mensen zoals op de eerste pagina ook al meerdere keren gezegd heb, " ik wist het niet is klinklare bullshit"
iedereen mensen met een greintje fatsoen weet dat zo een beetje elke spot ondervuur ligt qua zonering. mijn ouders wonen in Friesland dus afentoe probeer ik eens verschillende spots in het noorden uit, zoals ik ook 1x op Mirns ben geweest, ieder met mens met een beetje fatsoen kijkt de dag van te voren:
*waar de wind vandaan komt.
* is de spot geschikt voor deze windrichting.
* waar kan ik parkeren,
* hoe kom ik er
en hier komt het fatsoen:
* wat zijn de regels daar?
volgens mij hangt er gewoon een bord bij de parkeerplaats en de strandtent (dit kan anders zijn wat ik zeg ben er 1x geweest) je maakt mij niet wijs dat je kitesurfer, of een plaatje van een kiter ziet. je niet even kijkt wat het betekent.
zelfde geld aan het begin staan er palen toch? je moet wel een ongeloofelijk mongool zijn als je het dan nog niet begrijpt :S
ik weet niet of het mogenlijk is, maar een agend op de kant met een fototoestel moet toch geen probleem zijn?
anyway misschien tot ooit @ mirns, geloof dat er wel wat wind staat het weekend, zat er wel aan te denk om daar weer eens te gaan, alleen is het zo een eind rijden.