Oke vandaag de
GUL "Enforcer" gestest. Ik weet dat er veel gasten op basis van mijn gegevens dat pak gekocht hebben maar
FUCK wat is dit een miskoop.Misschien heb ik wel iets verkeerd gedaan maar binnen no-time had ik water via mijn nekseal binnen gekregen en moest ik weer het water uit omdat het gewoon fucking koud werd..
Ook de de zipper was niet helemaal 100% waterdicht ondanks dat ik vannacht nog had ingesmeerd
GEINTJE Oke ik heb mijn lol gehad....
Vandaag was het dan zover. Samen met McBridges richting IJmuiden.
Weer: 4C en 17 knoop (geen zon maar ook geen regen)
De verwachtingen waren dus niet echt optimaal maar het pak moest getest worden en ik wil mijn 1ste kitedag kunnen melden op de site van Kevin
Toen ik uitstapte stond de paparazzi in de vorm van "langbeest" al te wachten.
Had dus gelijk een slachtoffer gevonden die mijn pak ff dicht kon zippen.
na het dicht zippen ff door de hurken zakken en ff je nekseal openhouden.
Je merk dat je pak gelijk goed vacuum zuigt en helemaal top zit..
Heb vervolgens het pak maximaal kunnen testen.
Heb onder mijn pak thermokleding en mijn impactvast aangetrokken.
Handschoentjes en schoentjes over de latex seal gedaan en die vervolgens weer afgesloten met de neopreen manchetten. Daarna mijn cap op mijn kop en knallen maar....
Ben meerdere malen gecrashed en ben ongeveer 15 minuten door de branding gaan dragen opzoek naar mijn boardtje. Tijdens dit dragen regelmatig een best golf over mij heen gekregen.
Het dragen is een ideaale test om te kijken of je pak droog blijft.
Kon het board nergens meer vinden en zag vervolgens McB, met 2 boards, langs de kustlijn staan.
Nogmaals thx McB
Wij hebben ongeveer 2,5 uur gevaren en regelmatig in het water gelegen maar ik heb het absolute niet koud gehad en mijn handschoenen en schoenen waren ook TOP.
Had niet verwacht dat ik, met 2mm handschoentjes, zulke warme handen zou hebben .
Ook mijn voeten waren voor de verandering leens ekker warm.
Conclussie:
Waistharnas kroop niet omhoog en mijn pak ging tijdens springen of dragen ook niet hinderlijk drukken in mijn kruisstreek cq bilnaad. Drysuite is ideaal met omkleden en heerlijk warm.
Aan het einde van de kitesessie waren alleen de uiteinde van mijn mouw en uiteinde van de broekspijp een beetje vochtig. Zoals ik al eerder vermelde waren de schoenen en handschoenen ook geen miskoop.
HELEMAAL TOP DUS