zjunnusun
|
ik wil mischien wel! noodbiertjes mee!
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Klinkt goed! hahahaha
|
|
|
zjunnusun
|
hehe, hoe laat ben je er? Ik denk uurtje of 11/12.
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Ik probeer om 14.00 uur daar te zijn. Daarvoor heb ik geen auto. Wil dit jaar nog een keertje proberen Heb deze zomer les gehad Net mijn eigen spulletjes bij elkaar Dus wordt voor mij vuurdoop: 1e keer zelfstandig Ben benieuwd of/hoe het gaat...
|
|
|
zjunnusun
|
Vast wel goed, tot vanmiddag dan!
|
|
|
|
zjunnusun
|
Hoi Wimpie, ging het een beetje goed gister, bevalt de nieuwe kite, ondanks de wind...?
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Hey, Ik zie je bericht nu pas. Sorry voor de late reactie. De kite bevalt goed: stabiel, en reageert goed op de bar. Zelfs mijn dochter kon er goed mee overweg: met bodydraggen stuurde ze ons flink door het water. Moest in begin wel erg wennen: ben heel voorzichtig, en met launchen vermijd ik dat ik gelijk weggesleurd wordt. Maar dat komt wel met wat oefenen. Toen we een beetje het gevoel te pakken kregen viel de wind weg. Dus volgende keer weer een stapje meer. Mooie plek trouwens, en lekker dicht bij Assen Jammer alleen van de wind. Ik bedacht naderhand dat ik weinig aandacht aan jou heb besteed. Ik was eerst druk met mezelf bezig, en daarna moest ik mijn dochter in de gaten houden. Ik zou niet willen dat haar iets overkomt. Het was te zien dat jij het vaker doet: zag er goed uit. En mooie kite. Waar ga jij normaal kitesurfen? Nou, als komende weekenden de wind weer lekker is, dan mag je me mailen (grotere kans me te bereiken dan hier te posten). Ik zal dan ook wat meer gezelligheid meenemen . Groetjes, Wim
|
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Hey,
Nog lekker wezen kitesurfen op het Ijsselmeer? Deze week ga ik door de week (di, do , vr) nog eens bij het Zdlaardermeer kijken: vakantie + wind!
Wimpie
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Was het nog druk op het Zuidlaardermeer vanmiddag?
Wimpie
|
|
|
|
siemme
|
Hallo allemaal ik ga binnenkort verhuizen richting tweede exloermond en woon daar nu in het weekend al normaal kite ik vaak op zee woon nu nog in alkmaar dan maar ken verder helemaal niemand die kite mischien dat iemand mij een keer wegwijz wil maken waar je mooi kan kiten en of er dan meerdere mensen zijn heb wel weer een keer zin om lekker te varen.
greetz siemme
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Hallo allemaal ik ga binnenkort verhuizen richting tweede exloermond en woon daar nu in het weekend al normaal kite ik vaak op zee woon nu nog in alkmaar dan maar ken verder helemaal niemand die kite mischien dat iemand mij een keer wegwijz wil maken waar je mooi kan kiten en of er dan meerdere mensen zijn heb wel weer een keer zin om lekker te varen.
greetz siemme
Hoi Siemme, 2e Exloermond, da's een eind van zee, joh! Ik ben zelf nog niet zo lang bezig, maar dit is wat ik weet: -Surfstrand Zuidlaardermeer (Noord-Oostkant: Park Meerwijk) -Blauwe Stad (boven Winschoten), noordkant is ook een strandje, ook aan Zuidkant wordt er gevaren -Er schijnt ook een plas bij Emmen te zijn waar gevaren wordt (da's dicht bij jou). Verder wordt er vaak aan het Ijsselmeer gevaren, hiervandaan: Workum/Mirns Lauwersoog Delfzijl En naar het zuiden toe: Beulakkerwiede. Ik ben zelf pas begonnen, dus niet zo kritisch op de plekken. Maar wat ik van ervaren lui hoor, gaat er toch niets boven zee en ijsselmeer: meer en stabielere wind! Ik wil je wel een keertje het strand van het Zuidlaardermeer laten zien. Mail me maar. Groetjes, Wim
|
|
|
siemme
|
hoi wim dat aanbod sla ik zeker niet af dit weekend is er weinig wind zag ik hoop volgend weekend meer moet ook mn depowerkoort van mn bar nog effe repareren ik stuur je mn email en tel nr wel effe via pb
groetjes siemme
|
|
|
Wimpie
Gast
|
hoi wim dat aanbod sla ik zeker niet af dit weekend is er weinig wind zag ik hoop volgend weekend meer moet ook mn depowerkoort van mn bar nog effe repareren ik stuur je mn email en tel nr wel effe via pb
groetjes siemme
Is goed, Siemme. Hoe meer mensen, des te meer pret! Je zult het niet geloven, maar vanmiddag (begin middag) heb ik nog effe heerlijk gekite daar. Inclusief lekker zonnetje! Wimpie
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Hey Jonathan,
Heb ik veel gemist vanmiddag op het Zuidlaardermeer?
Wim
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Er kan morgen gekite worden op het BerendBotje-meer. Wie is van plan morgen een nat pak te halen?
Groetjes,
Wimpie
|
|
|
Krizze
|
Wij, de grunnigers gaan morgen met een stuk of wat naar Mirns Lekker de hele dag knallen . Moet je ook es heen gaan Wimpie, superplek om te leren en overal ken je staan
|
|
|
Wimpie
Gast
|
Hey Krizze,
Dat wil ik graag geloven. Zou het graag eens proberen. Maar zaterdags kan ik niet de hele dag de auto meenemen. En zondag waait het vlg mij te weinig. Dus ik wacht mijn kans af......
Veel plezier op Mirns!
Wimpie
|
|
|
zjunnusun
|
He Wimpie, Ik ga morgen ook, heb nog plek over, moet je wel naar de stad (gr) zien te komen. En als ev iemand anders mee wil...
|
|
|
Krizze
|
We gaan nu met zn allen naar delfzijl Moet je maar ff kijken! We zitten daar bij de pier, eems-hotel Kite ze
|
|
|
Wimpie
Gast
|
We gaan nu met zn allen naar delfzijl Moet je maar ff kijken! We zitten daar bij de pier, eems-hotel Kite ze Is het daar vrij kiten dan? Het hele jaar door? Veel plezier!
|
|
|
Krizze
|
Jazekersssss Alleen getij in de gaten houden, ongeveer 3 uur voor hoog water en 3 uur na
|
|
|