NIELZZZZ
|
En ik heb eindelijk het net nummer van christine...dus waar gaan we stappen jongens:D?
ben ik de enige die dit ff niet snapt??
|
|
|
ItsMe.Erik
|
eric eric, wacht maar op tarifa maar als je goed in de weerspiegeling kijkt zie ik je kwijlen, dat vind ik nog wel het ergste (a) Sorry van dat gekwijl, maar ik heb het raam weer schoon gemaakt. Overigens wel een leuke foto. Ik kan niet wachten om naar Tarifa te gaan. Na gisteren had ik het wel erg koud, ben vandaag nog niet hersteld.
|
|
|
CHRIZZZZ
|
En ik heb eindelijk het net nummer van christine...dus waar gaan we stappen jongens:D?
ben ik de enige die dit ff niet snapt?? Stille aanbidders Niels
|
|
|
NIELZZZZ
|
in de bus geen ruimte meer ,en als ze samen met jou gaan stappen is die niet lang stil denk erik morgen scheef als het waait
|
|
|
|
NIELZZZZ
|
zit nu al 5 minuten te denken maar heb er geen antwoord op.
|
|
|
CHRIZZZZ
|
slaap er maar een nachtje over
|
|
|
|
CHRIZZZZ
|
Bagage zal wel niets kosten aangezien we denk ik met tranzavia zullen vliegen. Dan is alles onder de 1.65 gratis mits je overgewicht heb (boven de 20kilo dus). Maar in NL doen ze daar niet zo moeilijk over al je een paar kilotjes meer heb maar in spanje geen id. Maar dan is het 7 piek per kilo geloof ik...
Ik moet eerst nog voor mn werk weg, zal daarna kijken of ik dan ook via de zaak een goeie tom tom met europa ken regelen...
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Bagage zal wel niets kosten aangezien we denk ik met tranzavia zullen vliegen. Dan is alles onder de 1.65 gratis mits je overgewicht heb (boven de 20kilo dus). Maar in NL doen ze daar niet zo moeilijk over al je een paar kilotjes meer heb maar in spanje geen id. Maar dan is het 7 piek per kilo geloof ik...
Ik moet eerst nog voor mn werk weg, zal daarna kijken of ik dan ook via de zaak een goeie tom tom met europa ken regelen...
Kitespullen in de tas (20kg) en de rest van de kleding in je rugtas als handbagage. Chrizz zou mooi zijn als je de TomTom kunt regelen. Ik heb er een maar dan moet ik deze uit de auto slopen en daar ben ik niet zo voor.
|
|
|
NIELZZZZ
|
nou nachje geslapen nog niks bedacht eigenlijk. ik heb wel tom tom met europa hier,pas nieuw dus we vinden het wel daar
|
|
|
CHRIZZZZ
|
Je mag ook wat over eric verzinnen hoor, geen moeite mee.. Mooi van die tomtom, en anders volgen we gewoon ons gevoel, kom je teminste nog eens (n)ergens... Mischien hebben ze wel busjes ontmoet plaatsen daar, anders krijgen we nog ontwennings verschijnselen
|
|
|
NIELZZZZ
|
daarom wou ik nou juist de kleine ford ka lekker dicht tegen elkaar.
|
|
|
CHRIZZZZ
|
heeft ook wel wat
|
|
|
ItsMe.Erik
|
Je mag ook wat over eric verzinnen hoor, geen moeite mee.. Waarom weer over mij. Ik ben al zo'n gemakkelijk doelwit en je mag geen oude mensen plagen. Moet je respect voor hebben. Ik heb het in ieder geval wel voor mezelf, weer die kou in kiten. Was ik maar op Tarifa. Overigens gaan jullie vrijdag of zaterdag nog kiten? Ik wilde vrijdag naar Scheef gaan, maar de voorspellingen zijn aardig gewijzigd. Het is wel hoog water, dan kunnen we met west lekkere lange rakken lang de kust pakken. Als de wind niet te grote uitschieters heeft boven de 80km/h. Met me oude fuel moet het nog net gaan.
|
|
|
CHRIZZZZ
|
Eric, ga zaterdag dan ben ik er ook weer... max looooopen Zaterdag en zondag beulen, en .... , en ja sorry ik weet dat ik geen oudere mensen mag plagen, maar na die foto heb je het gedaan
|
|
|
CHRIZZZZ
|
nog 24 dagen Nog een beetje kiteweer daar.... zwaar vervelend hier met 30+ graden en geen werk.....
|
|
|
NIELZZZZ
|
kiteweet tss je balen vriezen uit je broek,en super erik wil zondag nog ff uurtje varen. ja vol oost en koud brrrrr. dus je zit je alleen maar te mastruberen daar in het nigeria?geen werk daarom was je daar toch??
|
|
|
ItsMe.Erik
|
kiteweet tss je balen vriezen uit je broek,en super erik wil zondag nog ff uurtje varen. ja vol oost en koud brrrrr. dus je zit je alleen maar te mastruberen daar in het nigeria?geen werk daarom was je daar toch??
Nielzz nog even volhouden met die kou nog 3 wkn 1 dag en 10 uur 55 min Ps. De wind ziet er voor zondag goed uit voor oostvoorne.
|
|
|
NIELZZZZ
|
ik heb zondag overdag een verjaardag dus moet ff kijken,hoop wel ff een uurtje te gaan
|
|
|
spoetnik
|
Ik vertrek morgen!!!!
|
|
|
NIELZZZZ
|
lekker hoor ,fijne vakantie maak niet alle wind op aub ,en beulse daar. als je terug ben schrijf ff hier hoe het was als je wil.
|
|
|
Lex
|
Nog 2 weekjes
|
|
|
TtHoM@s
|
nog 2 weekjes en 2 dagen