KappuhH
|
Ik zou de 14 nemen anders heb je teveel overlap met je 10m. En volgens mij is de Vegas 5lijns.
|
|
|
To
|
je kan hem tog ook op 4 lijnen vliegen.!
|
|
|
Alferink
|
Ik zou de 14 nemen anders heb je teveel overlap met je 10m. en of die 4 lijns kan weet je zo te zien al dus.
|
|
|
To
|
ik weet het niet zeker
|
|
|
KappuhH
|
je kan hem tog ook op 4 lijnen vliegen.!
Oke prima, dan had ik ut dus mis
|
|
|
Alferink
|
Tuurlijk kan het... weet alleen niet waarom aangezien 5th super chill is.
|
|
|
To
|
5th scheurt tog vaak je kite doormidden?. en ik heb een north 4 lijns bar. wat is er zo handig aan je 5de lijn, alleen dat die veiliger is tog?
|
|
|
Davidoff
Gast
|
ABOE!
14 meter? WTF nooit groter gaan dan 10. is mijn motto. verkoop die evo. onding. en ga gewoon lekker hardcore vegas verder. 12 vegassie.. is ook groot..
ltr
|
|
|
|
To
|
en de relaunch is die ongeveer hetzelfde als een bow of als een c kite?
|
|
|
|
To
|
de vegas 09 draait wel heel snel, ik maak me er eigenlijk niet zo een zorgen over dat die "sloom", kangzaam is.
|
|
|
To
|
en weet iemand hoe eht met de relaunch zit van de vegas?
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Daarvoor is die 5e lijn handig.. 5th vastpakken. meter zwemen of 1 stapzetten, kite op zn rug 1 stuurlijn aantrekken en weer knallen
|
|
|
To
|
is het niet zo dat die naar de zijkant gaat en weer opstijgt netzoals bo kite's
|
|
|
sjembek
|
Hee Timo, ik weet niet hoe het gesteld is met de 2009 Vegas maar de 2007 Vegas is absoluut niet zonder 5e lijn te vliegen. Bij voorkeur north 5th element bar. De hele LE wordt gedeeltelijk ondersteund door de 5e lijn en zorgt ervoor dat je profiel in shape blijft. Met een 4 lijns bar knikt je LE bijna dubbel doordat er geen middelpunts ondersteuning is.
Ik raad je een 5 lijns bar aan...
|
|
|
globe
|
Vegas 2009 is met 4 lijnen te varen als je er een extra bridle aan vast knoopt. Deze moet je als sparepart kopen. De kites is echter voor een 5th element ontworpen en heeft dan 2 setups. Freestyle en freeride.
Ik zou hem gewoon op 5 lijnen vliegen.
|
|
|
JB - On The Edge
Logs: 0 | 165 uur
|
Ik zou ook overwegen eens 1 merk/type te gaan varen...lijkt me handiger dan 3 verschillende maten en 3 verschillende type kites...
|
|
|
Silly
Geen avatar
|
Hey
Ben zelf ook 90 kilo. Heb een 14 bow,11bow en 7bow. Die 14 vaar ik echt alleen met 13/14/15 knopen. Minder gaat niet en met meer pak ik gelijk die 11. Wat ik dus wil zeggen is: vind je de uitgaven waard voor 2a3 knopen?? 14 blijft altijd traag. Moet er ook bij zeggen dat als ik die 14 vlieg dat gewoon chill varen is.
|
|
|
Powered_by_north
|
Ga voor de 12m, 5-lijns. Deze maat zal al een groot deel van de range afdekken. De Evo 10 zul vermoedelijk nooit meer aanraken. Bovendien is een 12 later veel makkelijker te verkopen dan een 14.
|
|
|