Lex
|
Leuk idee! En waar zijn jou foto's?
|
|
|
bestbrian
|
heb nog geen mooie foto's sorry
|
|
|
martijn
|
hup, posten iedereen!
|
|
|
JorritPi
|
vooruit dan maar... komt ie dan hè
|
|
|
|
patricks
|
Moet er eerst een keer foto's van me komen nemen Heb wel wat vaar foto's van HJ laatst maar geen actie.. Maar dit vind ik dan wel wat een mooie, bij het testen van de OC Rice met HJ op IJmuiden: Hey vinni... Hij vroeg om vette actie foto's. niet deze bende
|
|
|
Kevin
|
Moet er eerst een keer foto's van me komen nemen Heb wel wat vaar foto's van HJ laatst maar geen actie.. Maar dit vind ik dan wel wat een mooie, bij het testen van de OC Rice met HJ op IJmuiden: Hey vinni... Hij vroeg om vette actie foto's. niet deze bende(k) Mee eens
|
|
|
Vinni
|
Nu mogen jullie ze houden............ en uitprinten en boven je bed hangen natuurlijk.
|
|
|
Kevin
|
Nu mogen jullie ze houden............ en uitprinten en boven je bed hangen natuurlijk. Haha uitprinten hmm zonde van mijn inkt
|
|
|
patricks
|
Nu mogen jullie ze houden............ en uitprinten en boven je bed hangen natuurlijk. Haha uitprinten hmm zonde van mijn inkt Helemaal mee eens
|
|
|
Vinni
|
Daarvoor zit je toch op school
|
|
|
Joy.H
|
mijn mooiste foto tot nu toe (niet veel actie ) geen actie (behalve k*t vlagen en vrij harde wind ) maar wel vette foto (vind ik )
|
|
|
KappuhH
|
Mensen niet zo zuur tegen Vinni, voor hem is dat actie!
Mooie foto Joy.H, alleen jammer dat je onherkenbaar bent door die spray...
|
|
|
|
Rooky
|
ook mee eens voor hem wel aktie!! ik heb geen een foto die in de buurd komt
|
|
|
Kevin
|
Moet er eerst een keer foto's van me komen nemen Heb wel wat vaar foto's van HJ laatst maar geen actie.. Maar dit vind ik dan wel wat een mooie, bij het testen van de OC Rice met HJ op IJmuiden: Voor hem is het ook geen actie staat toch duidelijk in zijn post dus dan alsnog de vraag waarom wordt het gepost in een actie topic.
|
|
|
vissie
|
Wooh Vinnie ik wist niet dat je dat in je had
|
|
|
Vinni
|
Dat paard, dat was inderdaad actie, dat ding kon elk moment op hol slaan en had dat ook al 2x gedaan met mij erop Dit zijn gewoon mooie foto's maar als jullie liever hebben dat ze weg gehaald worden, sja dan doe ik dat toch ps. waarom hebben de mensen die zelf nog niets gepost hebben, wel commmetaar op een ander? Ik denk dat je er beter een foto kan neerzetten die niet in het genre past, dan een paar lettertjes
|
|
|
Joy.H
|
Mensen niet zo zuur tegen Vinni, voor hem is dat actie!
Mooie foto Joy.H, alleen jammer dat je onherkenbaar bent door die spray...
tja....helaas was daar niks aan te doen
|
|
|
Kaptain
|
POSTEN MET DIE HANDEL. Kijk bij mij maar op mijn avator
|
|
|
|
KappuhH
|
POSTEN MET DIE HANDEL. Kijk bij mij maar op mijn avator
Die kun je natuurlijk ook even in een high resolution plaatsen want zo zien we er niet veel van
|
|
|
|
|