halsbrekendetoeren autoplaya

RIES

Antwoord #50 Juli 02, 2004, 17:17:20
edit2Rapporteer  
wat mij gisteren opviel , dat veel mensen toch hun kite tussen de auto's oplaten ...
en dan heb ik het niet over alleen beginners .
er stond er 1 zelfs bijna tegen de bus van martin s aan.
dat is toch vragen om moeilijkheden ?
loop een stukje richting water ,of loop er helemaal heen ,en laat um daar dan op.

ik probeer altijd wel te helpen,maar soms ben je te laat en/of is te ver weg om er snel ff wat van te zeggen.
hoop dat er weer wat mensen wat hebben geleerd.
ErikB

Antwoord #51 Juli 02, 2004, 17:48:31
edit2Rapporteer  
Als ik het te dichtbij me vind dan zal ik er altijd wat van zeggen.
Maar ga niet heel de dag politie agentje spelen iedereen moet z'n eigen ervaringen maar ondervinden en dat is de beste leer school helaas gaat dat soms ten koste van een ongeluk.

Als je toch iemand ziet die tussen de auto's door word gelanceerd dan ga je zelf toch wel nadenken lijkt mij?????

Word ook duidelijk in de lessen vermeld spot check en wat je daar leerd is nooit je kite op te laten bij obstakels of waar andere mensen last van je hebben.
Antwoord #52 Juli 02, 2004, 18:24:37
edit2Rapporteer  
Zeker in het begin is het moeilijk om aan de kant te blijven met teveel wind.
Maar je komt er snel genoeg achter als je meegesleurd wordt over het strand en hopelijk onderweg niets tegen komt.

Ik snap die mensen echt niet die zomaar zelf een beetje gaan rotzooien met kites van 16m terwijl er al zoveel ongelukken zijn gebeurt.

Maar helpen is idd een goede optie als je toch aan de kant staat.
Naish........what else???

Antwoord #53 Juli 02, 2004, 20:44:23
edit2Rapporteer  
Kijk Swamie wij kiten al jaren op het autostrand, nu wordt het daar te druk en gaan wij met de harde kern die in de zomer en winter kiten naar de slufter en laten de beginners lekker op het autostrand. Wij wijken dus voor de beginners uit naar een spot die te riskant is voor beginners, als dank hiervoor krijgen we van die achtelijke opmerkingen van jou, dus jij moet gewoon opzouten!!!!!!!!!

Misschien nog beter om gewoon naar de Slufter te gaan, dan kom je er zelf achter hoe gevaarlijk het daar is! Reken niet op hulp van ons want een een gewaarschuwed mens telt voor 2!
Naish........what else???

Antwoord #54 Juli 02, 2004, 20:54:52
edit2Rapporteer  
Kijk Swamie wij kiten al jaren op het autostrand, nu wordt het daar te druk en gaan wij met de harde kern die in de zomer en winter kiten naar de slufter en laten de beginners lekker op het autostrand. Wij wijken dus voor de beginners uit naar een spot die te riskant is voor beginners, als dank hiervoor krijgen we van die achtelijke opmerkingen van jou, dus jij moet gewoon opzouten!!!!!!!!!

Misschien nog beter om gewoon naar de Slufter te gaan, dan kom je er zelf achter hoe gevaarlijk het daar is! Reken niet op hulp van ons want een een gewaarschuwd mens telt voor 2!
Vergeet vooral niet even langs het herdenkingplaats van onze verloren kitemaat te lopen!!!!!!!!
Martin S
Gast
Antwoord #55 Juli 02, 2004, 21:18:20
edit2Rapporteer  
wat ik nou echt niet begrijp is dat mensen hun eigen veiligheid niet respecteren.

denk gewoon na, er staat een handje vol mensen op het strand, er komen er veel van het water af, het zand stuift, witte koppen op het water.
dit is geen beginners weer.

al ben ik zelf geen beginner meer , ik ben niet eens begonnen met pompen.

al had ik me 7.0 uit 2001 bij me.
( dat ding heeft volgens mij ook zijn beste tijd gehad hij vliegt totaal niet lekker meer , maar dat kan ook komen omdat ik die 14 2003 zo lekker vindt varen. )

ga niet op het strand lopen gokken, als je net aan je eerste seizoen begonnen ben.
Antwoord #56 Juli 02, 2004, 21:19:02
edit2Rapporteer  
Mensen waar gaat dit over?
Slufter is gewoon helemaal niks voor een beginner met die golven, stroming en diepte.
Ben er 1x geweest maar laat mij maar lekker tussen de beginners op de autoplaya waar ik thuis hoor  Wink
Tomislav

Geen avatar

Antwoord #57 Juli 02, 2004, 22:21:55
edit2Rapporteer  
Slufter, golven, stroming?
Vergeleken met de open en wat diepere Noordzeekust is met name de 2e trap een makkie...

Mensen waar gaat dit over?
Slufter is gewoon helemaal niks voor een beginner met die golven, stroming en diepte.
Ben er 1x geweest maar laat mij maar lekker tussen de beginners op de autoplaya waar ik thuis hoor  Wink
Antwoord #58 Juli 02, 2004, 22:26:02
edit2Rapporteer  
ok ik ga morgen gelijk  
~Sjors RE-CO2

Antwoord #59 Juli 02, 2004, 22:47:08
edit2Rapporteer  
denk dat het punt nu wel gemaakt is.... we vallen in herhaling en gaan al offtopic. Probeer elkaars reacties te respecteren of op een normale manier te weerleggen.. Krijg hier het iedee dat het de verkeerde kant op gaat.

Als er nog behoefte is aan discussie, open een nieuw onderwerp, deze gaat op slot.

Sjors
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.