang het totaalgewicht van de ingecheckte bagage (bagage + golfmateriaal) de 20 kg niet overschrijdt. Indien u Premium Service boekt, is het vervoer van golfmateriaal op het vliegtuig gratis (max. 25kg bij Thomas Cook Airlines en Pegasus, max. 15kg bij TNT) Bij Martinair is het vervoer van golfmateriaal gratis (beperkt tot 1 tas per persoon, max. 15 kg)

Op andere lokaties in de site staat dat je gewoon moet betalen.

Golfmateriaal:
Je golftas meenemen kan met een maximaal gewicht van 25 kg.
In Economy Class betaal je hiervoor € 65, in Premium Class is dit gratis. Je hoeft dit niet op voorhand aan te vragen.

Denk dat er een foutje is gemaakt... Alleen bij premium class kan je t gratis mee nemen helaas. Dus het wordt nu geregeld door het reisbureau, 60 eu lappen en dan kan je je plankje mee nemen.

@ tjaptjoi, ik zit in een hotel aan het strand +/- 4 km naar het zuiden vanaf colona water sports. Moet even kijken hoe ik daar ga komen (taxi of iets anders? Brommer?)

Mensen, hartelijk bedankt! De gene die een travelbag hebben aangeboden mail ik!
Groeten, Maarten
Tjaptjoi

Geen avatar

Antwoord #8 Oktober 08, 2008, 20:55:43
edit2Rapporteer  
@ Matta,

Je kan gewoon een taxi nemen, met een brommer over die chaotische wegen lijkt mij niet zo veilig.   
Lex

Antwoord #9 Oktober 08, 2008, 21:22:39
edit2Rapporteer  
Gewoon taxi inderdaad, kost, dacht ik, weet even niet meer zo zeker, iets van 15 pond.
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.