tips om kitegear met de vlucht mee te sjoemelen

shannon89
Gast
November 21, 2008, 23:28:16
edit2Rapporteer  
hey allemaal. Ondanks de tips die ik hier op kitehigh heb gelezen vrees ik niet dat ik m'n kitespullen kan meenemen zonder extra te moeten dokken. Dat extra, als ik het zo goed begrijp van de KLM site, is 150 euro per enkele vlucht (naar curacao) daar viel ik toch wel even stijl van achterover. Een andere vliegmaatschappij is geen optie want ik heb hier het grote voordeel van airmiles.

Is er een manier om je spullen mee te nemen, en niet extra te betalen? ik ga niet zolang dus ik neem ook weinig bagage mee, mijn kites krijg ik zeker weten nog wel bij mijn reguliere bagage. Het is zo frustrerend, zoveel neem ik niet mee, en dan is m'n boardje net iets te groot om mee te mogen nemen:( Zijn er manieren om onder deze toeslag uit te komen? Voor 300 euro zijn een hoop andere leuke dingen te doen schater

greetz
shannon

Morres

Antwoord #1 November 21, 2008, 23:34:43
edit2Rapporteer  
laag gesneden shirt, mannelijke incheck...
OF ene robert van KLM opzoeken (ooit hier eens gelezen)
Verder: eerlijk zijn, komt vast verder Smiley
shannon89
Gast
Antwoord #2 November 21, 2008, 23:36:11
edit2Rapporteer  
300 euro is een maandloon voor mij
dan zet ik mijn principes met liefde even over boord Wink
ik gooi m'n vrouwelijke charmes inderdaad wel even in de strijd Wink nee grapje
Morres

Antwoord #3 November 21, 2008, 23:45:51
edit2Rapporteer  
Ik moet trouwens zegggen dat ik geen ervaring heb ik kitetravel Wink
Micky

Antwoord #4 November 22, 2008, 03:06:04
edit2Rapporteer  
Hee Ro en Jacq...... topic naar jullie hart....  Cool Tongue
bikiniisuit
Gast
Antwoord #5 November 22, 2008, 15:25:45
edit2Rapporteer  
ken t probleem. heb alleen voor t boeken wel de juiste maatschappij gekozen. als je daar aankomt vind je vast iemand die jou een boardje leent, gewoon nice vragen (school/kiteleraren). ook kun je op een internationaal forum je verzoek nu al plaatsen, reageert altijd iemand op (met meerdere boardjes). heb op laatste vakantie, sjampoo, fohn, cremespoeling, wikkelverband voor enkel, rok, extra 50 zonprotection, andere straps en extra vlieger (6 mtr) kunnen lenen. maak je dus geen zorgen als je in een kite community terecht komt.
shannon89
Gast
Antwoord #6 November 22, 2008, 15:35:06
edit2Rapporteer  
neee! inderdaad, die gasten van die kitesurfschool daar zijn superrelaxt, ben een beetje met ze heen en weer aan het mailen, word prima geholpen en meegedacht! meerijden (heb nog geen rijbewijs) enz. geen probleem, dus heb ze al gemaild of ik een boardje mag lenen vanmorgen, is vast geen probleems. Kites moet ik wel mee kunnen krijgen zonder over het toegestane gewicht te komen.
shannon89
Gast
Antwoord #7 November 22, 2008, 20:45:34
edit2Rapporteer  
het is opgelost! Kan een boardje lenen daar! echt super van ze.
DHSKite

Antwoord #8 November 24, 2008, 16:52:13
edit2Rapporteer  
gelukkig!

ik was eind oktober in curacao.. Had gewoon 1 grote boardbag met board (133) en mn 12m en kleren etc in gecheckt.. "nee nee, ik ga echt niet surfen daar" geen problemen..
op de terugweg deden ze moeilijker.. maar wat ik eruit opmaakt was dat het 40E per vlucht was..?

veel plezier!
« vorige volgende »
Ga naar:  

© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.