review droogpak Gul Enforcer

Tsss

Berichten: 429
Logs: 0 | 24 uur
Antwoord #75 Januari 07, 2009, 21:34:24
edit2Rapporteer  
Ik heb vandaag ook het Gul pak binnengekregen met fleece onderpak. Het is een heel mooi pak, maar helaas is het voor mij toch net een maatje te klein. Ze gaven aan dat ik M nodig had, maar dat was toch verkeerd ingeschat. Ik moet dus een L bestellen.

Hoe lang/breed ben je, en waar zat hij niet goed?
Ik heb een Astro maatje M besteld, ook op aanraden van hun. Hopelijk past die wel..

Kaptain

Berichten: 561
Antwoord #76 Januari 07, 2009, 21:40:33
edit2Rapporteer  
Ik heb vandaag ook het Gul pak binnengekregen met fleece onderpak. Het is een heel mooi pak, maar helaas is het voor mij toch net een maatje te klein. Ze gaven aan dat ik M nodig had, maar dat was toch verkeerd ingeschat. Ik moet dus een L bestellen.

180cm en net iets breder dan gemiddeld. Het fleece pak zat echt strak. Op zich zat het pak zelf wel precies pas, maar als ik ga bukken of zo, wil ik net wat meer ruimte hebben.

Hoe lang/breed ben je, en waar zat hij niet goed?
Ik heb een Astro maatje M besteld, ook op aanraden van hun. Hopelijk past die wel..


Kaptain

Berichten: 561
Antwoord #77 Januari 07, 2009, 21:41:59
edit2Rapporteer  
@vinni Ik ga nu filmpje pakken, je hebt mijn nummer, dus bel me maar als je wat wilt afspreken.

Verdere PM-s lees ik wellicht later vanavond. Mocht je haast hebben, vraag dan Vinni maar om mijn nummer.
johan h

Berichten: 54
Antwoord #78 Januari 07, 2009, 21:48:42
edit2Rapporteer  
Vorige week vrijdag een gul astro 2008 met frontrits met gratis gul fleece bestelt. Vandaag lag pakketje voor de achterdeur. Mooi spul, lijkt wel een degelijke goretex jas. Frontrits leek me wel erg makkelijk i.v.m. zelf dichtdoen, dit moet je immers met beleid doen en je wilt niet dat iemand met haast hem forceert of niet helemaal dichtdoet. Heuptrapeze er over aan gedaan, bij trapeze voel ik de rits niet, alleen op m'n schouder voel ik iets ziten maar dat is niet hinderlijk. Plassen is geen probleem, in het fleezepak zit ook een frontrits. Ben erg te spreken over wetsuitoutlet. De pond is aan het stijgen dus ik zou snel zijn indien je interesse hebt.    
Marky

Berichten: 76
Antwoord #79 Januari 07, 2009, 22:27:03
edit2Rapporteer  
Hoi Kaptain, heb mischien interesse


Heb je de Astro of de Enforcer??
Zijn pak en fleece beide maatje M?
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #80 Januari 07, 2009, 22:50:48
edit2Rapporteer  
Hebben jullie ook het 2009 model gekregen ipv het bestelde 2008  ThumpsUp

Ola Marky... Kaptain heeft het 2008 Enforcer in maar "M" met "M" fleece

Maar natuurlijk is het makkelijk om het pak van Kaptain over te nemen maar waarom niet zelf bestellen?
Nadeel dat Kaptain heeft wanneer hij opnieuw moet bestellen ipv ruilen is het stijgen van de valutakoers  loser

Dus bij twijfel gewoon zelf z'n pak bestellen.
Je kunt gewoon ruilen of krijg je geld terug maar dan heb je in iedergeval de gunstige koers te pakken
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #81 Januari 07, 2009, 22:58:12
edit2Rapporteer  
Hebben jullie ook het 2009 model gekregen ipv het bestelde 2008  ThumpsUp


Lucky guy!

Hopelijk is de stijging van de pond tijdelijk... alstie weer gaat zakken ga ik er ook stevig over nadenken. Waarom komen jullie trouwens allemaal de Enforcer en niet gewoon de Force of de nog veel goedkopere Typhoon Racer?
Spoon

Berichten: 1864
Antwoord #82 Januari 07, 2009, 23:30:53
edit2Rapporteer  
goedkoop is duurkoop zeggen ze wel is... Wink

ik heb geen idee waarom.. maar ik ben nu voor een drysuit en een nieuw wetsuit nog steeds 300 euro goedkoper uit dan met de npx lucifer...
Marky

Berichten: 76
Antwoord #83 Januari 07, 2009, 23:57:20
edit2Rapporteer  
Ola Henk Jan,

Bedankt voor de info.

Ik ga zelf waarschijnlijk voor de Astro, wil voor het pissen niet afhankelijk zij  van een ander.
 kijk nog even aan wat het pondje gaat doen, ut rotding is toch weer gestegen, maar met die rente verlaging kan die eigenlijk allen maar weer omlaag gaan.

YES!!!
MArky
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #84 Januari 07, 2009, 23:58:10
edit2Rapporteer  
Hebben jullie ook het 2009 model gekregen ipv het bestelde 2008  ThumpsUp


Lucky guy!

Hopelijk is de stijging van de pond tijdelijk... alstie weer gaat zakken ga ik er ook stevig over nadenken. Waarom komen jullie trouwens allemaal de Enforcer en niet gewoon de Force of de nog veel goedkopere Typhoon Racer?

De "Force" heeft sokken en dat vind ik persoonlijk minder relaxt icm schoentjes en de "Typhoon Racer" heeft geen neopreen seals. Neopreen seals zijn iets comfortabeler/duurzaam en minder onderhoud gevoelig.
Hattori Hanzo

Berichten: 412
Antwoord #85 Januari 08, 2009, 11:50:10
edit2Rapporteer  
Hebben jullie ook het 2009 model gekregen ipv het bestelde 2008  ThumpsUp


Lucky guy!

Hopelijk is de stijging van de pond tijdelijk... alstie weer gaat zakken ga ik er ook stevig over nadenken. Waarom komen jullie trouwens allemaal de Enforcer en niet gewoon de Force of de nog veel goedkopere Typhoon Racer?

De "Force" heeft sokken en dat vind ik persoonlijk minder relaxt icm schoentjes en de "Typhoon Racer" heeft geen neopreen seals. Neopreen seals zijn iets comfortabeler/duurzaam en minder onderhoud gevoelig.

Ik heb de typhoon racer maar dan de 2009 versie (EUR195 pond kleur zwart/blauw) deze heeft wel neopreen seals. De goedkopere versies zijn met latex seals....

 ben er zeer tevreden over dus naar mijn idee eenb goed alternatief

(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #86 Januari 08, 2009, 15:01:14
edit2Rapporteer  
Ik dacht dat deze Typhoon Racer werd bedoeld?

@Kaptain.. Ik heb even met de "wetsuite outlet" gemaild en jij btaald alleen de retourkosten voor het opsturen naar de UK. De kosten van het weer terugsturen van je geruilde spullen zijn voor hun kosten..
Hattori Hanzo

Berichten: 412
Antwoord #87 Januari 08, 2009, 15:13:58
edit2Rapporteer  
die heeft idd latex seals....

deze heeft neopreen:
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #88 Januari 08, 2009, 15:40:14
edit2Rapporteer  
Ik bedoelde eigenlijk die gewone Racer ja. Je hebt die Hypercurve Racer met sokken er bijaan? Hoe bevalt dat? Van wat voor materiaal zijn die sokken? Als je um zonder sokken besteld heb je namelijk latex enkelseals.
Hattori Hanzo

Berichten: 412
Antwoord #89 Januari 08, 2009, 16:16:33
edit2Rapporteer  
sokken bevallen mij goed..zijn van latex...
gebruik het pak toch alleen maar als het te koud is om zonder schoenen te varen. sokken zijn niet extra hinderlijk. voordeel is dat je ook nog je gewone sokken kan aanhouden als het echt heel koud is... ook al is het water maar een paar graden je hebt geen koude voeten...
ander voordeel is dat als je van iemand hoort dat een droogpak water doorlaat dat dit bij de enkels gebeurt... heb je met sokken geen last van.


weet je zeker dat als je hem met enkelseals besteld deze van latex zijn? bij mij zijn de pols en nekseal van neopreen dus kan het me haast niet voorstellen.
KappuhH

Berichten: 3273
Antwoord #90 Januari 08, 2009, 16:56:45
edit2Rapporteer  
Dan gaat het om deze: http://www.wetsuitoutlet.co.uk/product_info.php?cPath=28_97_99&products_id=2014&osCsid=85e42a320ad7336dc1ff1878aaf1e520

En daar staat:
Citaat
Latex Ankle Seals
Nicolas

Berichten: 914
Antwoord #91 Januari 08, 2009, 18:30:49
edit2Rapporteer  
Ik heb ook het 2009 denk ik Ik keek even naar die design en dacht van, "damm die ziet er veel beter uit dan op die foto"
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #92 Januari 08, 2009, 18:36:20
edit2Rapporteer  
Ik heb ook het 2009 denk ik Ik keek even naar die design en dacht van, "damm die ziet er veel beter uit dan op die foto"

Je ziet toch wel het verschil?? De 2008 heeft witte strepen op de schouder en de 2009 is helemaal rood op de schouder. Verder zijn de pakken identiek  ThumpsUp
Nicolas

Berichten: 914
Antwoord #93 Januari 08, 2009, 18:39:08
edit2Rapporteer  
Nja ik had mijn ogen niet teveel op de design gezet want die vond ik niet zo best op de foto Maar deze is zeker niet slecht!
Top, hopelijk ook op het water!

Nu nog wachten op de psycho II die onderweg is
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #94 Januari 08, 2009, 18:48:38
edit2Rapporteer  
Nja ik had mijn ogen niet teveel op de design gezet want die vond ik niet zo best op de foto Maar deze is zeker niet slecht!
Top, hopelijk ook op het water!

Nu nog wachten op de psycho II die onderweg is

Oke maar nu dat je toch je ogen op het design hebt !!!
Is het de 2008 (met witte streep) of de 2009 (zonder witte strepen)
Zo sclecht zijn die plaatjes toch ook weer niet?
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #95 Januari 08, 2009, 19:12:24
edit2Rapporteer  
Ik heb hem overgenomen van Kaptain Joepie
Kan niet wachten om hem te testen, lijkt me zo geweldig om het niet koud te hebben tijdens het omkleden YeSS
(HJ) MINI-ME

Berichten: 7007
Antwoord #96 Januari 08, 2009, 19:14:31
edit2Rapporteer  
Ik heb hem overgenomen van Kaptain Joepie
Kan niet wachten om hem te testen, lijkt me zo geweldig om het niet koud te hebben tijdens het omkleden YeSS

Toppie dan kunnen we elkaars zipper dicht doen  ThumpsUp
Vinni

Berichten: 5944
Antwoord #97 Januari 08, 2009, 19:17:16
edit2Rapporteer  
Haha, dat lukt je zeker niet alleen nee Tongue
Langbeest

Berichten: 3272
Antwoord #98 Januari 08, 2009, 20:36:11
edit2Rapporteer  
Yep alles is binnen.
2009 pak gekregen (2008) betaald.
GUL Fleece pak
Handschoenen
Ritsspul.

Nu nog even passen
Tsss

Berichten: 429
Logs: 0 | 24 uur
Antwoord #99 Januari 08, 2009, 22:01:08
edit2Rapporteer  
Same here!
Ik baalde toen ik thuis kwam van mn werk en er nog niks was.. Maar de buurvrouw had het volgende voor me in ontvangst genomen:
Astro 2009 M
Gul Fleece M
Rits stick 
YeSS
Die gasten hebben het druk gehad met pakketten verzenden naar Holland  Grin

Ik heb het net gepast, en het gaat helemaal goed komen de komende tijd.
De fleece zit prima, en de drysuit is iets aan de ruime kant, maar dat lijkt me juist prima op het water. De seals zitten niet ruim overigens.
Met mn heuptrapeze aan voelde ik niets van de rits aan de voorkant. Ik voelde de rits alleen een beetje op mn schouder.

Hopelijk kunnen we onze pakken snel in/op het water testen!
« vorige volgende »
Ga naar:  


© 2002 - 2024 Kitehigh

Sorry, the copyright must be in the template.
Please notify this forum's administrator that this site is missing the copyright message for SMF so they can rectify the situation. Display of copyright is a legal requirement. For more information on this please visit the Simple Machines website.