der Torch
|
We hebben geduld, haha, welke tijden fuhren jullie inmiddels?
|
|
|
[Pepper]
|
We hebben geduld, haha, welke tijden fuhren jullie inmiddels?
Vanmorgen om 7 uur even snel een tijd neergezet: 2:16 en een beetje. Vanavond even echt m'n best doen. Snelste kwaliticatie in het over-all klassement al gezien? 2:05!! Bijna onhaalbaar....
|
|
|
der Torch
|
ja die 2:05 is rapjes ja... zit nu op 2:12.0 hij is nog niet foutloos dus moet snellerrrrr
|
|
|
[Pepper]
|
ik heb me nu gequalificeerd, maar dat is volgens mij voor de hele competitie... hoe kom ik specifiek in de kitehigh competitie? iemand een idee?
Na wat rondspitten kwam ik ook dit nog tegen: http://forum.skicha.com/viewtopic.php?f=260&t=8181Zijn op het moment dus erg veel groepen die er last van hebben dat de resultaten niet worden weergegeven. Kinderziekte zullen we maar zeggen. Ondertussen: gewoon verder kwalificeren. Streeftijd: de 2:12 van El bandito! Edit: Bugje is verholpen. De kwalifikatietijden staan nu in de Kitehigh Skichallenge groep!
|
|
|
jurrr
|
ik zit pas op 2.24
|
|
|
|
TtHoM@s
|
EDIT: het is gelukt, Je moet eerst even via het spel aanmelden en dan pas op de site
|
|
|
Vinni
|
2.34 is echt mijn record, hoe kan je 2.24 halen??
|
|
|
TtHoM@s
|
haha wat een spel ik sta 57967 ste
|
|
|
[Pepper]
|
EDIT: het is gelukt, Je moet eerst even via het spel aanmelden en dan pas op de site
Aanvraag ontvangen, heb je toegevoegd. Kan even duren voordat je zichtbaar wordt ik het Kitehigh rijtje....
|
|
|
Alferink
|
2.34 is echt mijn record, hoe kan je 2.24 halen?? Dan moet je naar het menu gaan Options, controls en dan Left: Rechter pijltje, Right: Linker pijltje, probeer het dan nog maar eens, weet zeker dat het dan beter gaat.
|
|
|
Lex
|
Heb ook aangevraagd of ik lid kan worden...moe tnog even oefenen. Kijk ook die snelste tijden ! heb zelf 2.20 nu...
|
|
|
der Torch
|
Vinni 2:34... ga je met 1 ski ofzo? haha
Zit nu op 2:11.8
|
|
|
[Pepper]
|
Heb ook aangevraagd of ik lid kan worden...moe tnog even oefenen. Kijk ook die snelste tijden ! heb zelf 2.20 nu... Toegevoegd!
|
|
|
|
|
|
der Torch
|
Waar blijft de concurrentie heren...!? 2:10.446 nu
|
|
|
[Pepper]
|
Waar blijft de concurrentie heren...!? 2:10.446 nu
Ben al weer twee uur bezig maar krijg er geen tiende meer van af.... Zit te veel met die ski-instellingen te klooien. Hoe heb jij ze staan? Kap er mee voor vanavond. Morgen maar eens weer proberen. Die twee seconden achterstand gaat me nog wel lukken....
|
|
|
Vinni
|
2.34 is echt mijn record, hoe kan je 2.24 halen?? Dan moet je naar het menu gaan Options, controls en dan Left: Rechter pijltje, Right: Linker pijltje, probeer het dan nog maar eens, weet zeker dat het dan beter gaat. Ooh wacht ik had mijn toetsenbord op de kop
|
|
|
[Pepper]
|
Hete adem van Thomas in je nek Vinni!. Strijd om de laatste plaats.....
|
|
|
Vinni
|
Ik sta nu voor hem volgens mij
|
|
|
[Pepper]
|
Ik sta nu voor hem volgens mij Yep! Exact twee tiende!
|
|
|
der Torch
|
Nou Brackenwood... die laatste sec was extreem lastig... respect voor chewbaca! Heb nu wel door hoe extreem je de chicanes moet aansnijden... en toch snelheid behouden (topsnelheid ligt nu op 132) Ik heb gemiddeld genomen de afstelling 38 32 30... van hieruit piel ik een en ander weg hehe...
|
|
|