review droogpak Gul Enforcer

KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #175 Januari 13, 2009, 11:01:22
edit2Rapporteer  
Hmmm, als ik die tabel had aangehouden had ik een XL besteld. Alleen raadde wetsuitoutlet me een L aan. Heb alle mogelijk maten van mn lichaam doorgegeven, nouja ze zullen het wel weten. Of zouden ze L aanraden omdat XL uitverkocht was? Kzie wel of het past.
Wanneer er bij de wetsuiteoutlet geen voorraad is dan upgraden ze automatisch je bestelling.
Dus 2008 niet op voorraad dan krijg je het 2009 model.
Perfect geregeld dus  ThumpsUp
Gewoon ff kijken naar je lichaamslengte en de rest is bijzaak.
Probleem is dat je XL gewoon niet kunt selecteren als je het 2008 model wilt.
Nicolas

Berichten: 914
Antwoord #176 Januari 13, 2009, 12:10:47
edit2Rapporteer  
Dan moet je mss eens mailen en vragen. Misschien hebben ze hem echt niet meer, en moet je wel de 2009 bestellen.
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #177 Januari 13, 2009, 12:45:58
edit2Rapporteer  
Dan moet je mss eens mailen en vragen. Misschien hebben ze hem echt niet meer, en moet je wel de 2009 bestellen.
Heb al een L besteld, die werd me namelijk aangeraden.
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #178 Januari 13, 2009, 17:14:35
edit2Rapporteer  
Ik heb (eindelijk) na twee weken ook mijn Mystic droogpak binnen,ik heb een maat L ik ben 1.80 en hij zit perfect ,ik heb hem via E-Bay gekocht voor 189,- incl. verzend kosten bij een shop in duitsland ,en vind het echt een koopje .. Grin
Ik hoop dat hem van het weekend kan proberen..  Joepie

KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #179 Januari 13, 2009, 17:17:08
edit2Rapporteer  
Ik heb (eindelijk) na twee weken ook mijn Mystic droogpak binnen,ik heb een maat L ik ben 1.80 en hij zit perfect ,ik heb hem via E-Bay gekocht voor 189,- incl. verzend kosten bij een shop in duitsland ,en vind het echt een koopje .. Grin
Ik hoop dat hem van het weekend kan proberen..  Joepie


Ziet er netjes uit! Welke duitse shop heb je hem gekocht?
zwafra

Berichten: 4249
Logs: 0 | 416 uur
Antwoord #180 Januari 13, 2009, 18:03:21
edit2Rapporteer  
Bij deze http://www.nordseeaktiv.de/shop_kite_boards_zubehoer/nordseeaktiv_kitesurf_shop.html
weet niet of hij er nog meer heeft..
Die shop zit trouwens op een mooie locatie ,niet al te ver van Nederland..
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #181 Januari 13, 2009, 18:26:32
edit2Rapporteer  
Oke vandaag de GUL "Enforcer" gestest. Ik weet dat er veel gasten op basis van mijn gegevens dat pak gekocht hebben maar FUCK wat is dit een miskoop.
Misschien heb ik wel iets verkeerd gedaan maar binnen no-time had ik water via mijn nekseal binnen gekregen en moest ik weer het water uit omdat het gewoon fucking koud werd..
Ook de de zipper was niet helemaal 100% waterdicht ondanks dat ik vannacht nog had ingesmeerd  Embarrassed
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #182 Januari 13, 2009, 18:28:04
edit2Rapporteer  
Top zwafra, veel succes ermee.
Mooi prijsje ook
Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #183 Januari 13, 2009, 18:35:45
edit2Rapporteer  
ik heb gisteren de Gul astra getest..

en ik ben er super blij mee.
De rits is prima (mits je hem dicht krijgt want stroef gaat ie wel)
Ik heb ook helemaal nergens water naar binnen gehad...

zat er misschien een onderlaag van kleding tussen de nekseal?
je moet hem helemaal naar boven trekken.. zo hoog mogelijk..

Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #184 Januari 13, 2009, 19:05:18
edit2Rapporteer  
Oke vandaag de GUL "Enforcer" gestest. Ik weet dat er veel gasten op basis van mijn gegevens dat pak gekocht hebben maar FUCK wat is dit een miskoop.
Misschien heb ik wel iets verkeerd gedaan maar binnen no-time had ik water via mijn nekseal binnen gekregen en moest ik weer het water uit omdat het gewoon fucking koud werd..
Ook de de zipper was niet helemaal 100% waterdicht ondanks dat ik vannacht nog had ingesmeerd  Embarrassed

Dat is geen goed nieuws Undecided
Had je een cap over de nekseal?
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #185 Januari 13, 2009, 19:09:42
edit2Rapporteer  
Dat is inderdaad niet zo best! Sad Heb je zelf redenen kunnen bedenken waarom er water naar binnen kwam langs de seal?
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #186 Januari 13, 2009, 20:02:47
edit2Rapporteer  
Oke vandaag de GUL "Enforcer" gestest. Ik weet dat er veel gasten op basis van mijn gegevens dat pak gekocht hebben maar FUCK wat is dit een miskoop.
Misschien heb ik wel iets verkeerd gedaan maar binnen no-time had ik water via mijn nekseal binnen gekregen en moest ik weer het water uit omdat het gewoon fucking koud werd..
Ook de de zipper was niet helemaal 100% waterdicht ondanks dat ik vannacht nog had ingesmeerd  Embarrassed
GEINTJE   schater schater

Oke ik heb mijn lol gehad....
Vandaag was het dan zover. Samen met McBridges richting IJmuiden.
Weer: 4C en 17 knoop (geen zon maar ook geen regen)
De verwachtingen waren dus niet echt optimaal maar het pak moest getest worden en ik wil mijn 1ste kitedag kunnen melden op de site van Kevin  Wink
Toen ik uitstapte stond de paparazzi in de vorm van "langbeest" al te wachten.
Had dus gelijk een slachtoffer gevonden die mijn pak ff dicht kon zippen.
na het dicht zippen ff door de hurken zakken en ff je nekseal openhouden.
Je merk dat je pak gelijk goed vacuum zuigt en helemaal top zit..

Heb vervolgens het pak maximaal kunnen testen.
Heb onder mijn pak thermokleding en mijn impactvast aangetrokken.
Handschoentjes en schoentjes over de latex seal gedaan en die vervolgens weer afgesloten met de neopreen manchetten.  Daarna mijn cap op mijn kop en knallen maar....
Ben meerdere malen gecrashed en ben ongeveer 15 minuten door de branding gaan dragen opzoek naar mijn boardtje. Tijdens dit dragen regelmatig een best golf over mij heen gekregen.
Het dragen is een ideaale test om te kijken of je pak droog blijft.
Kon het board nergens meer vinden en zag vervolgens McB, met 2 boards,  langs de kustlijn staan.
Nogmaals thx  McB ThumpsUp

Wij hebben ongeveer 2,5 uur gevaren en regelmatig in het water gelegen maar ik heb het absolute niet koud gehad en mijn handschoenen en schoenen waren ook TOP.
Had niet verwacht dat ik, met 2mm handschoentjes, zulke warme handen zou hebben .
Ook mijn voeten waren voor de verandering leens ekker warm.

Conclussie:

Waistharnas kroop niet omhoog en mijn pak ging tijdens springen of dragen ook niet hinderlijk drukken in mijn kruisstreek cq bilnaad. Drysuite is ideaal met omkleden en heerlijk warm.
Aan het einde van de kitesessie waren alleen de uiteinde van mijn mouw en uiteinde van de broekspijp een beetje vochtig. Zoals ik al eerder vermelde waren de schoenen en handschoenen ook geen miskoop.

HELEMAAL TOP DUS  Joepie
McBridges

Berichten: 365
Antwoord #187 Januari 13, 2009, 20:05:16
edit2Rapporteer  
Zag er inderdaad niet uit HJ, grote ballonnen bij je kuiten alsof je 10 kg aardappelen er in had zitten.
Vooral toen we klaar waren en je net had moeten bodydraggen kwam het water uit alle hoeken en gaten zetten.
Mooi balen, wel duidelijk waarom ze zo goed "service" verlenen......ze moeten gewoon van die rotzooi af.
Ik zou het er in ieder geval niet bij laten zitten, desnoods met meer gedupeerden die kant op zou ik zeggen  Angry  
McBridges

Berichten: 365
Antwoord #188 Januari 13, 2009, 20:05:48
edit2Rapporteer  
Jammer...............................ne t te laat  loser
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #189 Januari 13, 2009, 20:09:16
edit2Rapporteer  
Jammer...............................ne t te laat  loser
Hi.hi.... ik kon het niet langer volhouden
McBridges

Berichten: 365
Antwoord #190 Januari 13, 2009, 20:09:46
edit2Rapporteer  
Citaat
Citaat
Ben meerdere malen gecrashed en ben ongeveer 15 minuten door de branding gaan dragen opzoek naar mijn boardtje. Tijdens dit dragen regelmatig een best golf over mij heen gekregen.

Niet normaal meer zo hard/snel als jij upwind kan bodydraggen, je was al bijna aan het eind van de pier.
Jammer dat je ook 3x de te draggen afstand had afgelegd want zooover lag ie ook weer niet  schater  

Was inderdaad gezellie  ThumpsUp
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #191 Januari 13, 2009, 20:10:54
edit2Rapporteer  
Whahahahahahahahaha hahaha man man man!!! Ik schrok echt!! Haha shit hee, ik heb dat pak net zelfs nog maar een keer aangetrokken! Ik hoopte al zo erg op een geintje!

Whaha daar ben ik echt gigantisch ingetrapt loser loser loser
Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #192 Januari 13, 2009, 21:02:05
edit2Rapporteer  
eikel Wink
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #193 Januari 13, 2009, 22:18:36
edit2Rapporteer  
Whaha dan had je maar Ocean Rodeo moeten kopen, die lekken tenminste echt aan alle kanten, en die water balonnen die blijven niet eens zitten zo lek, de seals scheuren dan al bij die druk.

Lache man, ik dacht ik wacht nog ff met reageren, ik wou je al vragen om een foto van je lichaamsbeharing te posten schater.
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #194 Januari 13, 2009, 22:23:38
edit2Rapporteer  
Hier even een foto voor de mensen die vragen hebben omtrent de seal/boot/neopreen

(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #195 Januari 13, 2009, 22:27:07
edit2Rapporteer  
Lache man, ik dacht ik wacht nog ff met reageren, ik wou je al vragen om een foto van je lichaamsbeharing te posten schater.

Geen probleem
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #196 Januari 13, 2009, 22:27:31
edit2Rapporteer  
 schater
El Rudo

Berichten: 6292
Logs: 0 | 252 uur
Antwoord #197 Januari 13, 2009, 22:30:38
edit2Rapporteer  
Lache man, ik dacht ik wacht nog ff met reageren, ik wou je al vragen om een foto van je lichaamsbeharing te posten schater.

Geen probleem

zo jouw rechterarm is wel heel kort!
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #198 Januari 13, 2009, 22:39:16
edit2Rapporteer  
Lache man, ik dacht ik wacht nog ff met reageren, ik wou je al vragen om een foto van je lichaamsbeharing te posten schater.

Geen probleem

zo jouw rechterarm is wel heel kort!

Dat is niet mijn arm  Wink

@ Langbeest... de lenigheid spat van de foto's af
Michiel.
Moderator

Berichten: 15917
Logs: 0 | 308 uur
Antwoord #199 Januari 13, 2009, 22:45:36
edit2Rapporteer  
GEINTJE   schater schater

schater schater schater schater schater schater schater schater schater schater schater schater schater schater schater

Ik was al het nummer van stichting Correlatie voor je aan het zoeken loser
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.