Morres kapt met Kite High

El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #25 December 01, 2008, 23:53:13
edit2Rapporteer  
nou morres af en toe moet je zo'n keuze maken denk ik. ik je zie graag terug op KH of HL om een beetje mee te zwammen en net als iedereen zn eigen merkjes te pimpen.

KH en HL zijn vlgs mij een beetje naar regio opgedeeld, hier zit veel grun, frysk, paar limbabwouzen en veul rijnmond, plus een stelletje zeeuwen en achterlanders (tuk en zo)
HL is goed in noord, kat, bever en wijk aan zee plus scheef en er zitten ook meer pros voor zover je die hebt in de kitelarij. Punt is dat we allemaal eigenlijk liever kiten dan hier zitten te ouwesexhostessen.

Geen tijd voor rivali-tijd!
rikdekker

Berichten: 737
Antwoord #26 December 01, 2008, 23:59:08
edit2Rapporteer  
Morres idd, keuze's maken. Als iets niet leuk meer is moet je het veranderen, lukt dat niet? Kappen.
Thnx voor je inzet @ KH!

Enneh, El rudo. Achterlanders? halloooo! Achterhoekers jaa!
Ocean-Limbo

Berichten: 2637
Antwoord #27 December 02, 2008, 00:22:53
edit2Rapporteer  
Beste Morres,

maak van je hart geen moordkuil......
Als de fun eraf is moet je er gewoon mee stoppen.....
Soms lopen dingen zoals ze lopen en is verbitterd omkijken weinig zinvol.....

Is kiten en de kitesfeer niet juist luchtig en relaxed met zaken omgaan,,,,,?
want er is al zoveel stress en bagger om ons heen .....

Pak je boardje en je kite en rag het eruit ....... Joepie

Hoe dan ook: soms ging je wat kort door de bocht maar doorgaans was jouw moderatie top .... ThumpsUp

jammer, :'(
rocket man

Berichten: 1330
Antwoord #28 December 02, 2008, 00:41:51
edit2Rapporteer  
morres, als je het niet ziet zitten, moet je je keuze maken, maar dit niet via één van de fora ventileren, bij voorbaat niet geschikt als moderator, ciao
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #29 December 02, 2008, 00:47:09
edit2Rapporteer  
NOOOOOOOO KH zonder morres?

Ik vind het wel zeeeeer bedroefd dat het zo moet...Ik ben blij met je geweest morres! En wil je zeker bedanken voor je inzet! Ik denk dat een goede moderator juist veel kritiek krijgt! Jammer dat het zo moet gaan jij hebt veel ''vrije'' tijd erin gestoken en was erg actief...!

We zullen het: ''morres?'' / morres doe er wat aan missen! En uiteraard je scherpe en strakke opmerkingen ook!

Ik zeg daarom bij deze MORRES! BEDANKT!!!!!!

DoeI!!

Micky

Berichten: 4101
Antwoord #30 December 02, 2008, 01:00:28
edit2Rapporteer  
morres, als je het niet ziet zitten, moet je je keuze maken, maar dit niet via één van de fora ventileren, bij voorbaat niet geschikt als moderator, ciao

Wat een gelul!!!

Die gast is keihard bezig geweest met KH en heeft heel veel werk verzet. Dat hij nu ietwat verbitterd over komt en zijn mening op een forum geeft is zijn goed recht.

Morres heeft als Mod geen emmer stront over zich heen gehad maar wel 3 vrachtwagens vol.
Dit lokte hij zelf ook vaak uit door provocerend en belerend op te treden.
Ook ik had in het "begin" nog wel eens moeite met Morres en ben via PB regelmatig de discussie aangegaan met hem.

Morres is recht door zee en zijn waarheid is de waarheid. Ik gaf hem ook wel eens het goed bedoelde advies om iets minder op de voorgrond te treden en zich minder in discussies mengen. Zijn antwoord was dan steenvast: er is een Mod Morres en een privé Morres en die mag ook gewoon posten.

Na enige tijd ben ik hem echter steeds meer gaan waarderen en wat blijkt, hij heeft nog humor ook...  Grin schater

Morres, jammer dat je het voor gezien houdt hier op KH. Ik wil je bedanken voor de hoeveelheid tijd en energie die je in het "Modden" hebt gestoken en bedankt voor onze nachtelijke discussies.

Groetjes, Mick





chico

Berichten: 1112
Antwoord #31 December 02, 2008, 01:09:45
edit2Rapporteer  
Jammer Morres. KH-rules. Bedankt voor je inzet. Ik zal je missen op KH.
Kaptain

Berichten: 561
Antwoord #32 December 02, 2008, 01:17:23
edit2Rapporteer  
Beste Morres,

maak van je hart geen moordkuil......
Als de fun eraf is moet je er gewoon mee stoppen.....
Soms lopen dingen zoals ze lopen en is verbitterd omkijken weinig zinvol.....

Is kiten en de kitesfeer niet juist luchtig en relaxed met zaken omgaan,,,,,?
want er is al zoveel stress en bagger om ons heen .....

Pak je boardje en je kite en rag het eruit ....... Joepie

Hoe dan ook: soms ging je wat kort door de bocht maar doorgaans was jouw moderatie top .... ThumpsUp

jammer, :'(

Hier sluit ik me bij aan!
rocket man

Berichten: 1330
Antwoord #33 December 02, 2008, 01:17:44
edit2Rapporteer  
morres, als je het niet ziet zitten, moet je je keuze maken, maar dit niet via één van de fora ventileren, bij voorbaat niet geschikt als moderator, ciao

Wat een gelul!!!

Die gast is keihard bezig geweest met KH en heeft heel veel werk verzet. Dat hij nu ietwat verbitterd over komt en zijn mening op een forum geeft is zijn goed recht.

Morres heeft als Mod geen emmer stront over zich heen gehad maar wel 3 vrachtwagens vol.
Dit lokte hij zelf ook vaak uit door provocerend en belerend op te treden.
Ook ik had in het "begin" nog wel eens moeite met Morres en ben via PB regelmatig de discussie aangegaan met hem.

Morres is recht door zee en zijn waarheid is de waarheid. Ik gaf hem ook wel eens het goed bedoelde advies om iets minder op de voorgrond te treden en zich minder in discussies mengen. Zijn antwoord was dan steenvast: er is een Mod Morres en een privé Morres en die mag ook gewoon posten.

Na enige tijd ben ik hem echter steeds meer gaan waarderen en wat blijkt, hij heeft nog humor ook...  Grin schater

Morres, jammer dat je het voor gezien houdt hier op KH. Ik wil je bedanken voor de hoeveelheid tijd en energie die je in het "Modden" hebt gestoken en bedankt voor onze nachtelijke discussies.

Groetjes, Mick







kijk dat bedoel ik juist, zijn uiting leid ertoe, dat hij in het 'openbaar' mensen naar zijn  kant trekt en dit tot polarisatie kan leiden. Ik heb geen kritiek over het werk wat hij op KH verricht heeft. Ik heb ook begrip voor een mogelijke verbittering, maar je gaat de vuile was niet buiten hangen, er zijn subtielere middelen.
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #34 December 02, 2008, 01:22:09
edit2Rapporteer  
Thx guys, KH rules idd, het forum is idd meer 'regionaal' (voor mij top, want ik heb gemerkt dat ik westerlingen meestal neit trek(niet letterlijk ))
De waarheid is dat HL het beter aanpakt, qua forum misschien niet helemaal. Hoe dan ook, wat limbo zegt: maak van je hart geen moordkuil. Zo is het maar net, en daarom ga ik ook maar weg voordat het echt ongezellig wordt. Dat ik de vuile was buiten hang is lekker egoistisch om mezelf een beetje zuiver te houden door het van me af te schrijven, als ik stilletjes was vertrokken had iemand zich vast oo kwel e.e.a afgevraagt. aangezien ik niet lieg en er ook slecht in beN, was het alsnog wel naar buiten gekomen.
WaZuP

Berichten: 1458
Antwoord #35 December 02, 2008, 01:30:19
edit2Rapporteer  
niet weg gaan maurice InLove
vind dat je het echt goed hebt gedaan ThumpsUp
Matjas the scissor-kid

Berichten: 3460
Antwoord #36 December 02, 2008, 01:31:52
edit2Rapporteer  
Citaat
aangezien ik niet lieg en er ook slecht in bed

Vind ik toch wel stoer dat je dat nog ff toe geeft!!

haha nee man! tegen je zin in werken is ook niks! en dat je geen Mod meer bent betekend niet dat je niet meer mag reageren!

Fenks!
Morres

Berichten: 9427
Antwoord #37 December 02, 2008, 01:36:11
edit2Rapporteer  
Waar het hart van overloopt zullen we maar zeggen
Geronimo79

Berichten: 2552
Antwoord #38 December 02, 2008, 04:52:39
edit2Rapporteer  
Hey Morres,

erg jammer, kan het helemaal begrijpen.. maar ik vind Morres is KH.. Kappuh is ook goed aanwezig zeker.. de rest mjah.. ze schijnen te bestaan... sommige wat irritant.. En dat amateuristische gedoe met de site was me ook al opgevallen (helaas....)

 Jij besteed er een hoop tijd in maar krijgt er weinig voor terug.

Ik denk dat ik namens veel van de kh members kan zeggen; Dank je wel voor al je inzet!

tot op het water!
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #39 December 02, 2008, 09:19:42
edit2Rapporteer  
haha iedereen die wat te piepen heeft over KH heeft boter op zn hoofd, het is forum is vrij losjes gemodereerd en daarmee een hele goeie reflectie van de users.
Als iedereen een beetje op z'n merk forum en nog een paar andere rondkijkt en de leuke nieuwtjes met ons deelt wordt het inhoudelijk meteen al een stuk beter.

"Morres en de westerlingen" lijkt me wel een goeie nieuwe tweetalige film trouwens!
Alibali

Berichten: 114
Antwoord #40 December 02, 2008, 09:33:57
edit2Rapporteer  
He morres.
Jammer dat je de pleiterik gaat maken.... Shocked
Maar als je er geen fun meer in hebt, is de keuze snel gemaakt.
K vind het juist OK dat je het hier op je eigen forum ventileert.
Maar goed, 1 voordeel heb je nu wel......

 ListenToMe MEER TIJD OM TE KITEN  !!!

Succes gozert....
vissie

Berichten: 757
Antwoord #41 December 02, 2008, 09:35:44
edit2Rapporteer  
Hee morres als je stiletjes niet meer reageerde..Hadden we dat zeker wel gemerkt!
Ik zeg..Smiley hopelijk zie ik je op het water:D
helium

Berichten: 676
Antwoord #42 December 02, 2008, 10:12:04
edit2Rapporteer  
Ik ben benieuwd.
Voor mij was Morres zo`n beetje DE enige moderator.
Zal het geen bevlieging zijn?
Laten we het hopen!!
Ik vind persoonlijk ook dat er veel wordt gezeken op KH en meestal dezelfde antwoorden op alle vragen Sad en ja, veel mensen zien dan Morres als de verantwoordelijke.
Anyway: Als we maar blijven kiten
Ernestooo

Geen avatar

Berichten: 71
Antwoord #43 December 02, 2008, 10:30:46
edit2Rapporteer  
Morres, dank voor je inzet, energie en moeite. Soms is een punt zetten mss wel moeilijker dan doorgaan. Respect voor je keuze.

Elke moderator heeft zijn eigen aanpak en daar is in mijn optiek ook niets mis mee, keurslijven zijn er al genoeg. Denk wel dat een aantal uitgangspunten hoe de moderators hun taak invullen gedragen moet worden door alle moderators en in de praktijk gebracht. Ik vel geen oordeel of dit wel of niet zo is. Ik kan me niet anders voorstellen maar uit deze discussie krijg je soms het idee dat dit niet zo was....
[Pepper]

Berichten: 1015
Antwoord #44 December 02, 2008, 10:38:17
edit2Rapporteer  
Jammer dat je er mee stopt Morres.

Maar goed, het heeft je inmiddels ook al meer dan 3 weken van je leven (lees: nachtrust) gekost!

Heb je mooi tijd voor andere dingen tijdens de nachtelijke uurtjes. Wat dacht je van de Kitehigh Skichallenge 2009?   ThumpsUp
DHSKite

Berichten: 302
Antwoord #45 December 02, 2008, 11:59:07
edit2Rapporteer  
Erg jammer..

Dankje voor al je advies!!
.

Berichten: 68
Antwoord #46 December 02, 2008, 12:05:57
edit2Rapporteer  
westerlingen?

eng he Grin



 ListenToMe Boe
shannon89
Gast
Antwoord #47 December 02, 2008, 12:30:04
edit2Rapporteer  
Morres nee wat doe je Shocked Roll Eyes Angry Embarrassed Huh ThumpDown Sad

nou, dan moet ik wellicht maareens een profiel gaan aanmaken op hanglos, Wink . Zonder gekheid: Jammer dat je ermee kapt, maar zoals hierboven al gezegd, als je het niet meer met plezier doet moet je er vooral niet meer mee doorgaan.Jammer dat het met een minder leuk gevoel zo gaat.

ciao!
shannon
Jeromez

Berichten: 3323
Logs: 0 | 427 uur
Antwoord #48 December 02, 2008, 12:32:29
edit2Rapporteer  
Morres bedankt voor je inzet!  ThumpsUp
Taco.

Berichten: 629
Antwoord #49 December 02, 2008, 14:36:06
edit2Rapporteer  
Morres, jammer maar begrijpelijk! Je zit er altijd bovenop, tnx voor je inzet.
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.