Alferink
|
Hehe vet, er is niemand daar Toch is Harry nog steeds de zwembadkoning
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
waarom doen mensen dit soort dingen toch?? het slaat ook werkelijk nergens op.
Oppakken die gast en een jaar vastzetten. ik heb het filmpje niet eens afgekeken.
|
|
|
Kevin
|
waarom doen mensen dit soort dingen toch?? het slaat ook werkelijk nergens op.
Oppakken die gast en een jaar vastzetten. ik heb het filmpje niet eens afgekeken.
Lekker overdreven onzinnige reactie Ik vind het wel stoer filmpje en tja als je een zwembad bij je appartement krijgt moet daar natuurlijk ook in gekite worden
|
|
|
Alferink
|
Misschien snappen wij het later ook, Ron Rodeo is al oud en wijs
|
|
|
(HJ) MINI-ME
|
Ik kan mij de reactie van Ron wel een beetje voorstellen maar zolang die gasten andere of de kitespot niet in gevaar brengen vind ik het prima
|
|
|
robin..
|
die man kan beter kiten dan veel kiters hier op het forum alleen een beetje dom dat hij fage sprongetjes gaat maken
|
|
|
To
|
goeie controle
|
|
|
Lex
|
Haha ja, daarom knalt die tegen die rand aan
|
|
|
Ron Rodeo
Logs: 0 | 50 uur
|
Ho Ho HO..... dat van dat oppakken niet al te serieus nemen, kitemakkers. maar ik vindt het nog steeds een zak. @Alferink, je slaat de spijkers op den kop. ik voel me nog wel jong hoor, met die 40 lentes
|
|
|
Idefixe
|
Kijk, we doen allemaal wel eens wat waarvan je achteraf zegt "Hhhmm was niet verstandig" . Maar om zoiets nu op het internet te kwakken tja..... Op zich heeft dit filmpie nou niet echt zoiets van "gossie wat een toffe actie" en dan zou je juist van iemand met veel ervaring en inzicht verwachten dat die dat niet doet.
|
|
|
@rjen
Geen avatar
Logs: 0 | 2 uur
|
Het is net zoals bij snowboarden; bijna iedereen snowboard lekker op de gebaande pistes net zoals de meeste kiters lekker de ruimte zoeken. Bij snowboarden is een kleine groep die boarden zien als extrem sport en doen de gekste dingen die voor de meeste boarders levensgevaarlijk zijn. Dit is dus ook bij de kiters!
|
|
|
(R)Ikke
|
Kijk.......dat is leuk, maar het is wel een beetje een mietje
Ruben zou hem namelijk LOOPEN
|
|
|
Bram Wilbrink
|
Toch een keer een naish alliance in aktie... toevallig meer mensen met filmmateriaal van deze kite? groeten
|
|
|
michiel v geel
|
Haha ja, daarom knalt die tegen die rand aan ook goede kiters crashen dat is ook de reden dat ze zo goed zijn. ze blijven pushen en gaan niet acoord met rakjes varen zoals sommige oudere wijzen wel hier.
|
|
|
thomasr
|
hij moet het zelf weten opzich, beetje vragen om ongelukken maar dat terzijde het strand is zo dichtbij, het waait, er is zo te zien bijna niemand op het water, wat doe je dan in een ieniemieniebadje??
|
|
|
Morres
|
in chili heben ze wel een zwembadje waar je wel kan kiten 1km lang zwembad
|
|
|
Steven
|
goeie controle Zo wat een controle...
|
|
|
Joy.H
|
Toch een keer een naish alliance in aktie... toevallig meer mensen met filmmateriaal van deze kite? groeten
ben ik ook naar opzoek...veel mensen zeggen dat hij toch een beetje tegenvalt.... wel moet ik je helaas mededelen dat ook in dit filmpje weer geen alliance voorkomt maar de 2009 helix
|
|
|